Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי טרייד(מכשירי תנועה) ראשל"צ - חוות דעת (שלילית)


dankom
שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת משעשע איך הפורום נהיה פלטפורמה ל''חוות דעת שליליות'' עם משתמשים שאתה לא מכיר ומעולם לא ראית אותם והדבר בערך היחידי שיש להם בפרופיל זה פוסט חוות דעת שלילית.

 

נראה כמו ניסיון להפעיל לחץ על היבואן/מגרש ותו לא.

 

אני משתמש שנים בפורום, כתבתי מגוון חוות דעת חיוביות על עסקים, גם כמה שליליות אבל מאחורי המשתמש שלי עומד משהו פעיל לאורך זמן וזה לא משתמש שנכנס רק כדי לרשום חוות דעת שלילית ואחרי שזה אולי עוזר מעט במיקוח מול המגרש המשתמש נעלם כאילו מעולם לא היה.

 

אומנם קנית רכב מחברה גדולה ולכאורה אמינה אך ביצוע מינימום בדיקות לרכב הוא חובתך כצרכן! יותר מזה אני משער שחתמת על טופס שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך כמו שכל מגרש מחתים אותך.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

זהו? ככה פתרת את היבואן?

אחת הבעיות המרכזיות בישראל משתקפת נהדר מהפוסט הזה - תודעת שירות.

זה פשוט לא קיים בארץ, לא רק אצל יבואני הרכב, אלא בכל מקום ממש. בסופר, בבנק, בדואר וגם בבית החולים.

ישראלים פשוט לא יודעים/רוצים לתת שירות, זו מילה גסה עבורם.

בכל מדינה מתוקנת זה פשוט לא היה עובר, עסק לוקח אחריות על המוצרים שלו בלי לשאול שאלות כמעט.

הבחור קנה סוזוקי מהיבואן של סוזוקי, היבואן צריך לעשות שמיניות באוויר כדי שהוא יהיה מרוצה מהסוזוקי שלו (אם היה קונה מותג אחר עוד ניחא, אבל זה מותג הבית אצל יבואן הבית!!!)

ככה אתה פוטר אותו? "חתמת על טופס שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך" ? ואוו תשמע, פשוט קל מדי.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא פוטר את הביואן אבל כל זה היה נמנע בעזרת בדיקה פשוטה של סיבוב מתג האורות הייתה מעלה את הבעיה ושני פנסים שלא עובדים זה מעבר לנורה שרופה.

 

הרי הבדיקה מול הגורמים הללו נועדה על מנת שהם אח''כ יתקנו את הליקויים על חשבונם ותמיד יש ליקויים ויהי מה, לא לבצע שום בדיקה לרכב לא בסיסית ולא מקצועית זה על הקו של תמימות וטיפשות. אם כבר זה קרה ונעשה אז המלחמה שלו מולם על יחס הולם או לא הולם כי חוקית הם כנראה מכסים את עצמם.

 

ברור לי שגם לי זה יכול לקרות בצורה כזו או אחרת.

 

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שצריך לבדוק את הרכב.

אבל אשאל אותך מהכיוון השני, האם עסק שמקצועו למכור רכבים, לא בודק שהפנסים ברכב עובדים? זה הכי בסיסי בעולם, אז איך לא בדק?

כשאתה הולך למסעדה ומזמין מרק, האם בעל העסק לא מוודא שהמרק חם ושיש כף על השולחן של הסועד? או שעל הסועד לוודא שיש כף על השולחן לפני שהמרק מגיע?

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שניכם צודקים ללא ספק:

- הבחור היה צריך לבדוק כמה דברים מינימליים לפני שסוגרים, כל שכן בגלל שלא לקח לבדיקה מקצועית.

- המגרש צריך לקחת אחריות על תקלה במכלול כל כך בסיסי, במיוחד שקשור לכשירות תנועה בכלל.

 

וכן, מסכים שזה בזיון שמנפנפים אותו. עסק שמכבד את עצמו היה לוקח אחריות בחצי שניה ולו רק מפאת שמו\כבודו\מילתו. הזוי שרכב נמכר ממגרש יבואן מסודר במצב שאפילו טסט הוא לא עובר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שצריך לבדוק את הרכב.

אבל אשאל אותך מהכיוון השני, האם עסק שמקצועו למכור רכבים, לא בודק שהפנסים ברכב עובדים? זה הכי בסיסי בעולם, אז איך לא בדק?

כשאתה הולך למסעדה ומזמין מרק, האם בעל העסק לא מוודא שהמרק חם ושיש כף על השולחן של הסועד? או שעל הסועד לוודא שיש כף על השולחן לפני שהמרק מגיע?

