Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני חייל שהשתחרר לא מזמן ומעוניין לרכוש את הרכב הראשון שלי,הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בין עירוניות(באזור ה40K ביום)

עדיפות לרכב ידני אבל לא מחייב ובוודאי עדיף שהרכב שיהיה כמה שיותר חסכוני בתקציב וכמובן אמינות

יכול לחרוג לפה לשם נגיד עד ל23 אבל מעדיף שלא

נוטה לכיוון של ה208 ואולי הרנו קליאו 0.9 אבל היא בדרך כלל מעל התקציב שלי ואני רוצה לשמוע מה עוד אתם ממליצים

פורסם

אני חושב שהכיוון שלך נכון לגביי 208 והקליאו.

הייתי מחפש גם פיאסטה ידנית. היא לא נחשבת חזקה במיוחד אבל אמינה.

גם פאביה או איביזה יכולות לבוא בחשבון. קשה לי להאמין שתמצא טורבו במצב טוב בתקציב שלך, אז כדאי לכוון למנוע 1.4.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ה-208 בתקציב שלך. אם תמצא אחת שמורה, אבל מגיעים די הרבה לפה ומדווחים על בעיות ברכב אז לא יודע אם להמליץ או לא.

אופל קורסה ידנית, 1.4L ו-1.2L אמינות, בוגרות אבל טיפה עייפות בהאצה.

קיה ריו ידנית האצ'בק אם תמצא שנתון נורמלי.

כמובן הפיאסטה.

אוליי יונדאי i10 ושברולט ספארק, אתה צריך לראות אם מתאים לך. הם יחסית אמינות אבל יותר קטנות קצת.

 

פורסם

אם חשוב הטורבו אז יש לך דאציה סנדרו (הקטנה) גימור לורייט ידנית 1.149 סמ"ק טורבו בנזין, בתקציבך תוכל למצוא 2016 שמורה.

היא בעצם דיי דומה לקליאו (דציה חברת בת של רנו אלא שפחות מאובזרת בדברים קטנים)

(כמדומני שהתלונות בדאציה היו רק על הגיר הרובוטי חד מצמדי ולא על הידני. בכל אופן עדיף רכב שהוחלף קלאצ)

משתדל לעזור

פורסם
לפני 11 דקות, dorban3 כתב:

ה-208 בתקציב שלך. אם תמצא אחת שמורה, אבל מגיעים די הרבה לפה ומדווחים על בעיות ברכב אז לא יודע אם להמליץ או לא.

אופל קורסה ידנית, 1.4L ו-1.2L אמינות, בוגרות אבל טיפה עייפות בהאצה.

קיה ריו ידנית האצ'בק אם תמצא שנתון נורמלי.

כמובן הפיאסטה.

אוליי יונדאי i10 ושברולט ספארק, אתה צריך לראות אם מתאים לך. הם יחסית אמינות אבל יותר קטנות קצת.

 

 

התלונות הם על מנוע הטורבו, עוד לא שמעתי תלונות על האטמוספרי.

ועדיין בכול מקרה הייתי ממליץ לבדוק את מצבה של רצועת הטיימינג לשם השקט הנפשי.

 

לפני 2 דקות, המחליף כתב:

אם חשוב הטורבו אז יש לך דאציה סנדרו (הקטנה) גימור לורייט ידנית 1.149 סמ"ק טורבו בנזין, בתקציבך תוכל למצוא 2016 שמורה.

היא בעצם דיי דומה לקליאו (דציה חברת בת של רנו אלא שפחות מאובזרת בדברים קטנים)

(כמדומני שהתלונות בדאציה היו רק על הגיר הרובוטי חד מצמדי ולא על הידני. בכל אופן עדיף רכב שהוחלף קלאצ)

 

סנדרו 1149 סמ"ק זה מנוע אטמוספרי ללא טורבו. מדובר בטעות הקלדה ביד 2.

 

 

לדעתי תיצמד לקליאו ול208 בנסיעה בין עירונית יומית הן יהיו הכי חסכוניות נוחות ושקטות.

אתה יכול לשקול פיאסטה קורסה איביזה פאביה וכול סופרמיני אירופאית אחרת אבל שורה תחתונה הן יהיו פחות טובות מהקליאו וה208 בטוואי הנסיעה שלך.

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, Gavrik כתב:

סנדרו 1149 סמ"ק זה מנוע אטמוספרי ללא טורבו. מדובר בטעות הקלדה ביד 2.

תודה! כעת אני מבין למה ההאצה ברכב הנ"ל יחסית איטית לרכב עם טורבו באותו נפח.. פשוט כי אין לו טורבו..

משתדל לעזור

פורסם

208 תציע נוחות וצריכת דלק טובים, מציע לחפש ברמת אבזור אקטיב, האקסס די עירויה מאבזור.

 

לקליאו יתרון מהבחינה הזאת עם אבזור טוב יותר כבר מרמת אבזור הבסיסית.

המושבים נוחים אך במתלים בעיר נוקשים, מנגד מחוץ לעיר הנוחות טובה.

לשעתי שווה מאוד להתאמץ מעט בתקציב בשביל הרכב הזה.

איביזה/פאביה גם אופציות טובות עם מנועי 1.4 דומים.

