Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקה עולמית - סקודה קאמיק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקאמיק הוא היורש האמיתי של היטי כמעט זהה לחלוטין במידותיו.

 

ממידע שהצלחתי למצוא ברשת כל המנועים ישודכו גם ל-DSG7 למעט גירסת ה-95 כ"ס של מנוע הליטר שתשודך גיר ידני בלבד.

גירסת ה-115 כ"ס לש מנוע הליטר תשודך גם ל-DSG7, כמו גם מנוע ה1.5 וה-1.6 דיזל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא מבין למה אתם מתעקשים שהוא יורש של הייטי, הקארוק הוא היורש של הייטי. כמו הקארוק, גם הייטי התבססה על הפלטפורמה של המשפחתית הקומפקטיות של VAG (גולף סימן 5 במקרה של הייטי). הג'יפון הזה מתבסס על פלטפורמת הסופר-מיני של הקונצרן. מידותיו הצנועות של הייטי בציר האורך, נבעו מהעיצוב הייחודי שלו.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

הפלטפורמות תפחו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא מבין למה אתם מתעקשים שהוא יורש של הייטי, הקארוק הוא היורש של הייטי. כמו הקארוק, גם הייטי התבססה על הפלטפורמה של המשפחתית הקומפקטיות של VAG (גולף סימן 5 במקרה של הייטי). הג'יפון הזה מתבסס על פלטפורמת הסופר-מיני של הקונצרן. מידותיו הצנועות של הייטי בציר האורך, נבעו מהעיצוב הייחודי שלו.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

בפן של הפלטפורמה אתה צודק, אבל במקרה הזה לא נכון להסתכל על זה ככה. אמנם גם עכשיו, כמו בתקופתה של היטי יש לפולקסווגן שתי פלטפורמות רלוונטיות, אבל הגמישות והמודולריות של הפלטפורמות הנוכחיות מאפשרת הרבה יותר אופציות. כך יוצא שהקאמיק, כמו היטי, ארוך בערך ב-20 ס"מ מהסופר מיני של הקונצרן, וקצר בערך ב-20 ס"מ מהג'יפון הקומפקטי של הקונצרן (טיגואן), תוך שהוא מקבל בסיס גלגלים באורך של המשפחתית האצ'בק של הקונצרן (או במקרה הזה אפילו יותר ארוך).

 

 

ובשעה טובה, את כל הרשמים מההשקה אתם מוזמנים לקרוא כאן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

זה לא רק דעתי אלא של היצרן - גם בפן המיצוב, הייטי מוצב כמקביל למכוניות מהסגמנט הגבוה יותר ותומחר בהתאם. גם מבחינת מנועים, הוא שווק עם מנועים חזקים משמעותית מאלו שאיתם משווק הקאמיק עם מנוע 1.8 בנזין עם 180 כ"ס בנזין (ידני, גרסת ה-DSG הייתה חלשה יותר) ו-2.0 ליטר דיזל עם 170 כ"ס.

 

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

המנועים של הקאמיק זה כבר שיקול שיווקי. כשהושק היטי לא היו ג'יפונים מעליו, ולכן היצע המנועים היה כפי שהיה. מאחר שאין שקאמיק יקח לקוחות מהקארוק - אין סיבה לשווק אותו עם מנועים גדולים יותר ו/או הנעה כפולה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קראתי עכשיו תוצאות של מבחני ריסוק שנערכו לאחרונה, ונכתב בהם שרכב הפנאי החדש סקודה קאמיק זכה לציון 96% בהגנה על מבוגרים, 85% על ילדים, 80% על הולכי רגל ו-76% למערכות הבטיחות.

נשמע שהציונים מכובדים.

×
×
  • תוכן חדש...