Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: האתגרים של 'דלק מוטורס' עם הפורד פוקוס והמאזדה 3 החדשות


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין מה לעשות, הדגמים היברידיים כבשו את השוק הזה, עבור הנהג הממוצע הזה אין ממש הבדל בין משפחתית כזו לאחרת ולקבל כל שנה הטבה בשווי 6000 שקל זה שיקול משמעותי והמעביד מרוצה כי הוא חוסך הרבה על דלק. עוד מעט תהיה גם אלנטרה היברידית שכנראה תהרוג את השוק של המגאן דיזל עוד יותר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

@Mike808

אני חושב שלא הבנתה מה הכוונה שלי, לא התכוונתי השוואה בין רכב לרכב, אלא שכאשר ציי הרכבים והקונים משווים, הם בוחרים ברנו בלי לחשוב פעמיים,

כנראה שהתדמית נגד הפוקוס חזקה מאוד, שוב, גם בעולם ציי הרכב,

הפוקוס סידן דיזל בעיקר, עם מנוע 4צל' אופייני ודי אמין, וגם לפחות לפי הצהרת היצרן גם חסכוני יותר, עדיין לא עוזר לה להתאושש ולמכור אפילו עשירית העשירית ממה שהרנו מוכרת.

אתמול בדקתי את זה,

בדקתי כמה רנו גראנד קופה דיזל בלבד וסידן בלבד (לא כולל סטיישן), נמכרו מאז מאי השנה (שזה החודש שהגיעה הפוקוס סידן דיזל), אז בתקופה של חצי שנה נמכרו קצת יותר מ1800 יחידות, כאשר הפוקוס רק 13.

 

 

 

@ch2856

אני לא מדבר על 3 המקומות הראשונים שהם יונדאי/טויוטה/קיה, ואני גם לא מדבר על ג'יפונים או היברידיות,

אלה על הTOP 10 או אפילו 15, יש שם מלא יצרנים שמוכרים עדיין אלפי מכוניות פרטיות בעיקר בנזין, ואין להם רכבים היבריידים,

כמו יצרנים כמו סקודה/מיצובישי/סיאט/מאזדה/סוזוקי/רנו/שברולט/וכו.., ברור לכולם שהרוב המוחלט של המכירות שלהם הוא רכבי בנזין ואולי רק רנו דיזל, והם מוכרים די יפה, שוב אני מדבר כאן עם פרטיות בנזין בלבד, לא היברידיי ולא ג'יפון, אז באמת איפה פורד(כנראה שהתדמית חזקה ממה שחשבנו)!

 

https://www.gear.co.il/כתבת-רכב/2020-11-04-N02-מסירות-רכב-אוקטובר

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן 2 שאלות שעולות לי בראש, הראשונה היא האם ההנחה שדלק מוטורס אמורה לתת לחברות הליסינג תגולגל לצרכן הפרטי ? כלומר הצרכן הפרטי ישלם מחיר גבוה יותר כדי לספסד את חברות הליסינג ופה תהיה למעשה בעיה- גם ככה קשה להתחרות בג׳יפונים אז עם מחיר פחות אטרקטיבי זה בכלל יהפוך לכמעט בלתי אפשרי ושוק המשפחתיות הפרטיות יפנה רק לחובבי נהיגה שאוהבים את היתרון הדינמי שיש למשפחתיות על פני הג׳יפונים (אותי לא תתפסו על ג׳יפון).

השאלה השניה היא האם הם בכלל רוצים שמותג כמו מאזדה לדוגמה שפוזלת לעבר קטגוריית המשפחתיות פרימיום ואולי אפילו שואפת להוות אלטרנטיבה אמיתית לב.מ.וו סדרה 1 (שעברה עכשיו להיות הנעה קדמית) ולאאודי A3 בגרסאות הזולות רוצה להפוך למותג המזוהה עם  גרסאות ליסינג בצבע לבן מופשטות איבזור...