במסעדה אני לא חותם על טופס שבדקתי את המרק והוא לשביעות רצוני עוד לפני שנגעתי בו.

 

בעל עסק אמור לקחת אחריות כדי שלא ילכלכו עליו כמו פה, ועם זאת יש עסקים שזה פחות מעניין אותם.

 

הבעיה פה שהנושא כאן עוד לא נסגר ולרוב פוסטים כאלה נועדו להלחיץ את הצד השני כאשר ברוב המקרים פותח הפוסט מפסיק להגיב לאחר שסידרו את הבעיה כביכול לשביעות רצונו.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החתימה שווה כקליפת השום, כתב יפה מעליי לגבי "מבחן הטסט". לא הגיוני שרכב יימכר מסוכנות כשהוא לא כשיר אפילו לעבור טסט.

וחתימה שכזאת אמורה להיות למקרים סבירים, לא הגיוני שהיבואן יפתור את עצמו על ידי חתימה על טופס כסת"ח שכזה.

תאר לך שבכל מקום היו מחתימים לקוחות על טפסים כאלו? במסעדות המלצר היה מחתים אותך כי הוא לא אחראי על המזון שיוצא מהמטבח.

רופא השינים היה מחתים אותך שהוא לא אחראי על התוצר שלו.

היו מוכרים לך כל דבר ואז מתנערים מאחריות, איזו מן תרבות צרכנית זו? רעה מאוד.

מן הראוי שהיבואן יקח אחריות ויטפל, במיוחד שמדובר במערכת בסיסית שאין שום סיבה שמישהו יתעסק איתה בכלל.

קצת שיקול דעת, לא מעבר.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זה מקרה שמלמד בעיקר את טיב הבדיקות שנעשות לרכבים שמגיעים לטריידים. כלומר, לא נעשות. לכאורה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החתימה שווה כקליפת השום, כתב יפה מעליי לגבי "מבחן הטסט". לא הגיוני שרכב יימכר מסוכנות כשהוא לא כשיר אפילו לעבור טסט.

וחתימה שכזאת אמורה להיות למקרים סבירים, לא הגיוני שהיבואן יפתור את עצמו על ידי חתימה על טופס כסת"ח שכזה.

תאר לך שבכל מקום היו מחתימים לקוחות על טפסים כאלו? במסעדות המלצר היה מחתים אותך כי הוא לא אחראי על המזון שיוצא מהמטבח.

רופא השינים היה מחתים אותך שהוא לא אחראי על התוצר שלו.

היו מוכרים לך כל דבר ואז מתנערים מאחריות, איזו מן תרבות צרכנית זו? רעה מאוד.

מן הראוי שהיבואן יקח אחריות ויטפל, במיוחד שמדובר במערכת בסיסית שאין שום סיבה שמישהו יתעסק איתה בכלל.

קצת שיקול דעת, לא מעבר.

אני אתך בצד של הצרכן אבל לא תמיד הצדק לצידנו.

 

נותנים לך עת כל האופציות לבדוק את הרכב או לטעום את המרק אם ניקח את זה לשם ואתה בוחר כמה לועום את המרק לפני שחתמת, פה פות''ש החליט לא לטעום אותו וחתם על הטופס ובדיוק לזה הטופס נועד.

 

אני מאמין שבסוף זה יפתר בצורה סבירה עם הפוסט הזה ובלי הפוסט הזה.

 

מה שהוא חווה כנראה גם בירוקרטיה פנימית שלהם שגורמת דווקא לו להיות זה שמתרוצץ בין המקומות.

 

תחשוב אתה מנהל סוכנות הטרייד ואתה קיבלת את הרכב מהיבואן כמו שהוא, מכרת אותו ללקוח וישבעיה ברכב, הפנית אותו ליבואן, שם אמרו אין אחריות כי נגעו שם ועכשיו מנהל הטרייד צריך להתמודד.... מישהו בשורה התחתונה אמור לקחת אחריות וכנראה שבנתיים הם מגלגלים את זה מהאחד לשני.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני איתך.

אבל בטרייד לא עושים בדיקה בסיסית לרכב? הרי הם כל הזמן טוענים שיש "השבחה" אז איפה ההשבחה פה?

אז או שאין השבחה (ואז לא לגבות פרמיה) או שהשבחה שלהם גרועה...

מה שקורה זה שהם מנקים את הרכב, טוענים שהוא הושבח, לוקחים את הפרמיה ואז מתנערים מאחריות.

לא לעניין....

