Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

האם ניתן לבדוק את תקינות גובה האורות ע"י מדידת הגובה באמצעים ביתיים?

יש גובה מסויים שבו נדרש להיות הגבול העליון (פס) של האורות?

פורסם
שלום רב.

 

האם ניתן לבדוק את תקינות גובה האורות ע"י מדידת הגובה באמצעים ביתיים?

יש גובה מסויים שבו נדרש להיות הגבול העליון (פס) של האורות?

 

כן. שיפוע האלומה לאורות מעבר צריך להיות 1.2 מעלות (לכל הפחות) כלפי מטה ובגובה שווה בשני הפנסים.

 

העמד את הרכב בחניון תת-קרקעי חשוך על רצפה ישרה ומפולסת ככל האפשר מול קיר במרחק 5 מטר (נוח לעשות זאת במרחק כזה). מדוד את גובה מרכז האלומה - בדיוק מול הנורה. סמן קו אופקי על הקיר בגובה פחות 6 ס"מ מגובה מרכז האלומה. קו הקיטוע (cutoff) צריך להיות בגובה קו זה או קצת מתחתיו. כוון את גובה האלומה בהתאם (אם ניתן).

חזיר דיזל

פורסם

אני כיוונתי לבד אחרי החלפת פנס שנישבר, ובמוסך כמובן כיוונו כמו הפרצוף שלהם.

עמדתי מול קיר והשוויתי לפנס התקין. גם האיר אח"כ כמו שצריך, וגם עבר טסט.

×
×
  • תוכן חדש...