אין ספק שהדבר גם מוריד את הערך של כלי היד השנייה שנמצאים למכירה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שני סיבות למכירות הנמוכות של הפוקוס סדאן

 

-גרסת הבנזין נמכרת עם מנוע חלש יותר ליומת ההאצ'בק והסטיישן - בנוסף בסטיישן יש לך עיצוב של "קרוסאובר" שמציע ערך מוסף, אין ספק שהוזלה של גרסת ה-1 ליטר או החלפתה בגרסת ה-1.5 ליטר טורבו ישפרו את המכירות - גרסת הבנזין זכתה לתמחור קלאסי לציי רכב בלבד והלקוחות הפרטיים כלל לא סופרים את הרכב - סובארו אימפרזה נמצאת באותו מצב וגם טלאקר לא הנחיתו כלל את הפורטה החדשה מאותה סיבה.

-הרנו מגאן דיזל ביססה את עצמה בשוק המוניות עוד מימי הפלואנס, קיה סיד סטיישן דיזל נמכרה באופן נרחב למוניות מה שסלל להם את הדרך להגיע לציי רכב, דלק מוכרים פוקוס דיזל אבל לא פונים איתה כלל למוניות - מצד שני יש להם מערך שיווק קיים למוניות מדגמי הטרנזיט.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, wildlands2019 כתב:

 

אני לא מדבר על 3 המקומות הראשונים שהם יונדאי/טויוטה/קיה, ואני גם לא מדבר על ג'יפונים או היברידיות,

אלה על הTOP 10 או אפילו 15, יש שם מלא יצרנים שמוכרים עדיין אלפי מכוניות פרטיות בעיקר בנזין, ואין להם רכבים היבריידים...

 

הדור הראשון והשני של הפוקוס, מעבר להיותם רכבים מוצלחים מאוד לטעמי, נמכרו מצוין בשוק הליסינג וכמו כל דבר שנמכר היטב בשוק הליסינג יש לו גם השפעה על שוק היד השנייה וכלל שוק הרכב החדש. אבל עבור הצרכן הפרטי שרוכש רכב חדש? פורד כבר כמה עשורים לא מותג חזק בישראל, תראה איך פשלה אחת הכניסה את המותג לקיפאון עמוק, בעוד שתוצרת VAG עם אותה צרה, רק עם טיפול כושל יותר ומוצלח פחות מצד היבואן/יצרן, עברה, למעשה עדיין עוברת את זה, כאילו כלום לא קרה, פחות או יותר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס שמתאימה לליסניג בימים הטובים של הליסינג היא הסדאן עם 125 כ"ס שזה יותר מהמאזדה 3 של הימים הטובים.

זאת עולה החל מ 129900 לפי אתר היבואן

מאזדה 3 הסדרן הכי זולה היא 138000 לפי אתר היבואן

השינויים בעולם הם שמאזדה עברו לרכבים יקרים יותר, הם רוצים להיות במחירים של אאודי ולא פורד.

השינוי השני הוא שהציבור עבר לג'יפונים ודלק החליטו לא להביא את הג'יפונים של פורד.

יש את הפומה, יש את ה ecosport המחודש ודלק לא חושבים שצריך להביא את הרכבים הכי פופולרים בשוק.

יש גם את הקוגה החדש שעדיין לא הגיע.

 

אבל במצב של היום שהסוכנויות סגורות ואנחנו רוב היום בבית אני בטוח שהיבואנים עם מלאים של אלפי רכבים עם הפסדים של מיליונים.

אולי אם הם היו מביאים דגמים שמתאימים ללקוחות פרטיים היה הולך להם יותר וחזרנו לפומה, ecosport וקוגה החדש

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, 

לא חושב שרוב האנשים עד כדי כך מטומטמים שמוכנים להוציא כ120_130 אלף שקלים כדי לקנות "ג'יפון" קטן ב

למשפחה, כאשר יש להם באותו מחיר רכב משפחתי שמשחק בכלל בליגה אחרת מעל, הסיבות לכך, זה או שאין מודעות, או שהסטיגמה עדיין יושבת להם עמוק מאוד בתוך הראש, ואפילו סתם כי לכולם יש ג'יפון אז אני גם רוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.11.2020 בשעה 11:15, pooh-bear כתב:

בכלל, זה סגמנט נכחד. אפילו ה-i30, פעם להיט ליסינג מטורף, פשוט נעלמה מהמפה. האילנטרה עוד נמכרת איכשהו, אבל אני מאמין שבעיקר ללקוחות ליסינג מאוד שמרנים במחיר הנכון.

