Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה cx30 - אכזבה


Octavia-TSI11
 שיתוף
עוקבים 18

פוסטים מומלצים

היי, 

לאור השבחים להם זוכה הדגם הן בארץ והן בחו"ל, חשבתי שה-cx30 קרוב לשלמות. 

לפני החלטה כה כבדה מבחינה כלכלית הזמנתי נסיעת מבחן ולצערי די התאכזבתי מהרכב. 

הארגונומיה נכנעת לעיצוב - 

במקום כפתורים גדולים וברורים לשליטה על המאוורר (=פעולה יומיומית שחוזרת על עצמה כמה פעמים במהלך כל נסיעה) 

שמו כפתורים קטנים במקום נסתר ולא הבליטו אותם, אבל העיקר שהם יפים. 

מסך המולטימדיה די צר, יפה - בהחלט, פרקטי - לא (בעיקר בזמן חניה אחורנית). 

הטמפרטורה של המזגן מוצגת בקטן, לא ממש נוח. 

המראה המרכזית מאוד קטנה ולא נוחה. 

מבחינת נהיגה - 

הרכב יושב בצורה יציבה על הכביש. 

בזמן פניות בכיכר הרגשתי חוסר תמיכה בצידי הגב. 

מושב הנהג היה די נוח ויחד עם זאת קצת צר מדי. 

התמיכה בירך תורמת להרגשת הנוחות. 

חבל שאין זכרונות במושב. 

המתלים די קשיחים, הרגשתי בורות קטנים והמעבר על גבי פסי האטה לא היה נעים כלל. 

החיסרון המשמעותי ביותר מבחינתי שאפילו נציג המכירות הזכיר= "ברקס ארוך" 

למעשה דוושת הבלם די קשיחה, באחד הרמזורים אפילו ביצעתי עבירת תנועה ולא עצרתי לפני קו הצומת כאשר הרמזור היה אדום. 

לטובה אפשר לציין מרחב רוחב מקדימה לשני אנשים - משענת היד רכה ורחבה, נוחה מאוד. 

המזגן עבד בצורה טובה הן מקדימה והן מאחור. 

נ. ב

הצבע הלבן מאוד אנמי ולא מתאים למאזדה, הוא רק מבליט את הפלסטיקה המוגזמת שעל בתי הגלגלים. 

בשורה התחתונה - לדעתי, הרכב לא שווה  את הכסף שמבקשים עליו (הכוונה ל 160+ אלף שקל על רמת הגימור אקזקוטיב). 

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תשמע, לא יודע מאיפה הבאת את המספרים האלה. אין רכב שאין בו פשרות. גם רולס רויס.   עכשיו, הפשרה היא בעיקר תלוית רוכש - יש אנשים שמבחינתם סאן רוף זה חובה ויש כאלו שלא מוכנים לקנות רכב עם ס

למי שיש אובססיה לכפתורים של המיזוג ו"חי" על משחקים עם המזגן, צריך לחפש רכב שמתאים לו באספקט הזה. בתור אחד שמזגן זה דבר מאוד חשוב לו, מצאתי את הבקרת אקלים בדגם שלי כרכיב יעיל ביותר - ולדעתי אפשרות

זה לא נכון.   המערכת ברכב היא ברוב המקרים מערכת אינוורטר עם חיישנים (חיישן בהירות, חיישן טמפ' חיצונית, חיישן טמפ' פנימית וכמובן בקרת ספיקה על המדחס וכד') והיא כן משתנה דיי מהר עם שינויים האק

לא נסעתי בcx30 אבל יש לי את ה3 החדשה שחולקת פנים זהה לcx30 ולי דווקא אין בעיה עם המצלמת רוורס (ובכלל המסך מולטימדיה מאד נוח עבורי) וגם תפעול המזגן מאד נוח (אולי התרגלתי כבר).