הפאביה מעט מרווחת יותר מאחורמעם איכות חומרים טובה, אך לנהגים גבוהים מבנה הקונסולה באזור המערכת שמע יכול להפריע לברך, לי גם הייתה תחושה של רכב צד מקדימה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 18 שעות, המחליף כתב:

אם חשוב הטורבו אז יש לך דאציה סנדרו (הקטנה) גימור לורייט ידנית 1.149 סמ"ק טורבו בנזין, בתקציבך תוכל למצוא 2016 שמורה.

היא בעצם דיי דומה לקליאו (דציה חברת בת של רנו אלא שפחות מאובזרת בדברים קטנים)

(כמדומני שהתלונות בדאציה היו רק על הגיר הרובוטי חד מצמדי ולא על הידני. בכל אופן עדיף רכב שהוחלף קלאצ)

להפך דווקא חושב שאני מעדיף בלי טורבו בגלל יותר אופציה לתקלות

 

לפני 18 שעות, dorban3 כתב:

ה-208 בתקציב שלך. אם תמצא אחת שמורה, אבל מגיעים די הרבה לפה ומדווחים על בעיות ברכב אז לא יודע אם להמליץ או לא.

אופל קורסה ידנית, 1.4L ו-1.2L אמינות, בוגרות אבל טיפה עייפות בהאצה.

קיה ריו ידנית האצ'בק אם תמצא שנתון נורמלי.

כמובן הפיאסטה.

אוליי יונדאי i10 ושברולט ספארק, אתה צריך לראות אם מתאים לך. הם יחסית אמינות אבל יותר קטנות קצת.

 

 

לפני 17 שעות, Gavrik כתב:

 

התלונות הם על מנוע הטורבו, עוד לא שמעתי תלונות על האטמוספרי.

ועדיין בכול מקרה הייתי ממליץ לבדוק את מצבה של רצועת הטיימינג לשם השקט הנפשי.

 

 

סנדרו 1149 סמ"ק זה מנוע אטמוספרי ללא טורבו. מדובר בטעות הקלדה ביד 2.

 

 

לדעתי תיצמד לקליאו ול208 בנסיעה בין עירונית יומית הן יהיו הכי חסכוניות נוחות ושקטות.

אתה יכול לשקול פיאסטה קורסה איביזה פאביה וכול סופרמיני אירופאית אחרת אבל שורה תחתונה הן יהיו פחות טובות מהקליאו וה208 בטוואי הנסיעה שלך.

 

לפני 12 שעות, yulianx כתב:

208 תציע נוחות וצריכת דלק טובים, מציע לחפש ברמת אבזור אקטיב, האקסס די עירויה מאבזור.

 

לקליאו יתרון מהבחינה הזאת עם אבזור טוב יותר כבר מרמת אבזור הבסיסית.

המושבים נוחים אך במתלים בעיר נוקשים, מנגד מחוץ לעיר הנוחות טובה.

לשעתי שווה מאוד להתאמץ מעט בתקציב בשביל הרכב הזה.

איביזה/פאביה גם אופציות טובות עם מנועי 1.4 דומים.

הפאביה מעט מרווחת יותר מאחורמעם איכות חומרים טובה, אך לנהגים גבוהים מבנה הקונסולה באזור המערכת שמע יכול להפריע לברך, לי גם הייתה תחושה של רכב צד מקדימה.

ראיתי גם את האופציה של ה108,בתצורה הידנית היא מגיעה עם המנוע של ה208 רק שהיא קטנה יותר אז אני מנחש שיהיה לך קצת יותר מיץ ושנתונים יותר מתקדמים,מה אומרים?

פורסם

ה108 קלה בכמעט 100 קילו כך שתהיה נמרצת מעט יותר.

סך הכול היא די נוחה עם מושבים לא רעים ואבזור די בסדר. גם הבטיחות  טובה.

בהחלט אופציה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבעיה הכי גדולה של ה108 היא ה208 שעולה כמוהה.

 

ה108 תוכננה כרכב מיני זול ה208 כסופרמיני שמתיימרת לכתר.

יש הבדל גדול בין שניהן בהרבה סעיפים.

פורסם
לפני 12 דקות, Gavrik כתב:

הבעיה הכי גדולה של ה108 היא ה208 שעולה כמוהה.

 

ה108 תוכננה כרכב מיני זול ה208 כסופרמיני שמתיימרת לכתר.

יש הבדל גדול בין שניהן בהרבה סעיפים.

ה108 עדיין יותר זולה,באותו מחיר של ה108 שתהיה שנתון 15-16 ה208 תהיה 13

 

לפני 31 דקות, yulianx כתב:

ה108 קלה בכמעט 100 קילו כך שתהיה נמרצת מעט יותר.

סך הכול היא די נוחה עם מושבים לא רעים ואבזור די בסדר. גם הבטיחות  טובה.

בהחלט אופציה.

יש עוד מיני אופציונליות בטווח הזה?או שכל השאר יושבות על ה60-70 כס?

פורסם

שאר המיני חלשות יותר.

יש את רנו טווינגו האוטומטית, זריזה למדי.

הגיר הוא רובוטי שהיו תלונות לגבי מהקליאו והקפצור.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...