 

אני לא חושב שזה נכון, יש לא מעט אנשים שאוהבים הצ'בקים או בכלל סטיישן במחיר תחרותי, הבעיה

בi30, ceed או אפילו הקורולה והCHR הבנזין זה שהדגמים פשוט לא מעניינים בשיט, וממש עירומים.

 

אני התעניינתי ב3 מהן, לא את הCHR שלא הייתי מקבל אפילו בחינם.

את אלה שללתי בגלל: (ואני מאמין שהרוב ישלול בדיוק בגלל סיבות אלה)

ceed - רובוטי כפול מצמד(הייתי מוכן לנסות אם השאר היה בסדר), ההתרשמות בסוכנות איתה פשוט איכס, רכב פשוט ברמות שקשה לתאר, לא מאובזר בכלל ממש די עירום, 4 כוכבי בטיחות, אין בקרת שיוט אדפטיבית.

i30 -  רובוטי כפול מצמד(כנ"ל), מבפנים היתה לי מה זה משעממת, איכות של רכבים בני 10, צפופה מאחור, הקש ששבר את קש הגבל זה שאני לא קונה רכב 2020 בלי תיקון סטיה מנתיב.

קורולה - כמו שמכירים אותי כאן, אני מכוון לטווח ארוך ורכב היברידי לא בא בחשבון אצלי, מעדיף מוכח ואמין לטווח ארוך, לכן שקלתי את הבנזין, אך אין הצ'בק בנזין בשום רמת גימור, ובכלל תא המטען בהייברידית בדיחה.

לאון - מוחלפת

סיוויק - נושא דילול השמן והטיפול כל 7-8K שלל אותה, למרות שמאוד אהבתי את הרכב בנסיעת המבחן.

השאר די יקרות או לא רלוונטיות.

 

הבעיה העיקרית היא שהיבואנים עצמם גרמו להכחדת הסגמנט, במיוחד כאשר אין בכלל היצע ואם כן, לא קרוב להתחרות בדגמים המאובזרים יותר בג'יפונים או בדגמים ההיבריידים.

כמו שפעם מישהו כאן בפורום טען שעובדה לא רואים CHR בנזין אלא רק היבריידי, אז התשובה היא שהיבואן גרם לזה, כי הוא הביא את הבנזין אך ורק ברמת הגימור העירומה ואפילו העלובה CITY שגם היברידיות לא נמכרו ברמה האבזור הזו, בדקתי את זה, ורואים שמאותה רמת גימור נמכרו רק 11 בנזין ו13 היברידיות, שעד כמה הCHR יפה, ברמת האבזור הזו נראה זוועת עולם, הכל פשוט, אי צביעה דו גוונית, ג'נטים פצפונים ופשוטים, פנסים פשוטים וכו...

המאזדה 3 עם כל התמחור שלה וההכוונה לשוק הפרטי, עדיין מכרה עד כה 1785 יחידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

 

אני לא חושב שזה נכון, יש לא מעט אנשים שאוהבים הצ'בקים או בכלל סטיישן במחיר תחרותי, הבעיה

בi30, ceed או אפילו הקורולה והCHR הבנזין זה שהדגמים פשוט לא מעניינים בשיט, וממש עירומים.

 

אני התעניינתי ב3 מהן, לא את הCHR שלא הייתי מקבל אפילו בחינם.

