Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי הביתה אתמול בערב, על 120-130 קמ"ש בכביש של 90.

פתאום קלטתי רכב משטרה עומד בשוליים ולידו עוד רכב עם מספר צהוב(שכנראה נתפס).

לא הסתכלתי על הגג של הניידת, ואני לא יודע אם הייתה שם דבורה.

פתאום כשראיתי שהשוטר פותח את הדלת וניגש לרכב עם הרישוי הצהוב ראיתי פלאש חזק מול הפנים( כל זה בנסיעה כמובן).

כמובן שאין במקום מצלמת גאסטו בוודאות ואני עובר שם כמעט כל סופש.

בגלל שזה מקרה ממש מוזר אני רוצה לשאול כמה שאלות:

1-יכול להיות שהרכב האזרחי היה סתם מלכודת כדי שאני אחשוב שמישהו כבר נתפס ואמשיך במהירות הנסיעה שלי?

2-תוך כמה זמן נשלח דוח אם באמת צולמתי?

3- היו עוד כמה רכבים מאחוריי במרחק של חצי קילומטר, האם במידה ויהיה דוח תהיה אופציה לעשות משהו עם זה?

 

ועוד משהו חשוב שרציתי להגיד, למרות שזה הפוסט הראשון שלי בפורום המשפטי, אני תמיד נהנה לקרוא את התגובות של רוב המתמשים שעוזרים לחבר'ה אחרים, בעיקר את התגובות של ישה.

תודה רבה לכם.

 

פורסם

המשך בחייך

 

פרט למצלמות הגטסו שאתה מקבל צילום של העבירה בשאר צריכים לעצור אותך פיזית ולהראות לך את :

 

המרחק והמהירות אם מדובר בממל"ז  ואם מדובר בשעת חשיכה האיזור צריך להיות מואר בתאורת רחוב

 

המהירות אם מדובר בדבורה.

 

 

  • אהבתי 1

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 8 שעות, המחליף כתב:

תוכל לבדוק דרך "תשלום דו"ח" ואז זה יכתוב לך אם יש דוח על שמך.

https://ecom.gov.il/voucherspa/input/318

 

לפני 11 דקות, ישה כתב:

המשך בחייך

 

פרט למצלמות הגטסו שאתה מקבל צילום של העבירה בשאר צריכים לעצור אותך פיזית ולהראות לך את :

 

המרחק והמהירות אם מדובר בממל"ז  ואם מדובר בשעת חשיכה האיזור צריך להיות מואר בתאורת רחוב

 

המהירות אם מדובר בדבורה.

 

 

 

תודה רבה לשניכם.

×
×
  • תוכן חדש...