Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(מטרת הפוסט היא לחפש עצה , ולפרוק מרמור.)
לפני כשבועיים , רכשתי לי סיויק 2016 (יאי), אוטומט אלגנס מבחור שהגעתי אליו דרך יד 2 ,  עם כמה שריטות חיצונית , אבל בלי תאונות ו  28KKM יד 00 . 
מכאנית האוטו חדש , באמתי למכון בדיקה, התלהבו אמרו אחלה אוטו הכול תקין בקומפרסיה אין נזילות הכול תקין , אוטו מושלם, יאללה קח . 
אמרתי OK מצויין , מכאני מצויין , אין פגיעות שלדה, מחיר שנשמע לי הוגן, לא התמקחתי עם המוכר ופשוט לקחתי . 
לפי הבדיקה של המכון , הצמיגים רמשו X על תקין. האוטו עבר טסט לפני 3 חודשים. הבעלים של הרכב טען שהוא החליף את כל ארבעת הצמיגים , 2 קדמיים  ו2 אחוריים בהזדמנויות שונות לכאורה . 
לא מצאתי על הצמיג את השנת ייצור , לא התעמקתי , סמכתי עלייהם. 
אחרי שבועיים של נסיעה , בום! באמצע נסיעה יחסית נמרצת , באמצע איילו פשוט מתפוצץ לי צמיג באמצע נסיעה , ירדתי לשול , בבטחה , קראתי למשטרי יבאו לעזור לכפות עליי, הגיע סייר של נתיבי איילון לעזור לי להחליף את הפאנצ'ר (לגלג קרוע אמ מישהו רוצה אני יעלה תמונות אחרכך ). 
יום למחרת הלכתי להחליף את הצמיג, ביקשתי שיעשו בדיקה על כל הגלגלים. אמרו לי , ששני הצמיגים מ 2016 , יעני מקוריים עם האוטו , לא הוחלפו ולא נעליים . 

לא רק שהמכון בדיקה לקח לי 700 שקל על הבדיקה, הבדיקה שלהם , לפחות בסעיף הזה , לא מציגה את המציאות. 
מה אתם הייתם עושים ?
 

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

חוויה לא נעימה אבל יכולה לקרות... לדעתי אין ממש למי לבוא בטענות.

המוכר לא היה כנה אבל האחריות לוודא כל מה שהוא אומר בתכלס. מקווה שאין נזק לג'נט

 

תעלה את טופס הבדיקה וצילום של הצמיג המפוצץ עם תאריך. שתי הספרות הראשונות הן שבוע בו יוצר הצמיג (מתוך 52 שבועות בשנה) ואז השנה.

פורסם

מבין את המרמור,

אבל אין כבר מה לבוא בטענות (תמיד יוכלו לומר שנגרם באשמתך, או אשמתך התורמת - למשל השתפשפת במדרכה ויצאה לצמיג "בלוטה"). 

צמיג יכול להתפוצץ לעיתים במהלך נסיעה ללא סימנים מקדימים (לפחות לא כאילו שאתה יכול לראות אותם בוודאות) או גם עקב עלייה או מכה ממשהו בדרך. גם לי קרה פעם - לא נעים.

מעבר טסט - לא יכשילו בדר"כ על צמיגים ישנים אם הם ויזואלית בסדר.

גש לפנצ'ריה שאתה סומך עליה (תוכל לקבל המלצות כאן לפי איזור מגוריך) לבדיקה של כל הצמיגים והחלפה של הטעון החלפה.

 

alfa 156 2.5.

פורסם

צמיג שעבר 28 אלף קילומטרים, גם אם הוא בן 4, לא אמור להתפוצץ בגלל הגיל.
ויכול להיות שגם למכון הבדיקות אין לך מה לבוא בטענות יותר מדי - צמיגים יכולים להראות במצב חדש אחרי 28 אלף קילומטרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל זה נכתב בדעיבד, אחרי שניגשתי לפנצ'רייה החלפתי את שני הצמיגים למשלין פילוט ספורט 4, והלכתי לעשות בדיקת פרונט לוודא שהכול בסדר, והכול אכן היה תקין. למראת המלצת המכון. 

בדיעבד אני מבין גם, שאם הייתי הולך לבדיקת פרונט כמו שהם המליצו כנראה זה היה מתגלה שם, והייתי נמנע מזה מלכתחילה, אבל היה לי שבועיים דיי מטורפים ולא ממש היה לי זמן לזה... 

הם אכן נראו ויזואלית בסדר, גם להבחנה הניראת לעין שלי, למראת שלא מצאתי את ה 4 ספרות המדוברות באותו הרגע של קניית הרכב. 

IMG_20200617_143132.jpg

Screenshot_2020-06-19-10-08-11-590_com.whatsapp.jpg

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם

צמיג יכול להתפוצץ מכל מיני סיבות. הרבה סיבות.

אפילו צמיג חדש מהחברה, מאוד קשה לממש עליו אחריות. אם בכלל.

על צמיג בן 4 אין מה לדבר בכלל.. 

בבדיקה בודקים עומק חריצים בצמיג, ובדיקה כללית שלו.

ולפעמים מציינים גם את גילו. אבל לא תמיד.

אין מה לבוא בטענות למכון הבדיקה בעניין הזה.

 

פורסם

הצמיגים לא חייבים להיות מקוריים. יתכן שהוחלפו בצמיגים ששכבו שנתיים במחסן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...