Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אחי בוא לאום אל באחם, נסדר לך את זה וניתן לך במתנה ביאט בונטו"

 

לך תתבע אותו אישית, אני בטוח שאין לו גם צד ג'.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
"אחי בוא לאום אל באחם, נסדר לך את זה וניתן לך במתנה ביאט בונטו"

 

לך תתבע אותו אישית, אני בטוח שאין לו גם צד ג'.

ומה תקבל מהתביעה?

הרי ברור שהוא יזכה... אבל אין שום אכיפה לגבי התשלומים, הבדואים האלה גרים בפחונים באמצע שומקום...

מה יעקלו להם? את הגמלים?

איך הם ישלמו? וגם אם היה להם הכסף, המדינה לא יודעת את זה ולא ממש איכפת לה...

אין ממש מה לעשות חוץ מלתבוע את הביטוח, אלא אם כן אתה מכיר פחח שמוכן לקבל גמל/כבש בתור תשלום...

פורסם
עכשיו נפל לי האסימון... מי אמר לך שהתיקון יעלה 20K?

 

נשמע לי מוזר בהתחשב בעובדה שהתיקון בתאונה שלי עלה 32K...

לקחנו את האוטו למוסך המרכזי של צ'מפיון בבני ברק. הגיע שמאי, בדק את הרכב וקבע את עלות הנזק שנגרם כתוצאה מהתאונה ואת ירידת הערך (20K כאמור נזק). יכול להיות שהפגיעה בתאונה שלך הייתה יותר רצינית/חזקה ונזק גדול יותר נגרם, כך שהתיקון יעלה יותר.

 

אדם.

פורסם

לא הבנת או שאני לא הייתי ברור...

אצלי התיקון עלה 32K למרות שהיה מדובר בתאונת חזית בה הוחלפו:

 

פגוש קדמי, כנף ימין, אינטרקולר, מדחס מזגן, רדיאטור, גנט + צמיג ועוד...

איך בטמבון אחורי + עוד קצת הגיעו ל20K...?

 

גם אני תיקנתי במרכזי, תזהר מהם - אגב...

פורסם

לא הבנתי אתה מתכוון לתקן את הכל אל חשבונך?

או שאתה מתכוון ללכת למוסך שלהם?

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם
ומה תקבל מהתביעה?

הרי ברור שהוא יזכה... אבל אין שום אכיפה לגבי התשלומים, הבדואים האלה גרים בפחונים באמצע שומקום...

מה יעקלו להם? את הגמלים?

איך הם ישלמו? וגם אם היה להם הכסף, המדינה לא יודעת את זה ולא ממש איכפת לה...

אין ממש מה לעשות חוץ מלתבוע את הביטוח, אלא אם כן אתה מכיר פחח שמוכן לקבל גמל/כבש בתור תשלום...

אום אל פאחם זה לא ישוב בדואי, זה כפר ערבי, שיש להם מכוניות ובתים ותשתיות וחשבונות בנק.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני מבין שאין לו מקיף, אבל יש לו בכלל ביטוח? ראית ניירות ויש לך פרטים של הביטוח\הנהג\הרכב?

 

אם כן, פשוט תפנה את זה לסוכן ביטוח שלך שייטפל בזה.

גם אם אין לו מקיף, צד ג חייב להיות לו, או שהוא נסע בלי ביטוח בכלל?

תן יותר פרטים.

דא"ג, אום אל פחם (שכנים שלי) הוא אחד מהישובים היותר מסודרים במגזר הערבי ולא תהיה לך בעיה למצוא אותו או את חשבון הבנק שלו, זה בפרוש לא בדואים ולא דומה בכלום לכפרים בדואים. זאת בכלל עיר!

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מבין שאין לו מקיף, אבל יש לו בכלל ביטוח? ראית ניירות ויש לך פרטים של הביטוח\הנהג\הרכב?

