Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטיול שלי ב-2017 קיבלתי טויוטה ראב 4 חדשה 2016, פעם ראשונה שיצא לי להתנסות בבקרות בטיחות אקטיביות ובקרת שיוט אדפטיבית שהרשימה אותי מאוד, היה הכי קרוב לנסיעה אוטונומית כולל שליטה על הנתיב, בטיול לאחר מכן ב-2019 שכרתי בכוונה תחילה טויוטה פריוס בגלל הנסועה הגבוהה שתיכננתי וזו הייתה חוויה נוראית, הגב שלי היה שבור אחרי כל נסיעה.

פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, Liviur כתב:

בניו יורק עצמה אןלי

בגרזי - רק אם אתה עובר את הגבול בין ניו יורק לגרזי

 

אובר מחויבים להחזיק רישיון הסעת נוסעים ויש עוד כמה קטנות שממש מעלים את המחיר.

ועדיין - הייתי מעדיף אובר / ליפט ת מ י ד! בגלל השירות והרכבים העדיפים

 

מוניות של ניו יורק זה אשפה מוחלטת.

(גר פה כבר 6 שנים , ולפני זה הייתי מבקר בצורה דיי תדירה מהעבודה)

 

גם המוניות של מיאמי לא כזה להיט.

לפני שנה וחצי שהגעתי לטיול במיאמי, לקחתי מונית מהשדה של 7 מקומות, גם הפעיל מונה וגם רק בסוף הנסיעה הוסיף על המזוודות.

שהיה לי כבר סים אמריקאי והייתי צריך שוב להגיע לשדה התעופה הזמנתי אובר xl - הגיע סברבן ענק שהכיל 6 נוסעים וציוד בהרבה יותר קלות ממה שהמונית מדגם דודג' קראוון הכילה וגם יצא פחות כסף.

 

במיאמי עצמה המון מוניות הין מדגם פורד קראון ויקטוריה ישנות לעומת רכבים חדשים ונקיים יותר באובר/ליפט.

 

וקוריוז מעניין עם השכרה, שכרתי רכב הכי בסיסי רק לנהיגה מסן דייגו ללוס אנג'לס.

במקרה חברת ההשכרה היתה צריך להחזיר לסניף בלוס אנג'לס פורד אקספלורר חדשה, אז הציעו לי לשדרג בחינם.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 4 שעות, itsik170 כתב:

המוניות של מיאמי לא כזה להיט.

המצב במיאמי אפילו יותר נורא

מוניות עולות כפול מאובר והרכבים והשירות נוראיים.

אף אחד לא לוקח מוניות במיאמי

(קונטקסט - המשרד של אחת החברות הקודמות שעבדתי בה היה במיאמי והייתי טס כל חודש חודשיים. הספיקו לי 2 חוויות במונית כדי לוותר. אובר ממש זול שם)

 

אגב השכרת רכב - הכי מוצלח שלי פה בארהב היה  530 חדשה משודרגת בהכל עם בערך 300 מייל על השעון כשתיקנתו את הwrx שהיתה לנו.

אשתי לא רצתה להחזיר אותה …

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 9 שעות, Liviur כתב:

אף אחד לא לוקח מוניות במיאמי

 

כנראה שיש אנשים שלוקחים, אחרת כל חברות המוניות שם היו פושטות רגל ונסגרות...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני 6 שעות, motior כתב:

כנראה שיש אנשים שלוקחים, אחרת כל חברות המוניות שם היו פושטות רגל ונסגרות...

אף אחד מקומי שיודע לתפעל סמארטפון

אני בטוח שמבוגרים מאוד ותיירים לדוגמא עדיין משתמשים במוניות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

פעם (לפני בערך 20 שנה) טסנו למיאמי, נחתנו, לקחנו רכב שכור, והתחלנו לנסוע, ואני עשיתי טעות בניווט (ניווט מפה), ואז גם לא הצלחתי למקם אותנו על המפה, כדי להבין איך להמשיך את הניווט, אז נכנסנו לתחנת דלק, תפסנו שם מונית שבדיוק תדלקה, נתנו לנהג כתובת ונסענו אחריו.

 

במקרה הזה גם קראון ויק הייתה עושה את העבודה 🤣

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
בתאריך 2.9.2021 בשעה 09:48, ofir1000 כתב:

בארץ, המחיר של סנטה פה הוא בין 270-300 K. על כן, ציפיתי לקבל רכב שמחד הוא די גנרי ורגיל אך מאידך דיהיה מפנק. הגעתי לרכב ופשוט - אכזבה גדולה:

דבר ראשון - צבע הרכב היה אדום בוהק.

 

לא יודע אם אתה רציני או צוחק לגבי הצבע. 

