Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשעומדים הרבה זמן עם הרכב עדיף לכבות את המנוע מבחינת צריכת דלק/ בריאות מנוע?


me5000
מעבר לפיתרון נפתר ע"י danniel,
שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 22 שעות, Buki כתב:

 

 

למה? במה זה שונה מבנזין?

 

לא מכיר שום הסבר שמבסס את זה. 

כפי שהוזכר בהמשך להודעתך, הטענה אכן מוכרת, אבל אין לי מידע מבוסס בנוגע למקורה.

אני יכול רק להניח שיש קשר לאופן השאיבה של הסולר מהמיכל במנועים הישנים.

 

מכניסת טכנולוגיית המסילה המשותפת לא זכורה לי המלצה או טענה כזו.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בP יש פין נעילה שנכנס לתוך הגיר ומונע מהאוטו להתגלגל. אבל זה לא מספיק לשיפועים חדים מאוד. ברוב המכוניות אפשר להוציא מפתח רק במצב P, ולא ניתן לצאת ממנו ללא לחיצה על בלם הרגל.

 

להניע אפשר גם בN וגם בP.

 

בגיר פלנטרי, בשני המצבים הממיר מומנט עובד, אסור להעלות סל"ד שלא לצורך.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לדבריו של עמוס אוסיף שממליצים להכניס לניוטרל, להמרים בלם יד, לעוזב את הבלמים ואז להכניס ל-P עלמנת למנוע שחיקה ועומס על הפין הנעילה.

 

1.thumb.png.40eb3cf802efed32ad0541bc3920fca6.png

  • אהבתי 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, london130 כתב:

יכול להיות שזה נושא לשרשור אחר, אבל כמה זמן באמת אפשר להשאיר את הרכב ללא מנוע פועל ושלא יתרוקן המצבר?

נסעתי ל3 שבועות לחו"ל, השארתי רכב ישן אך עם מצבר תקין, לא קרה לו כלום.

מצד שני, שכחתי אור דלוק בתוך רכב מודרני (תאורת סלון), אחרי לילה אחד הניע בקושי.
עניין של צרכנים, מנורות, מאוררים ומערכות סטריאו עם מגברים וסאבים שעובדים בפול ווליום הם צרכני חשמל גדולים יחסית חלונות פתוחים ורדיו באיזי על ווליום נמוך, לא יקרה כלום גם אחרי 4 שעות ברכב שהמצבר שלו תקין.

לפני שעתיים, המחליף כתב:

(גם כדי לשמר את הפלאגים והמצבר) 

מצבר סבבה, מה קשור פלאגים?

ואם להוסיף למה שכתב מר אלקטרון מעליי, בלאי גדול מאד יהיה גם לתושבות המנוע והגיר אם תשעין את הרכב על הגיר ולא על בלם היד בשיפוע גדול.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, המחליף כתב:

-פחות התנעות

אם היית שואל אותי שאלה והייתי עונה לך ככה היית מבין?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, shellcase כתב:

אם היית שואל אותי שאלה והייתי עונה לך ככה היית מבין?

כן.

ככל שיש יותר התנעות, המצתים נשחקים. וכן מצבר. כך שלחסוך עמידה של דקות ספורות לא אכבה, מעבר לכך כן אכבה כדי לא לחמם מידיי תמנוע.

מקוה שהובן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני לא מבין זה את הרקע הטכני מאחורי הטענה, מה בהנעה גורם לשחיקת יתר לאלקטרודה של המצת ביחס לעמידה מונע?

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

בגיר פלנטרי, בשני המצבים הממיר מומנט עובד, אסור להעלות סל"ד שלא לצורך

ממיר מומנט מסתובב אבל הגיר לא משולב להילוך, מה הבעיה לעלות סל"ד

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, בגלל שאלתך בדקתי. מסתבר שהאזהרה לא להעלות סל"ד מתייחסת ספציפית לתיבה ZF 4HP22 שכושלת כשעושים מבדקי זיהום אויר ועוד טיפולים שדורשים העלאת סל"ד במצב P.
אני זכרתי את המקרה הזה כאזהרה לכל התיבות הפלנטריות.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

סרק ממושך לא בריא למנוע. 

בבנזין מדלל את השמן ומפייח את המצתים. 

בדיזל - סותם את המסנן חלקיקים. 

אם עומדים לכמה דקות, מומלץ ומוטב לכבות מנוע.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...