את אלה שללתי בגלל: (ואני מאמין שהרוב ישלול בדיוק בגלל סיבות אלה)

ceed - רובוטי כפול מצמד(הייתי מוכן לנסות אם השאר היה בסדר), ההתרשמות בסוכנות איתה פשוט איכס, רכב פשוט ברמות שקשה לתאר, לא מאובזר בכלל ממש די עירום, 4 כוכבי בטיחות, אין בקרת שיוט אדפטיבית.

i30 -  רובוטי כפול מצמד(כנ"ל), מבפנים היתה לי מה זה משעממת, איכות של רכבים בני 10, צפופה מאחור, הקש ששבר את קש הגבל זה שאני לא קונה רכב 2020 בלי תיקון סטיה מנתיב.

קורולה - כמו שמכירים אותי כאן, אני מכוון לטווח ארוך ורכב היברידי לא בא בחשבון אצלי, מעדיף מוכח ואמין לטווח ארוך, לכן שקלתי את הבנזין, אך אין הצ'בק בנזין בשום רמת גימור, ובכלל תא המטען בהייברידית בדיחה.

לאון - מוחלפת

סיוויק - נושא דילול השמן והטיפול כל 7-8K שלל אותה, למרות שמאוד אהבתי את הרכב בנסיעת המבחן.

השאר די יקרות או לא רלוונטיות.

 

הבעיה העיקרית היא שהיבואנים עצמם גרמו להכחדת הסגמנט, במיוחד כאשר אין בכלל היצע ואם כן, לא קרוב להתחרות בדגמים המאובזרים יותר בג'יפונים או בדגמים ההיבריידים.

כמו שפעם מישהו כאן בפורום טען שעובדה לא רואים CHR בנזין אלא רק היבריידי, אז התשובה היא שהיבואן גרם לזה, כי הוא הביא את הבנזין אך ורק ברמת הגימור העירומה ואפילו העלובה CITY שגם היברידיות לא נמכרו ברמה האבזור הזו, בדקתי את זה, ורואים שמאותה רמת גימור נמכרו רק 11 בנזין ו13 היברידיות, שעד כמה הCHR יפה, ברמת האבזור הזו נראה זוועת עולם, הכל פשוט, אי צביעה דו גוונית, ג'נטים פצפונים ופשוטים, פנסים פשוטים וכו...

המאזדה 3 עם כל התמחור שלה וההכוונה לשוק הפרטי, עדיין מכרה עד כה 1785 

להורים שלי יש את הi30 החדשה ומדובר במכונית פשוט מצוינת, שנות אור ביחס לדגם הקודם. נסעתי גם באיוניק ופשוט אין מה להשוות מבחינת איכות נסיעה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, wildlands2019 כתב:

סיוויק - נושא דילול השמן והטיפול כל 7-8K שלל אותה, למרות שמאוד אהבתי את הרכב בנסיעת המבחן.

מה אתה רוצה מהסיוויק ?

נושא דילול השמן נידון פה בעבר, תקבל התראה על החלפת שמן רק אם תלחץ ותנהג אגרסיבי באופן קבוע, תסע כמו בן אדם והשמן יחזיק 15000 בין טיפול לטיפול, הרכב נהדר, חזק מאוד עם היגוי א-ליניארי ובולמים אדפטיביים, נכון הגיר מסרס ולא כולם (כולל אני) לא אוהבים גירים רציפים אבל אם אתה מחפש ריגוש בנהיגה יחד עם קוקפיט מיוחד ותנוחת נהיגה לא שגרתית הסיוויק רמה אחת מעל כל מה שמוכרים היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1) יכלו להביא את הקוגה החדשה שהוצגה לפני יותר משנה והשיווק בעולם רץ בכל הכח כבר תקופה ארוכה.

יש קוגה היברידית שפוגעת בול בפוני ב2 הפרמטרים (היברידי וגיפון). בתמחור נכון יכולה להיות להיט. הקוגה הקודמת פשוט רכב מצוין.