 

תודה על הסקירה היפה והמקיפה. 

לא זוכר שאי פעם התאכזבתי כשאספתי רכב שכור בארה״ב כי לרוב יש במגרש מבחר לא רע לקחת ממנו. 

 

בתאריך 5.9.2021 בשעה 09:07, garicho כתב:

חייב לציין שכרגע כל שוק השכרות הרכב נמצא במצב מאוד מוזר. אחרי שנה וחצי של מגיפה, עם ירידה עצומה בביקושים, חברות בפשיטת רגל. המחירים מצד אחד מטפסים ומצד שני הרכבים לא זמינים.

 

לחלוטין. 

 

בתאריך 5.9.2021 בשעה 10:18, Id0 כתב:

אין על השכרת רכב בארה"ב.. בד"כ שירות טוב יותר מאירופה, שדרוגים בכלום כסף ונפחי מנוע מוגזמים =]

image.thumb.png.523edd3ae5cea6aaa795e1d6018a01a5.png

 

בתאריך 5.9.2021 בשעה 13:13, Ranis7 כתב:

מניסיון שלי גם בארה"ב וגם באירופה, אין על SIXT! גם השירות הכי טוב שקיבלתי וגם המגוון. שכרתי לא מעט פעמים (בעיקר אירופה) והאכזבות היחידות שהיו לי זה כשהתפתיתי לשכור מ AVIS - HERTZ בשביל מחירים אטרקטיביים יותר

 

יש לי פלטינום בסיקסט, פרזידנט באוויס, ו-President circle בהרץ. אמנם לא טסתי כבר שנה וחצי אבל טסתי לא מעט לפני (והסטטוסים לשמחתי נשמרים לאור המצב).

סיקסט באופן עקבי יקרים מאוויס באנגליה, ויקרים מהרץ בארה״ב. 

יש להם צי רכבים נחמד מאוד, בארה״ב לפחות אבל עד לפני קורונה/תהליך פשיטת הרגל בו הם נמצאים להרץ היה פצצה של צי בארה״ב, עם מבחר לא קטן גם של דגמים מובטחים. 

הרפרטואר שלי שם בשנים האחרונות כולל כמה קורבטים, מוסטנג לדגמיו השונים, קאמרואים (כולל דגם שייצרו במיוחד עבור הרץ), צ׳לנג׳רים (פחות חביבים עלי), בוקסטר, 911, ויגואר F-type.

את חלקם הזמנתי כרכב מובטח מראש, אבל רובם או שבחרתי מהמבחר במגרש ללא תשלום או שילמתי תוספת מצחיקה יחסית.

 

מה שכן, לנסיעה קרובה הזמנתי Z4 מסיקסט כרכב מובטח, במחיר לא רע בכלל (התוספת ל-סדרה 8 גם קטנה יחסית אז אני קצת מתלבט, אבל יש מצב שאהנה יותר עם הרודסטרית...).

 

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

כשאני שכרתי רכב מבאדגט בסן פרנסיסקו פשוט הראו לי איפה החניה, אמרו לי הרכבים שם חונים עם המפתחות בפנים, תבחר מה שבא לך וסע לשלום (מתוך הקטגוריה של מה שנקרא בארץ משפחתית מנהלים).

 

הלכתי על פורד פיוזן (בארץ מונדאו) והאמת שהיה באסה, הייתי צריך לבחור את אחת היפניות 😞

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
Just now, SuperBamba כתב:

הלכתי על פורד פיוזן (בארץ מונדאו) והאמת שהיה באסה, הייתי צריך לבחור את אחת היפניות 😞

 

באמת? דווקא רכב מעולה. אילו יפניות היו שם שהיו עדיפות?

פורסם

בקטגוריה הזו לפעמים יש אלטימה עם מנוע 3.5 ליטר קאמרי V6.

נדיר יותר אבל לפעמים אפשר למצא גם מאזדה 6 מאובזרת שגם עדיפה על הפורד.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היו אלטימה וקאמרי. האמת מעולם לא הבנתי בדגמים שמגיעים לשוק האמריקאי מספיק כדי לדעת מה אני רוצה. 

הפורד היה רכב שכאילו שמו לו את כל האבזור היותר מתקדם אבל בבסיסי לא השקיעו:

מנוע אטמוספרי עם גיר שמגיב לאט ונותן תחושה שכל העסק איטי וכבד. אין קארפליי, אין בקרת שיוט אדפטיבית או מערכות בטיחות מודרניות אקטיביות או פסיביות, אבל מה כן? יש מושבים מתכווננים חשמלית וחימום במושבים. כאילו, for real? לא קיבלתי כוח מיוחד, לא אביזרי נוחות ולא אביזרי בטיחות, אז עם מה נשארנו?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...