 

אם כן, פשוט תפנה את זה לסוכן ביטוח שלך שייטפל בזה.

גם אם אין לו מקיף, צד ג חייב להיות לו, או שהוא נסע בלי ביטוח בכלל?

תן יותר פרטים.

דא"ג, אום אל פחם (שכנים שלי) הוא אחד מהישובים היותר מסודרים במגזר הערבי ולא תהיה לך בעיה למצוא אותו או את חשבון הבנק שלו, זה בפרוש לא בדואים ולא דומה בכלום לכפרים בדואים. זאת בכלל עיר!

יניב

היה לו ביטוח, "הראל" אם אני לא טועה. רשמתי את כל הפרטים כולל מספר פוליסה ומספר רכב. העניין

היה שהוא אמר לי שאין לו מקיף וכו'...

דרך אגב, לא חשבתי לשנייה שאום אל פאחם היא עיר של דרוזים כפי שמישהו התבטא פה. :-D כשאומרים ש"הבדואים האלה גרים בפחונים" זה כמו להגיד שהרומאים גרים בארמונות בקיסריה. גבר התבלבלת!.

 

עצוב וכואב בלב...

דברים כאלה קורים לצערי ולצערך, הכי חשוב הוא שאתה בסדר וזהו.

אהבתי שכתבת שיצאת ומחאת לו כפיים במקום להתעצבן. צעד שנעשה בשכל, גם ככה את הנעשה אין להשיב אז למה להתעצבן, עדיף לקלוט שאתה בסדר וזה הכי חשוב, כל השאר זה סתם מתכת.

 

נכון. תראה, בפעם הראשונה שנכנסו בי מאחורה, יצאתי מהרכב, ובאותה הזדמנות סיננתי משהו כמו "חתיכת מטומטם". אחרי שראיתי שהנהג היה מבוגר ולחוץ מאד, הבנתי שעשיתי טעות.

בפעם השנייה כבר שיניתי התנהגות. אני חושב על כל עשרות המכוניות שעברו מולי וראו אותי מוחא כפיים, יכול להיות מצחיק.

 

אדם.

פורסם
אני מבין שאין לו מקיף, אבל יש לו בכלל ביטוח? ראית ניירות ויש לך פרטים של הביטוח\הנהג\הרכב?

 

אם כן, פשוט תפנה את זה לסוכן ביטוח שלך שייטפל בזה.

גם אם אין לו מקיף, צד ג חייב להיות לו, או שהוא נסע בלי ביטוח בכלל?

טעות. לא חייב להיות לו צד ג. מותר לך לנסוע ברכב עם ביטוח חובה בלבד. זה שאם אתה עושה את זה אתה אדיוט זה סיפור אחר, אבל זה חוקי לגמרי.

 

אם יש לו מקיף זה לא מעניין אותך, מה שמעניין אותך זה האם יש לו צד ג. אם יש לו מקיף צד ג כלול גם, אבל יכול להיות שיש לו חובה וצד ג ואז הביטוח מכסה את הנזק לרכוש שלך. אם אין לו צד ג אתה יכול לתבוע אותו בבית המשפט על עלות ההשתתפות עצמית שלך + עליה בפרמיה. אבל לפחות לך יש מקיף, אני מכיר מקרה דומה עם אופנוע כאשר לאופנוע לא היה מקיף והוא נהרס בתאונה, לפוגע היה חובה בלבד, ועכשיו הם בבית המשפט.

 

גיא

פורסם

מישהו הציע כאן לשמור מרחק כפול - זו טעות, לצערי. גם כאשר אני שומר מרחק סביר- כמעט תמיד נכנס איזה אדיוט ברווח, ומאלץ אותי לבלום.

 

לצערי צריך לשמור בדיוק את המרחק המינימלי, אחרת זה כאילו לא שמרת מרחק כלל.

לפחות ככה זה בתל אביב...

פולו 1.6 שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...