2) ביוני התחיל בעולם שיווק של מנוע 1 ליטר טורבו מילד היבריד והוא קיים גם בפומה וגם בפוקוס. כמו שסוזוקי עשו אפשר לשווק אותו בלי בעיה כ"היבריד" ויהיו מספיק שיקנו או יבקשו בליסינג.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.11.2020 בשעה 16:24, wildlands2019 כתב:

^

ההשוואה בין הרנו גראנד קופה לפוקוס סדאן בכלל מוזרה, הפוקוס עם גיר פלנטרי, עם אבזור בטיחותי מתקדם יותר, יותר מרווחת ונוח, יש גם דיזל וגם בנזין, והיא זולה יותר מהרנו כך שהיא "אמורה" להיות די גבוה ברשימת הקונים,

אך בפועל זה אפילו לא קרוב,

לפי המכירות אפשר אפילו להגדיר את זה כמקרה אבוד, עלו לכביש מאז שהתחילו למכור אותה רק 13 פוקוס דיזל סידן, ורק 17 פוקוס 1.0 טורבו סדאן , סה"כ 30 במרכב 4 דל' וזהו, השאר זה:

102 St-line

147 Active-X

176 Active Tourer

 

בגדול לא אכפת לי אם הפוקוס תימכר לליסינג, אך אני כן מקווה שיהיו ממנה כמה אלפים במקרה ונצטרך חלקים בעתיד, בינתיים בחצי שנה הראשונה זה נראה שהלך לה יותר טוב עם הגיר הרובוטי.

ממש לא מוזרה, הרנו צורכת לפחות 25% פחות סולר מהפורד,

בעל ציי רכב רואה את זה כשיקול עיקרי במכלול שהוא מציע לעובדים, גיר רובוטי מעניין חלקית לרוב אחרי שנתיים וחצי שלוש הרכב יחזור לליסינג.

 

 

לפני 17 שעות, LotusElise כתב:

הפוקוס שמתאימה לליסניג בימים הטובים של הליסינג היא הסדאן עם 125 כ"ס שזה יותר מהמאזדה 3 של הימים הטובים.

זאת עולה החל מ 129900 לפי אתר היבואן

מאזדה 3 הסדרן הכי זולה היא 138000 לפי אתר היבואן

השינויים בעולם הם שמאזדה עברו לרכבים יקרים יותר, הם רוצים להיות במחירים של אאודי ולא פורד.

השינוי השני הוא שהציבור עבר לג'יפונים ודלק החליטו לא להביא את הג'יפונים של פורד.

יש את הפומה, יש את ה ecosport המחודש ודלק לא חושבים שצריך להביא את הרכבים הכי פופולרים בשוק.

יש גם את הקוגה החדש שעדיין לא הגיע.

 

אבל במצב של היום שהסוכנויות סגורות ואנחנו רוב היום בבית אני בטוח שהיבואנים עם מלאים של אלפי רכבים עם הפסדים של מיליונים.

אולי אם הם היו מביאים דגמים שמתאימים ללקוחות פרטיים היה הולך להם יותר וחזרנו לפומה, ecosport וקוגה החדש

הבעיה היא לא רק בצריכת הדלק היא גם בשווי המס אין לפור את ההנחה שקיימת להיברידית, ולכן תרגום של 130K לרכב סטנדרטי בשווי מס הוא גבוה יחסית,
מה עוד שמרבית הפוקוסים דור שני שנלקחו בליסינג היו סטיישן לא סדן רגילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.11.2020 בשעה 06:31, discoTD5 כתב:

מאזדה 3.JPG

 

צבע יפה 😉

 

בתאריך 27.11.2020 בשעה 16:08, pooh-bear כתב:

אני מעט בספק - הסדאן מתחילה ב-138 לקומפורט ומגיעה ל-145 לספיריט. ההאצ'בק מתחילה (ומסיימת) ב-148. לדעתי זה המון כסף למשפחתית, בסופו של דבר לא פרימיום.

 

מה לא פרימיום ב-3 החדשה?

 

----------------------------------------------

 

אגב אני מחזיק מאזדה 3 דור 4 ("החדשה"), סדאן, ברמת גימור ספיריט בליסינג תפעולי דרך העבודה.

