Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כפתור ECO - מתי הכי נכון להתשמש בו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב
מתי הכי נכון להשתמש בכפתור - האם עדיף להפעיל אותו בזמן של פקק ? 
בגיר הרובוטי (רנו קליאו 18') למשל בפקק לפעמים אחרי עצירה והתחלת נסיעה מזה מונע ההילוך הראשון לטפס גבוה בסל"ד אז שם אני משתמש יותר
 
מה לגבי כביש מהיר, נסיעה בעיר ?
תודה  
 

 

פורסם

אין ספק שבמצב ECO הרכב פחות גמיש מבחינת תאוצה
על כביש מהיר אם הוא פתוח וללא תנועה כבדה מפעיל בקרת שיוט ומצב ECO 
אבל כשהכביש קצת יותר כבד אני צריך לצאת לעקיפה מהירה אני מעדיף בלי, כדי לחסוך את כל הקיקים

פורסם

בקצרה: אף פעם!

באריכות: באופן אישי, אני לא סובל את התנהגות הרכב במצב ECO, וברוב המקרים גם תפוקת המזגן מופחתת במצב זה, מה שמבחינתי מהווה אסון. זאת מנסיוני במספר מותגים: BMW, סקודה, רנו וסיאט.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

זו שאלה מעניינת האם כשבקרת שיוט פועלת יש משמעות מבחינת צריכת דלק לסוג התוכנית שבה אתה נוהג. אקו נורמאל או ספורט.

אין מצב ספורט יש שני מצבים אקו ורגיל - אלה אם יש לך משהו לחדש לי :)
לגבי צריכת דלק עשיתי בדיקה קצרה אך אני לא בטוח בה ב100 אחוז,
אכן צריכת הדלק נמוכה יותר ושוב זה לעניות דעתי.. 

עריכה אחרונה על ידי Tomer Anidjar
פורסם
לפני 2 דקות, מיץ פטל כתב:

אתה מתכוון שבבקרת שיוט אותה צריכה?

או באופן כללי - שזה הגיוני.

בבקשת שיוט יש יותר מידי ברקסים בכבישים העמוסים, ונהגים שנוהגים בלי שום נימוס ונדחפים ובולמים למרות שהכל פתוח מולם או סתם ליצנים.. 
אז קשה לי למדוד בצורה הזאת.
לא מזמן היתה לי נסיעה לבאר שבע וחזרה ממנה שהיא די נדירה ביום יום שלי - דאגתי לנפח צמיגים לפי הוראות יצרן ויאללה אל החופש חחח 
אז אכן הפעלתי בקרת שיוט ואקו ובלי מזגן זה די קשה  הרכב ירד מצריכה של 9.5 ל 9.2 לפי הצג
מהירות נסיעה בין 110 ל 120 קמ"ש ברוב הדרך
דרך אגב הרכב היה מתודלק אז עם אוקטן 98 שבהחלט מרגיש שינוי קליל בתגובות
לכן קשה לי לקבוע ולכן פתחתי את הנושא כדי ללמוד מנסיונם של אחרים :)
 

פורסם (נערך)

הדבר שהכי משפיע על חסכון רכב בתנאים נתונים - זה הנהג בעצמו.

ניתן לנהוג בECO עם רגל כבדה ונורמאל בעדינות.

אין ניסים ונפלאות, יש טרייד אופ בין ביצועים לחסכון.

כשאתה בוחר ב ECO הרכב מוותר על ביצועים ומאפשר יותר בקלות לחסוך.

אגב 98, יש מצב שההחלטה הזו עולה לך ביותר כסף משאר ההתלבטויות.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
פורסם

בחום של קיץ זה מסרס מזגן מאד , לא ברור בשביל מה נועד המצב הזה. נראה לי רק בשביל הפרוטוקול.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 20 דקות, מיץ פטל כתב:

הדבר שהכי משפיע על חסכון רכב בתנאים נתונים - זה הנהג בעצמו.

ניתן לנהוג בECO עם רגל כבדה ונורמאל בעדינות.

אין ניסים ונפלאות, יש טרייד אופ בין ביצועים לחסכון.

כשאתה בוחר ב ECO הרכב מוותר על ביצועים ומאפשר יותר בקלות לחסוך.

אגב 98, יש מצב שההחלטה הזו עולה לך ביותר כסף משאר ההתלבטויות.

כן בהחלט אחרי פעמיים עם 98 - חזרתי ל 95 זה באמת חור בכיס - אלה אם כן אני אעשה שינוי דרך גורם מקצועי בהתנהלות המנוע אז יהיה שווה להשקיע.. 
כרגע לא רואה את זה קורה..
בתנאים מסוימים אפשר באמת לוותר על האקו ולנסוע ברגוע (אפילו עם בקרת שיוט במידה והכביש פנוי - זה יותר נח ) 
 

 

לפני 10 דקות, 98civic כתב:

בחום של קיץ זה מסרס מזגן מאד , לא ברור בשביל מה נועד המצב הזה. נראה לי רק בשביל הפרוטוקול.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

מסכים עם זה לגמרי 

×
×
  • תוכן חדש...