Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

בסביבות 7-8 שנים חלפו מאז שנדבקתי בנגיף הדיטיילינג (ON & OFF).

אני מעוניין לרכוש מכשיר פולישר, לעבוד קצת על רכבים של בני המשפחה ואולי חברים קרובים.

מה מומלץ? משהו יחסית פשוט, נוח להתחלה, אמין, לא יקר - אבל מעדיף משהו מספיק טוב שיישאר להרבה שנים (במידה ואשאר ברמת התחביב).

רצוי משהו שניתן לרכוש בארץ, או להזמין מחו"ל עם שילוח מהיר ולא יקר בצורה לא פרופורציונאלית.

אבקש רק ממביני עניין להגיב.

תודה רבה 🤗

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש באליאקספרסס 

מצרף קישור:

https://www.aliexpress.com/item/4000110612419.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.13465178wfOuDR&algo_pvid=eaf920ba-b43d-4643-b36c-608997512e35&algo_expid=eaf920ba-b43d-4643-b36c-608997512e35-3&btsid=0bb0624616010674742408106e5e1e&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

חברת DEKO חברה די גדולה ואמינה למוצרים חשמל 

אבל אני לא מקצוען בזה אז אולי שווה לחכות לעוד תגובות

×
×
  • תוכן חדש...