דוושת הבלם אכן דורשת הסתגלות ו"אין נשיכה" (צריך ללחוץ חזק יותר ממה שציפיתי כדי לקבל את הבלימה הדרושה - גם לזה מתרגלים).

 

טוב שעשית נסיעת מבחן בשביל זה היא קיימת - אם לא מתאים לך הרכב יש אופציות אחרות בשוק. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכל להיות שאני לא מכיר את כל המתחרות של המאזדה, ממה שאני קורא בפורום, ה cx30 הוא הטופ ומכאן יש רק לאן לרדת. 

באקסיד הגיר חדש שאמינותו לא הוכיחה את עצמה. 

2008 מגיע ללא כפתורים והכל נעשה בעזרת מגע- שילוב של מסכי מגע והשמש בארץ, לא שילוב טוב. 

קאמיק - אולי בעתיד כשהרכב ישווק עם גיר רציף /פלנטרי (כלומר, לא בעתיד הקרוב). 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור, אין רכב מושלם, וכל אחד בוחר את הפשרות איתן הוא מוכן לחיות.
גם הטעם/ הדרישות/ העדפות/ הרגשה כללית של הרוכשים שונה.
אז טוב שיש ממה לבחור.
אני אישית, עם 90% ממה שרשמת בתור חסרונות ב CX30 חי בשלום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם לקרוא לcx30 הטופ אבל הוא בהחלט המילה האחרונה של מזדה שהגיעה לארץ (יש גם מתיחת פנים לcx5 שהגיעה אם אני לא טועה אבל זו כבר קטגוריה אחרת).

כמו שנאמר בכל רכב יש יתרונות וחסרונות בסופו של יום צריך להתפשר.

אני למשל מוכן להתפשר על ביצועים לטובת אמינות מוכחת.

הקטע עם התפעול של המולטימדיה דרך גלגלת ולא טאץ מעולה, כי אני לא סובל את טביעות האצבע שנשארות על המסך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות מוכחת =רכב שבא לשרת אותי ולא להיפך וזה בהחלט משהו שאני מחפש.

העניין הוא שעלות הרכב לא משקפת .

ב120K לא שמים לב לכל פרט ופרט 

ב130K מוצאים משהוא אחד שיכל לעצבן 

ב165K לא מוכנים להתפשר

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וב 200K או 400K ?

לפי מה שאתה אומר כולם יכולים לקנות את הרכב המושלם ב 165K. 

 

יש אנשים שאחריות ל 3 מספיקה להם, מחליפים אחרי 3 שנים לרכב אחר. בלי לשבור את הראש ב"אמינות מוכחת"

 

כל דבר זה סדרי עדיפויות ופשרות. 

לפטופ, מקרר, טלויזיה, רכב ודירה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Big_In_Japan
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הCX30 זה הרושם שאני קבלתי מקריאה מרובה בפורום וחיפוש ברשת .

מסכים עם האמירה שאין דבר כזה רכב מושלם .

תמיד צריך להתפשר .

 

אני מוכן להתפשר על ביצועים ולא על נוחות וקלות תפעול.

לדעתי , בחיי היום יום , נוחות ותפעול נוח הרבה יותר חשובים מאשר יכולת הרכב להיכנס לעיקול זה או אחר .

 

נסיעת המבחן שביצעתי הוכיחה גם שלשמוע דעות של מומחים זה חשוב אבל בסופו של דבר ,אין  תחליף להתנסות אישית.

המתלים במאזדה לא היו לי נוחים , ציפיתי לנסיעה רכה יותר .

 

משהו נוסף ששכחתי להזכיר  - בנהיגה איטית \בתחילת הנסיעה 

האוטו רעד.

כששאלתי את נציג המכירות למה זה קורה , התשובה שלו הייתה -תלחץ על גז .

 

עריכה אחרונה על ידי Octavia-TSI11
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים מרוצה של CX30 אני ממש לא מתחבר לרוב הדברים שרשמת, ומאוד מרוצה ממנו.
במיוחד בהיבט איכות הסלון.
הנוחות אכן מעט בינונית, אבל זו התלונה האמיתית היחידה.

