Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו פלאג אין הייבריד


mush
שימו לב! השרשור הזה בן 1349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים...שוקל לרכוש את הרכב הנ''ל ויש לי מבפר שאלות שאנני מוצא תשובה עליהם. פרסמתי בפורם קיה בחו''ל את ההודעה הבאה. אם יש לכם הצעות לפורמים נוספים שיכולים לסייע..אשמח.

 

 I am interested in buying a kia niro plug in hybrid.  I have a number of questions that I can not find an answer to.  What are all the benefits of PHEV.  It is clear to me that the battery capacity allows me to travel the first tens of kilometers by electric power only ... but what then ????  Is it dead weight / anchor?
  Does a large battery capacity make it easier to work on the battery during the day to day?  Is it possible to assume that there will be fewer charge cycles?
 Will the biger  8.9kw battery last longer and survive better than the small battery of the regular niro hybrid?  (Less charge cycles maybe in general).
 With hard and long climbs Is it correct to assume that the car has more electric energy reserves in the large battery and the chance of running out of juice is smaller? 
 It is known that as soon as the battery is depleted, these are rather weak and heavy vehicles.  A larger battery gives me greater breathing time under effort and long hills.
the  Battery 4 times larger than the standard kia niro hybrid.  Is the charging system during driving like regenerative braking and charging from the petrol engine .... stronger than the regular Niro in order to maintain the large battery?
It is important to note a number of points related to the nature of my use of the vehicle.  I travel more than 60,000 km a year ... 100-400 a day.  the vehicle is active from early morning until evening and beyond.  70% of the time in static position without movement just for the air conditioner .... In the normal nero I performed a test out of 60 min.
 the gasoline engine worked on and off for total only 12 minutes at weighted..48 minutes I had an air conditioner on battery power ... which is amazing and economical and reduces wear  Significantly ... I'm just trying to figure out what the benefits of a larger battery are for me.  The only posts refer to the first 40-50 km on electric power only.  Nowhere do I find data and numbers on daily use beyond those first 40-50 miles.  Is it dead weight or are there other benefits ??

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי. 

 

יותר מידי מלל לשאלה אחת פשוטה. 

בסוף זה אותה נירו הייבריד רגילה רק עם סוללה גדולה שמאפשרת לה לנסוע את ה 40-50 קמ הראשונים על חשמל בלבד. מה קורה כשהסוללה נגמרת? יש מנוע דלק שנוסעים עליו.. בדיוק כמו בנירו הייבריד רגילה. 

 

לנסועה של 60 אלף קמ אין טעם בפלאג אין. 

 

לנסועה כזאת, יתקנו אותי חכמי הפורום, מומלץ דיזל. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי plug in של במוו, היתרון הכי גדול הוא ב 30 קמ הראשונים אותם ניתן לנסוע על חשמל בלבד. הסוללה נטענת בהמשך היום תוך כדי פעולת מנוע הבנזין - אבל זה לוקח זמן ודלק. כשאני חוזר הביתה ומטעין שוב - זה החסכון האמיתי.

לנסועה שלך לדעתי לא תרוויח כלום. רק דיזל בידיעה שאחרי כמה שנים המחירון שתקבל יהיה נמוך מאוד. אולי שווה לך לקנות מונית לשעבר של מרצדס ולנסוע עד שתגמר.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

60,000 ק"מ בשנה ?

רק דיזל , באופן מחשבה כלכלי נטו למצוא רכב בן שנתים עם נסועה נמוכה אשר איבד את הערך הקשה של השנתים הראשונות ולהשתמש ברכ בעד שיתפגר ואו קרוב לזה.

בנסועה כזו לאחר 3 שנים עם נסועה של קרוב ל 180K אולי תקבל 40% ממחיר הקניה של הרכב כחדש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסועה הסופר גבוה שלך אני גם מציע דיזל. אני גם נוסע בב-מ-וו פלאג אין עם טווח חשמלי לא מרשים במיוחד (25 ק״מ במקרה הטוב), אבל אני מסתדר עם הטווח הזה ברמה שיוצא לי לתדלק פעם בחודשיים-שלושה. אצלך היתרונות של פלאג-אין יהיו מוגבלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1349 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...