Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 שנת 2008 | אבחון רעש סיבובי מוזר


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Kooper,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אתמול מתחילת הנסיעה התחלתי לשמוע צליל מוזר של נקישות (ניתן לשמוע בשני הסרטונים שצירפתי). זה לא בדיוק נקישות, אלא יותר מכה עמומה כזו של משהו מסתובב. זה קורה רק כשהרכב בתנועה לאחר שאני עוזב את דוושת הגז. אני חושד שזה קשור למשהו בחיבור שבין תיבת ההילוכים למנוע. זה פשוט הרכב האוטומטי הראשון שלי, אף פעם לא שמעתי צלילים כאלה מהרכבים הידניים שהיו לי. מה זה יכול להיות???

 

הרכב עם 60 אלף ק"מ ותמיד טופל בזמן, ולאחרונה ביצעתי לו החלפת שמן, פילטרים ומצתים.

drive like a LADY, shift like a BOSS

פורסם

אהלן,

האם בדקת שאין מסמרים/וכדומה בצמיגים? מזכיר לי רעש דומה שהיה לי שנבע ממסמר בצמיג.

כמו כן הרעש נשמע לי גם דומה למיסב גלגל לקראת סוף חייו.

ממליץ שתחכה לעוד דעות של מנוסים ממני.

לגבי המלצה, יש שרשור המלצה בפורום על מוסך אנרג׳י בחיפה.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

הצמיגים בסדר ואין משהו מוזר מתחת לרכב.

מה שכן יש לי תובנות חדשות:

הרעש מתחיל רק מעל 25 קמ"ש או רק אחרי האצה ממושכת. כמו כן, הרעש נעלם מייד ברגע שאני מסובב את ההגה.

 

מה זה יכול להיות?

 

בקשר למוסך, ראיתי ביקורות טובות על אנרג'י אבל נראה שהם מתעסקים יותר עם רכבים מוגדשים או יקרים/ספורטיביים יותר משלי. אולי בתור התחלה אלך למוסך און גל בחיפה.

drive like a LADY, shift like a BOSS

פורסם

לא מכיר אישית מוסך און גל, אך מוזמן לחפש המלצות עליו במידה ויש בפורום.

 

וכפי שציינתי, במידה ואתה מציין שהצמיגים נקיים, הרעש השמע לי כמו מיסב גלגל שמסיים את תפקידו. חייב לציין שהק"מ נמוך משמעותית ביחס לשנתוןץ אתה יד ראשונה?

 

עריכה:

שרשור דומה מלפני מספר שנים. ממליץ לקרוא את התגובות של דניאל ומוסך רון. תזהה אותם לפי צבע שונה בשם.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

  • פיתרון
פורסם

שורה תחתונה,

ממליץ לך לגשת למוסך באיזורך שמומלץ בפורום (כמו מוסך אנרג'י) ולקבל חוו"ד מקצועית. האבחנה שלי מן המסך שאולי מדובר במיסב גלגל.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)

זה באמת אחד ממיסבי הגלגלים הקדמיים. הרמתי את האוטו ויש חופשים באחד מהם.

אגש למוסך. כמה בערך זה אמור לעלות?

עריכה אחרונה על ידי GT-40

drive like a LADY, shift like a BOSS

פורסם

היי,

שמח לשמוע שעזרתי לך בפתרון הבעיה.

אינני רוצה להטעות אותך במחירים סתם, אז אמליץ לך לצלצל לכמה מוסכים ולבקש הצעת מחיר. ממליץ להשתמש בחלפים מקוריים ולא תחליפיים, בדר"כ מחזיקים יותר. מחיר שעתון העבודה ישתנה בהתאם למוסך (מורשה/מתמחה/כללי). 

 

כמו כן אני ממליץ לבדוק בכ"מ עם מוסך אנרג'י, מפאת המלצות נרחבות בפורום.

 

דרך צלחה וסע בדרכים בטוחות,

קופר. 

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שכחתי לעדכן. ניגשתי למוסך מורשה. אמרתי להם זה המיסב. הם אמרו שאני בכלל לא בכיוון, ואין מצב. מפה לשם, הם בדקו וראו שצדקתי.

עלות התיקון: 488 ש"ח, כולל שטיפה ובדיקת מצבר.

 

תודה לכולם על העזרה!

  • אהבתי 1

drive like a LADY, shift like a BOSS

×
×
  • תוכן חדש...