Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני מחפש לנסיעה יומיות קצרה, ושתשמש אותי בסופ״שים בעיקר.

 

הכיוון הוא רכב משפחתי או מנהלים, אני מחפש מקסימום כוח, נוחות נסיעה ואמינות.

בנוסף חשוב לי שעלויות אחזקה יהיו זולות כמה שיותר.

דלק פחות חשוב לי, אבל רצוי שלא יהיה רכב שזולל דלק.

 

חשבתי על:

מאזדה 6

טויוטה אוונסיס

יונדאי i35

הונדה סיוויק

 

אני מאוד אוהב את היפניות בגלל האמינות שלהם,

אם כי לאוונסיס אני פחות נוטה כי להבנתי חלקי החילוף מאוד יקרים, ואין הרבה בפירוקיות

 

אשמח לשמוע מה דעתכם,

תודה

פורסם

נראה שהמאזדה 6 הכי תתאים לפרופיל שאתה מתאר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הצורה החדשה של ה-6 לא נכנסת בתקציב, צריך לפחות 50K בשביל אחת במצב טוב. הדור הקודם גם אופציה טובה כאשר ב 2011 עבר מתיחת פנים שבה הוא קיבל מנוע חדש עם 155 כ"ס. המנוע אמור להיות מעט חסכוני יותר וקצת יותר חזק, לא יודע אם בפועל ההבדלים מורגשים, אולי אחרים ידעו לומר.

פורסם
הצורה החדשה של ה-6 לא נכנסת בתקציב, צריך לפחות 50K בשביל אחת במצב טוב. הדור הקודם גם אופציה טובה כאשר ב 2011 עבר מתיחת פנים שבה הוא קיבל מנוע חדש עם 155 כ"ס. המנוע אמור להיות מעט חסכוני יותר וקצת יותר חזק, לא יודע אם בפועל ההבדלים מורגשים, אולי אחרים ידעו לומר.

 

ומה לגבי הצורה החדשה של ה-3? היא כן נכנסת בתקציב?

והאם משתלם להוסיף עוד כ-8 אלף לצורה החדשה של המאזדה? מה אני ארוויח בצורה החדשה?

 

תודה.

פורסם
היא לא נכנסת.

ותגיע עם מנוע 1.5 וברמת אבזור בסיסית.

 

אם מותחים את התקציב ל-50 אלף שקל,

איך מאזדה 3 עם מנוע 1.5 בהשוואה להונדה סיוויק סדאן?

מדובר על שנתון 2014.

 

על הנייר נראה שהסיוויק חזקה יותר, מנוע 1800 מול 1500, יותר כוח סוס, יותר קג״מ

אבל בפועל אני לא יודע איזה רכב זריז יותר, המאזדה נראה כמו רכב יותר דינמי ונמרץ

 

ואיפה הביטוח וטסט יהיו זולים יותר?

 

תודה חברים.

×
×
  • תוכן חדש...