Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בדיקה הרכב עושה 1 ל8 משהו כזה 

שבפועל אומרים צריך לעשות 1 ל13

השאלה שלי היא כזאת מה יכולה להיות הסיבה? האם כדאי להוסיף תוסף לדלת?

ועוד שאלה יש בגיר אופציה של ספורט S ואופציה של M.

האם מומלץ לעבור לS ומזה אומר M

פורסם

אם רוב הסיעות בעיר 1 ל 8 זה תקין. 

 

 

S מצב ספורט. החלפת הילוכים מאוחרת יותר כלפי מעלה, מוקדמת יותר כלפי מטה, הפעלת קיק דאון בלחיצה פחות עמוקה על הגז ביחס למצב רגיל. 

 

 

M החלפת הילוכים ידנית באמצעות הזזת הידית לכיוון (+) או (-) 

 

שימושי לקביעת הילוך קבוע בעליות או לניצול בלימת מנוע בירידות. 

 

מעבר לכך ברוב מצבי נהיגה הרגילים בגיר הזה אין תועלת בשימוש במצב הידני. 

 

הוא גם לא יאפשר לעשות טעיות גסות כמו להוריד לראשון במהירות 100 קמ"ש או להתחיל נסיעה בהילוך גבוה מ 2 או לעלות להילוך 4 במהירות 10 קמ"ש. 

 

מאפשר רק שליטה ידנית מוגבלת בגבולת יחס הגיוני סל"ד/מהירות. 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...