אני כמוך מקוה שזה יפתר ושהם ילמדו להבא

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, בטרייד לרוב לא עושים בדיקות מקיפות לרכב, למעט מבט חיצוני על הרכב, בדיקת ק"מ וזהו פחות או יותר, במיוחד ברכבים שטופלו במוסכי היבואן. לא מזמן ביצעתי טרייד כזה ואכן לא בדקו כלום, למעט המידע שיש להם מהמוסך. לא מבין אנשים שרוכשים רכב בעשרות אלפי שקלים אבל את המינימום של לשלם 500 שקל על בדיקה יסודית שתגלה דברים כאלו ואחרים, מוותרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת משעשע איך הפורום נהיה פלטפורמה ל''חוות דעת שליליות'' עם משתמשים שאתה לא מכיר ומעולם לא ראית אותם והדבר בערך היחידי שיש להם בפרופיל זה פוסט חוות דעת שלילית.

 

נראה כמו ניסיון להפעיל לחץ על היבואן/מגרש ותו לא.

 

אני משתמש שנים בפורום, כתבתי מגוון חוות דעת חיוביות על עסקים, גם כמה שליליות אבל מאחורי המשתמש שלי עומד משהו פעיל לאורך זמן וזה לא משתמש שנכנס רק כדי לרשום חוות דעת שלילית ואחרי שזה אולי עוזר מעט במיקוח מול המגרש המשתמש נעלם כאילו מעולם לא היה.

 

אומנם קנית רכב מחברה גדולה ולכאורה אמינה אך ביצוע מינימום בדיקות לרכב הוא חובתך כצרכן! יותר מזה אני משער שחתמת על טופס שבדקת את הרכב והוא לשביעות רצונך כמו שכל מגרש מחתים אותך.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

יכול להיות שאתה מטעמם, או לא.

 

אני כן עשיתי בדיקות בסיסיות, בדקתי אורות ערפל, איתות, ואורות גבוהים, חלונות חשמל וכו' זה היה יום צהריים, הראו לי טופס בדיקה מאותו מקום שבו חשבתי לבדוק. היה רשום שם בברור (אין אחריות על מע' חשמל).

 

בנוסף הרכב היה באחריות שלהם לשנה וגם אחריות מקיפה של היצרן לעוד חודש!!

 

השיקול שלי לא לקחת לבדיקה ב500 ש"ח:

1.הרכב היה ועדיין באחריות יצרן.

2. בסוזוקי טרייד נותנים אחריות פנימית חלקית לשנה.

3. עשיתי בדיקות פשוטות לרכב, מזגן, אורות גבוהים, ערפל וינקרים חלונות וכו'.

4.חשבתי שאני במגרש של היבואן ואני יכול להיות רגוע, כאילו הם לא משחקים או מחביאים תקלות קריטיות או בטיחותיות עם הלקוחות.

 

סביר מאוד שאם הייתי לוקח את הרכב לבדיקה ב-500 לא היו עולים על זה גם. ושוב, אני רוצה להדגיש שחשבתי שאני בידיים טובות ויבואן שמכבד את המגרש שלו, וזה הדגש כאן... כנראה שטעיתי אני מודה.

 

טענתך לגבי הפעילות ההסטורית שלי - אני חושב שאני עושה טוב אם אני מפרסם את זה מכיוון שאחרים יכולים לראות ולהיזהר עתה.

 

אין קשר בכלל - לגבי אם אני פעיל בפורום או לא. כנראה שאתה מטעמם? אתה רוצה לבוא לפגוש אותי אתה מוזמן, הראה לך את הרכב ואת כל הטפסים (שלח לי הודעה בפרטי).

 

אתה טוען שאני אפסיק להגיב אם התקלה תתוקן? אז על מה אתה רוצה שאגיב כאן על המצב הפוליטי? על תכנית השלום של טראמפ? תפסיק לבלבל במוח. אני עוזר לאחרים שייראו וייזהרו, וזוהי חלק ממטרת הפורום, לשתף ולעזור. שוב אתה מוזמן להיפגש איתי היום בערב, אראה לך את הרכב.

 

אם הייתי רואה פוסט שכזה על סוזוקי טרייד בהחלט מתנהג עמם כאילו היו אחרוני סוחרי רכב, שהתברר לי שהם באמת כאלו.

 

יש לי הרגשה שהם החביאו את התקלה, וידעו בדיוק מה העלות ופשוט רצו להפיל זאת על לקוח. וזה למה היה חשוב לי לשתף את זה.

עריכה אחרונה על ידי dankom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין לא את האנשים שקונים רכב בלי בדיקה, וגם לא מבין את המגרשים שמתלכלכים עם לקוחות על שטויות.