גילוי נאות: קניתי אותו עם הנחה כנכה, אז נושא הVFM פחות משמעותי

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב- topgear (כמו רבים אחרים) אמרו שהיו מעדיפים את ה cx-30 על פני כל הגיפונים הקטנים הרגילים, ושאם זקוקים ליותר מקום מאחור לקחת את ה- 3.  

הבעיה היחידה במאזדה היא הנוחות שנפגמת מבולמים קשיחים יחסית ומהגנטים הגבוהים. ובדגמים החדשים גם המתלה האחורי (קורה) שתורם את חלקו לנוחות בינונית.. 

 

מבחינת הפרמטרים האחרים היא נותנת את התמורה הכי טובה בחבורה (למי שאין בעיה עם מנוע אטמוספרי) 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במהירות  עירונית הסלון היה שקט וזה מעולה.

הגיר עבד בצורה חלקה ,ללא קפיצות או משהו בלתי צפוי, לא ברור למה שתהיה בעיה עם גיר שעובד טוב?!

 

אם בסופו של דבר אלך על ה 3 סדאן ברמת הגימור הבכירה, מה אני בעצם מפסיד?

פוזה\נראות\להיות חלק מטרנד הג'יפונים  סתם ככה בלי סיבה 

כל הנ"ל הכי פחות מעניינים אותי.

 

נ.ב 

גם אני ארכוש את הרכב עם הנחת מיסים (=בצורת הלוואה עומדת).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
יכל להיות שאני לא מכיר את כל המתחרות של המאזדה, ממה שאני קורא בפורום, ה cx30 הוא הטופ ומכאן יש רק לאן לרדת. 
באקסיד הגיר חדש שאמינותו לא הוכיחה את עצמה. 
2008 מגיע ללא כפתורים והכל נעשה בעזרת מגע- שילוב של מסכי מגע והשמש בארץ, לא שילוב טוב. 
קאמיק - אולי בעתיד כשהרכב ישווק עם גיר רציף /פלנטרי (כלומר, לא בעתיד הקרוב). 

יש לך את אופל קרוסלנד - אחות של 2008 עם כפתורי שליטה פיזיים
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למי שיש אובססיה לכפתורים של המיזוג ו"חי" על משחקים עם המזגן, צריך לחפש רכב שמתאים לו באספקט הזה.

בתור אחד שמזגן זה דבר מאוד חשוב לו, מצאתי את הבקרת אקלים בדגם שלי כרכיב יעיל ביותר - ולדעתי אפשרות לספור על יד 1 את כמות הפעמים בחודש, אם לא יותר, שאני נוגע במשהו שקשור לבקרת אקלים. 21 מעלות - ALL DAY LONG.
לי באופן אישי כל הדיונים על הכפתור של המזגן הם דיי הזויים, בדיוק מהסיבה הנ"ל. זה אחד הדברים שאני הכי פחות מתעסק בהם.

היום ברוב המכוניות שיצא לי לנסוע בהן, מצאתי את הבקרת אקלים טובה מאוד.

אז - או שאנשים לא מבינים את אופן השימוש במערכת ועובדים על כיוון ידני, או שפשוט הבקרת אקלים ברכב שלהם פחות מוצלחת (נדיר יותר לדעתי). לדעתי זה הרגל\אובססיה של להתעסק עם המזגן כל הזמן, ואפשר להיפטר ממנו...
(זה בדיוק כמו מזגן ON OFF בבית - שאנשים מדליקים על 16 מעלות במצב ידני ואז מעלים ל 25 מעלות כי הם חושבים שעל 16 הוא מקרר יותר מהר... ברור שזה חארטה כן ? אם היו מפעילים על או 24 או 25 מעלות במצב אוטומט, זה היה עושה בדיוק אותו הדבר).
 

איציק

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...