Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עם מקום ל 3 ילדים, נסועה שנתית 30K, תקציב יחסית גמיש.


jhracham
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

בעקבות מעבר לעיר אחרת, והרחבה של המשפחה, נראה שיש צורך ברענון הרכב המשפחתי.

כרגע נוסע על I30 שנת 2014 ועושה בשנה 11-12K ק"מ. (הלוך חזור לעבודה 27 ק"מ)

בחודשים הקרובים עובר לעיר אחרת שהצפי מבחינת נסועה הוא 30K+ (הלוך חזור לעבודה 100 ק"מ)

יהיו 3 ילדים בהפרשים קטנים, ככה שיש צפי ל 3 כסאות בטיחות מאחורה (גילאים 1,3,5)

 

בהתחלה חשבתי שזה מקרה קלאסי לליסינג מהעבודה בגלל הנוסעה, אבל בחישוב שלי זה עדיין יוצא לא משתלם.

( הליסינג יקר בכ 500 שקל בחודש מול רכב דיזל באותו מחיר)

אולי אני לא משקלל נכון את ירידת הערך של רכב או טיפולים של רכב בנסועה שנתית כזאת.

 

התקציב פחות מוגדר, כמובן שבשאיפה להיות כמה שיותר חסכוני. חסם עליון ב 160.

הכיוונים העיקריים שנבדקו כרגע הם:

1. רכבים היברידיים - בסגנון טויטה קורולה היברידית, לא בטוח ש 3 ילדים נכנסים.

2. ג'יפונים עם מנוע דיזל - C5 AIRCROSS , פ'יגו 3008, כאן אני חושש מהסטיגמה הצרפתית ועניין הדיזל.

 

מנועי בנזין נראה לי פחות רלוונטים בגלל הנסועה, מישהו חושב שאני טועה?

אולי כדאי לקנות רכב יד 2 ולחסוך הרבה בסעיף ירידת הערך על חשבון הוצאות דלק?

 

אשמח לשמוע דעות והמלצות מכל מי שחושב שיכול לסייע

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג לרכבים לחתך הזה לרוב לא משתלם אבל תלוי במקום העבודה.

 

אם אתה חושש מסטיגמה של צרפתית דיזל (לא מוצדק) :קנה בנזין בן שנתיים-שלוש שמתאים לשלישייה .

קח למשל טיוטה וורסו. ירידת הערך לעומת רכב מהיבואן תכסה כל יתרון בתדלוק סולר.

רק תדע שעוד כמה שנים תמכור בזול .

עוד 3 שנים הגדול יהיה בן 8 ויעזוב את הבוסטר ואז תוכל להחליף רכב, לקחת ליסינג.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקרה שלך הייתי קונה טויוטה פריוס פלוס משומשת עם נתונים הכי טובים שתמצא ( במיוחד קילומטראז', שלפחות תתחיל לצבור קילומטרים ממשהו סביר).

גם חדשה כזאת תיכנס לתקציב מליסינג 0 קילומטרים.

שני מושבים נוספים זה בונוס נחמד לעתיד ( אם לא ילד רביעי, אז סבתא/ חברים של הילדים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכמה מוצע לך ליסינג?

יכול להיות שעם נסועה כזאת כן שווה לשקול.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת עלויות ליסינג, יש שווי שימוש, ויתור על החזר דלק (1200 שקל) ועוד תשלום לחברת ליסינג, תלוי רכב כמובן אבל ברכבים בסגנון המדובר אני מעריך ב 4000..

 

בגדול ההצעות של וורסו \ פריוס פלוס יד שניה זה נראה לי אותה גברת בשינוי אדרת (היברדי או לא היברידי)

מרגיש לי פתרון מוגזם לקנות רכב 7 מקומות עבור משפחה של 5 נפשות.

לנסוע במינוואן לעבודה עם רכב ריק כל היום מרגיש לי פתרון מוזר..

 

יש לציין שה I30 צפוי להשאר במשפחה בתור רכב שני..

 

אין מה לחשוב על רכב 5 מקומות מרווח בספסל האחורי וחסכוני? (הצעות יתקבלו בברכה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מוגזם בוורסו / פריוס פלוס?

זה סמנטיקה. ורסו יותר קצרה מקורולה והמושבים בשורה השלישית יכולים להיות סגורים בתוך ריצפת הרכב רוב הזמן, עדיין נשאר בגאז' גדול ונוח. אין שום הבדל במחירי תחזוקה, ביטוחים בין ורסו לקורולה.

לעומת זאת , שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה לא תמצא בשום רכב משפחתי או ג'יפון אופנתי.

בקיצור, ל 5 נוסעים מיני וואן קומפקטי הוא פתרון הכי נוח.

ולגבי פריוס פלוס - זאת לא אותה גברת, רק היברידית - בכמות הנסיעות שלכם ההפרש בהוצאות דלק יכול להגיע ל 700₪ בחודש. לא הייתי מזלזל בזה. והסיבה היחידה שקניתי ורסו ולא פריוס פלוס, זה הפחד של אשתי מרכב היברידי ( לא משהו רציונלי שאפשר להתגבר על זה בצורה הגיונית ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מזדה 3 מתאימה למשפחה , אז אין סיבה שטיוטה וורסו לא (למרות שהטיוטה קצרה ממזדה בכמה ס"מ). הגודל לא הגורם הכי חשוב אלא הסידור הפנימי.

כפי שכבר נכתב , גם מיקרו וואן 7 מקומות לא באמת ארוך ממשפחתית. זה הכל אשליה אופטית .

 

נדירות מאד משפחתומטיות 5 מקומות עם ספסל אחורי מרווח. בטח ברשימות הליסינג. יש כאלה שטוענים שהאוונסיס ז"ל רחבה מספיק.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי..

אז האפשרויות ירדו לטיוטה פריוס פלוס מול דיזל צרפתי מרווח כמו C5 AIRCROSS.. (בעלות רכישה הם די דומות, הפריוס אפילו יקרה יותר)

יש דעות בעד ה C5 או שכולם בעד הפריוס פלוס בדיון הזה?

נציין שעל הנייר ל C5 דיזל צריכת דלק טובה יותר.

עריכה אחרונה על ידי jhracham
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס פלוס יש משומשות סביב 100 אלף₪.

C5 דיזל יש רק חדשות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי סונטה או קיה אופטימה היברידיות בנות 4-5 שנים יעשו את העבודה יופי.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה נכתב כאן על נוחות ואיכות הנסיעה הגבוהה ב C5.

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/3452/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-C5-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A8%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F--%D7%94%D7%A0%D7%95%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%99%D7%AA

אם זה משהו שחשוב לך (במיוחד בהתחשב בנסועה הדי גבוהה שלך) ומכיוון שה C5 מגיע עם 5 שנות אחריות אולי הוא עדיף עבורך.

בכל מקרה כדאי לבצע נסיעת מבחן בשניהם (תיקח בחשבון שאם אתה שוקל פריוס פלוס 0 קילומטר תוכל לקבל נסיעת מבחן מהחברה המוכרת).

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב די דומה, עם יתרון קטן לפריוס פלוס בבגאז'.

יש הבדל גדול בצריכת דלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...