אני רכשתי רכב מטרייד אין של יבואן (אוטוסנטר) ולקחתי לבדיקה מטעמי. בבדיקה מטעמי כתבו שהמצבר תקין. יום למחרת! אני מגלה שמערכת s&s לא עובדת ומקבל שגיאה Not Avalible. הרכב היה באחריות יצרן אבל היבואן מסר שהמצבר כבר לא באחריות (עלות המצבר בסביבות 1200 ש"ח).

הסתכלתי בתעודת האחריות שקיבלתי מהטרייד אין ואני רואה שהמצבר לא באחריות. פניתי אליהם בכל מקרה, תוך כמה שעות קיבלתי טלפון ממנהל הסניף וקיבלתי שובר להחלפת מצבר בלי להתווכח!!! זה שירות!! ולעומת זאת ראיתי מקרים בדיוק כמו שלי בפייסבוק שחברות הליסינג מתלכלכות עם הלקוחות בשביל הכמה גרושים האלה...

והם לא מבינים שהלקוח לא רק שלא יכנס אליהם בפעם הבאה אלא מי שרואה את זה מהצד יחשוב 100000 פעמים אם לקנות מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין לא את האנשים שקונים רכב בלי בדיקה, וגם לא מבין את המגרשים שמתלכלכים עם לקוחות על שטויות.

אני רכשתי רכב מטרייד אין של יבואן (אוטוסנטר) ולקחתי לבדיקה מטעמי. בבדיקה מטעמי כתבו שהמצבר תקין. יום למחרת! אני מגלה שמערכת s&s לא עובדת ומקבל שגיאה Not Avalible. הרכב היה באחריות יצרן אבל היבואן מסר שהמצבר כבר לא באחריות (עלות המצבר בסביבות 1200 ש"ח).

הסתכלתי בתעודת האחריות שקיבלתי מהטרייד אין ואני רואה שהמצבר לא באחריות. פניתי אליהם בכל מקרה, תוך כמה שעות קיבלתי טלפון ממנהל הסניף וקיבלתי שובר להחלפת מצבר בלי להתווכח!!! זה שירות!! ולעומת זאת ראיתי מקרים בדיוק כמו שלי בפייסבוק שחברות הליסינג מתלכלכות עם הלקוחות בשביל הכמה גרושים האלה...

והם לא מבינים שהלקוח לא רק שלא יכנס אליהם בפעם הבאה אלא מי שרואה את זה מהצד יחשוב 100000 פעמים אם לקנות מהם.

 

בדיקה כנראה לא הייתה עוזרת ידידי. מסכים איתך שזהו שירות מינימלי שאמור לקבל לקוח כאשר אפשר להוכיח אפילו שהתקלה לא קרתה כשהרכב היה בבעלותי בפרק זמן של פחות משבועיים.

 

הרעיון שעברתי מסכת טרטור איתם ממש התעללות ויחס של זלזול. מראשון לת"א, מת"א לת"א , מת"א לפ"ת, מפ"ת לראשון, מראשון לראשון.

ואחרי כל זה עוד באותו מוסך מורשה טופז, היחס אלי היה של בנאדם שבא להטריד שגרת עבודה. "מחפשים לך חלקים", "יגיע מחר", "תשאיר את הרכב". למחרת זה השתנה: "אין חלקים בארץ לא יודעים מתי יגיע". וזה מוסך מורשה סוזוקי. במילים אחרות נפנפו, ואמרו לך ואל תחזור.

ומה נראה לך שאני רוצה לחזור עכשיו אליהם?

 

הנציגים בראשון לא עונים לי בכלל בטלפון. היבואן או מי מנציגיו כנראה מעדיפים לחסוך כמה אלפים של תיקון על חשבון גרימת נזק ללקוח שלהם, שאגב בעתיד תכנן לרכוש מהם עוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים איתך וליבי איתך. אבל לא עדיף לשים רגע את העקרונות והרגש בצד? שלם 700 שקלים כדי שתוכל לנסוע עם אורות כמו שצריך, ואח"כ טפל בהחזר בדרך משפטית.

אתה הרי לא תחנך אף מוסך ובינתיים מי שנענש ומתרוצץ בין מוסכים זה אתה.

 

בקטע משפטי בהחלט אין לי עילה, כי אין אחריות על מע' חשמל.

בקטע שירותי- שזו שקוראת לעצמה מגרש של יבואן, מקצועי אמין וכו' ובגדר כל אמות מידה של חברה שמכבדת את עצמה מול צרכן - בהחלט כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...