עולה לי 3050 שקל לחודש (לא כולל דלק וכביש 6, כביש 6 עצמאי, תוספת של 500 שקל לחודש).

קומפורט קיבלתי תמחור של 2790 לחודש.

 

לשם השוואה תמחורים אחרים באותה תקופה (באותה חברת ליסינג) שאחרים ביקשו וקיבלו:

אטקה (לפני המתיחת פנים) Style הצעה של 3090 לחודש

פיג'ו 3008 אקטיב 1.2 3490 לחודש

רנו מגאן גראנד קופה Intense Plus דיזל 3050 לחודש (מחיר כחדש נמוך ממאזדה 3 קומפורט, תמחור זהה למאזדה 3 ספיריט!)

דאסטר Prestige ידני 2950 לחודש, Prestige דיזל אוטומט 3340

יונדאי קונה Prestige (עוד לא היה ההיברידי) 3090 לחודש

מיצובישי ASX 2850 לחודש

ויטרה 1 ליטר טורבו (לא סגור איזה רמת גימור) 2690 לחודש

קארוק 1 ליטר (שכבר לא שווק וכנראה נשארו להם שאריות) 3050 לחודש

מגאן גראנד קופה Intense בנזין 2890 לחודש

 

מחברה אחרת באותה תקופה היו הצעות כאלה:

סיוויק האצ'בק Sport עם גיר רציף 3430 לחודש

אטקה סטייל 3100 לחודש

אטקה Xcellence 3800 לחודש

3008 אקטיב 1.2 3450 שקל לחודש

ספורטג' 1600 טורבו Urban Top ב-3150 שקל

אקווינוקס LS 3380 לחודש ולא בטוח שיש

אקסיד LX 3270 לחודש EX ב-3600 לחודש

 

מחברה שלישית ההצעות היו:

CX-30 ב-3150 לחודש

אקסיד LX ב-2800, ו-EX ב-3250 לחודש

קארוק 1500 אמבישן ב-3200 לחודש

סטוניק LX ב-2400

CX3 ZOOM ב-2900 לחודש

ASX ב-2800 לחודש

 

בסה"כ למעט "הברקות" פה ושם התמחורים של ה-3 היו לגמרי סבירים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה לא פרימיום ב-3 החדשה?

המותג, והמנוע. בוא לא נפתח את הדיון האינסופי הזה שוב - מי שמחפש לקנות a class, ב.מ.וו סדרה אחת או אפילו a3 כנראה לא לגמרי יחשוב על המאזדה הזו בתור אלטרנטיבה.

 

מעבר לזה, 3,000₪ בחודש בלי דלק? אני מקווה שזה לפחות כולל כבר את השווי מס וההפרשות הסוציאליות, אחרת אני ללא מבין איך זה משתלם למישהו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מותגים לא נולדים ביום.

מנוע ה-SkyActive-G לדעתי לא פחות פרימיום מהמנוע המשותף של מרצדס-רנו או זה של BMW-פיג'ו.

 

אגב אני מכיר בעלים של 116 (שעוד הייתה הנעה אחורית) ו-118, אחד שבעלים של A קלאס (הקודמת) ו-A3.

לרכב הבא כולם שוקלים את ה-3.

 

מי שמחפש לקנות סמל כמובן שלא יקנה, לפחות לא כרגע, מי שמחפש משהו אחר בהחלט ישקול.

 

לשאלתך 3000 (למעשה 3500 כולל דלק ועוד כמה דברים מסביב) זה מהברוטו, זו ההפחתה מהשכר ברוטו, אח"כ יש כמובן את שווי השימוש (שמתווסף כהכנסה נוספת לפני חישוב המס).

ההפרשות הסוציאליות ברובן לא נפגעות כי עם ובלי הרכב אני מעל לתקרה גם ככה.

לפי סימולציית שכר הפגיעה בכלל הסוציאליות מסתכם בפחות מ-300 שקל לחודש.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...