Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בשבועים האחרונים נדלקת לי 2 נורות ברכב .

הייתי פעמים במוסך אופל , ביצעו התחברות למחשב פירקו מצתים כהל ועשו נסיעות מבחן אך ללא תוצאה , ביצעו איפוס למחשב ואיש הטכני אומר שהרכב תקין לגמרי , איבחנו עם חלקים שלהם גם .

המסקנה על פי איש הטכני שהדלק מזוהם .

היה רבע מיכל ותידלקתי מיכל מלא בתחנה אחרת והוספתי תוסך שמנקה את מערכת הדלק לדיברהם זה אמור לחלוף .

מה יכולה להיות התקלה ?

תודה רבה

04F1FB23-F2CF-4E7E-904C-F609933EDF7F.jpg

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

פורסם

מפתח תקווה

קודי תקלה c0242

c0244

הרכב נוסע היטב אך שעוצרים לדוגמא ברמזור הנורות נדלקות (לא תמיד ) והרכב נכנס למצב הגנה כלשהו , אם מעבירים למצב 123 בתיבת הילוכים הרכב נוסע כרגיל אך הנורות עדיין דולקות .

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

פורסם

כן , כמו כן הייתי במוסך מורשה יבואן באשדוד אך ללא ממצאים ואני בטוח שהחברה מקצועים .

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 21.11.2019 בשעה 12:30, the predator כתב:

שלום לכולם.

בשבועים האחרונים נדלקת לי 2 נורות ברכב .

הייתי פעמים במוסך אופל , ביצעו התחברות למחשב פירקו מצתים כהל ועשו נסיעות מבחן אך ללא תוצאה , ביצעו איפוס למחשב ואיש הטכני אומר שהרכב תקין לגמרי , איבחנו עם חלקים שלהם גם .

המסקנה על פי איש הטכני שהדלק מזוהם .

היה רבע מיכל ותידלקתי מיכל מלא בתחנה אחרת והוספתי תוסך שמנקה את מערכת הדלק לדיברהם זה אמור לחלוף .

מה יכולה להיות התקלה ?

תודה רבה

04F1FB23-F2CF-4E7E-904C-F609933EDF7F.jpg

היי, יש לי את אותה תקלה באופל קורסה 2014. 

הצלחת לפתור אותה? 

אני כבר לא יודע מה לעשות 

×
×
  • תוכן חדש...