Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטובוס או משא כבד זאת השאלה


Yaronb87
שימו לב! השרשור הזה בן 1936 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי בעקבות דיון בפורום עלו בי תהיות וספיקות. חשבתי להוציא רשיון לאוטובוס על חשבון אחת החברות בעיקר בגלל היציבות הכלכלית שבנושא ןכעת הובהר לי שזה לא בדיוק כזה חלק הנושא של הקביעות והתנאים של הנהגי תח"צ. בנוסף עלה רעיון להוציא רשיון למשא כבד וכנראה שגם לסמי בהמשך (הנני בעל רשיון סי1) אשמח אם תוכלו לשתף את דעתכם.

 

תודה. ירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להיות יותר ספציפי בשאלות שלך.

החיסרון בנהג תח"צ הוא הממשק שיש לך עם הנוסעים באוטובוס (מעבר לממשק עם שאר משתמשי הכביש שתאלץ להתמודד איתו בכל סוג של רישיון שתבחר).

אם אתה רוצה לשאוף להגיע לראש שרשרת המזון הכיוון שלך צריך להיות נהג סמי או רישיון C עם רישיון להפעלת מנוף. פחות מעשור ואתה מרוויח משכורות של 15-20 אלף ש"ח.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה יציבות תעסוקתית, לדעת שאני עובד במקום עבודה מסודר עם תנאים כדבעי.

לעבוד באוטובוס זאת משרה ממשלתית עם כל התנאים הנ"ל. עבודה עד לפנסיה.

לעומת זאת עבודה על משאית/סמי (כן זה הכיוון) זה לא יציב כמו משרה ממשלתית, מאמין שגם אין את אותם תנאים של קרן השתלמות וכו' (תקנו אותי אם אני טועה), לא יודע אם יש חברות שיש להם הסכם קיבוצי לנהגי משא שלהם. רוב העבודה במשא כבד זה סבלות, עד איזה גיל כבר תוכל להרים ולפרוק משטחים... אתה יכול גם לעבוד אצל איזה קבלן חאפר שחצי שנה ישאיר אותך בלי חימום ועם חלון שלא נפתח..

מאידך השכר במשא כבד גבוה יותר. עבודה ללא ציבור. בד"כ גם המשאית צמודה ככה שאתה לא צריך לקנות רכב בשביל להתנייד לעבודה או להסחב באוטובוסים.

משתף פה את כל הבלאגן שיש לי בראש ואשמח עם נהגים בתחום יתנו חוות דעת (אם יש פוסטים דומים אשמח ללינקים כמובן).

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממת נהג אוטובוס זו משרה ממשלתית? חוץ מאשר קומץ נהגי אוטובוס צבאיים מדובר בחברות פרטיות לכל דבר ועניין.

 

אבל אולי אני טועה, אז תקנות אותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג. מה שאני קורא במדורי הרכב במרשתת הוא שיש מחסור חמור בנהגי אוטובוס. אבל יתכן שזה נובע משכרם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהמחסור בנהגים נובע משכר ותנאים.

 

אנשים לא רוצים לעבוד בעבודה קשה ושוחקת בשביל שכר שהם יכולים לקבל במקום אחר תמורת פחות מאמץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם המון נהגי סמי / פול טריילר שיכולים להגיע לעבודה עם חליפה ועניבה (מכולות). גם בענף ההובלה יש חברות פרטיות גדולות שנותנות תנאי עבודה מצויינים (תעבורה, קואופרטיבים למיניהם, תנובה וכד'). אכן באוטובוס תמיד העבודה תהיה יותר נקיה, אך ההתנהלות מול נוסעים על בסיס יומיומי מאוד שוחקת, וגם בענף זה התנאים לא משהו.

חלפו מזמן הימים של חברי דן ואגד עם מניות חבר ודיבידנטים, השוק מופרט לחלוטין.

דה בסט יהיה נהג סמי טריילר של נמל חיפה / אשדוד או חברת חשמל, זה הרבה יותר טוב ממשרה ממשלתית, כסף של הייטק, תנאים של אוליגרך, רק אתה צריך להיות חבר של בנדוד של אח של שכן, או עם מזל של פאקינג כלב. הב הב.

דבר אחר:

פות"ש נשמע כמו אדם רהוט שיודע לכתוב בעברית צחה; מה כל כך מושך בעבודה על ההגה שכמעט אין בה שום עתיד לקידום וחוץ מהגה, הגה, הגה ועוד הגה? כביש, פקקים, עשן, דוחות ועצבים ובסוף זה לא מגיע לכלום. הייתי בודק תחומים אחרים לפני שחורץ את גורלי על הכביש. ואם ננעלת על האספלט אז:

לכל היותר במקצועות הכביש - לומד הוראת נהיגה, קצין בטיחות / קצין רכב לתעבורה וכד'. לפחות יש כיוון, משרה משרדית ולא בכביש שממנה ניתן לגלוש לעוד תחומים של לוגיסטיקה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

בבית הספר לא למדנו.. יש 12 שנ"ל אבל לא מעבר.

בעברינו הלא כל כך רחוק עשינו שטויות שעלו לנו הרבה כסף ויותר מזה השאירו וכתמים שבעוד שנה בעזרת ה' יתיישנו. (מאז התחתנו ונולדה לנו ילדה ודי התבגרנו שיכלית).

להתחיל ללמוד בגיל 32 נשמע ריאלי? שואל את דעתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר כמה אנשים שהתחילו ללמוד בגילך. מכיר אנשים שעשו ועושים הסבה מקצועית (לגמרי, מתחום אחד לתחום אחר שיננו קשור כלל וכלל לתחום החדש) גם בגילאים יותר מבוגרים. השאלה מה מושך אותך, מה מעניין אותך והאם אתה מתאים (מבחינת עצמך איתך ומולך) ללימודים. כל לימודים, אקדמאיים או לא... על זה רק אתה יכול לענות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב גיל ועזוב תעודות. תתחיל עם מה מעניין אותך ובהתאם לזה תבחן אפשרויות השלמת השכלה לפי הנדרש.

 

אם יש לך את היכולת הכלכלית אז כוון להשלמת השכלה ולימודים של מה שמעניין אותך ולא מה שיש.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

בבית הספר לא למדנו.. יש 12 שנ"ל אבל לא מעבר.

בעברינו הלא כל כך רחוק עשינו שטויות שעלו לנו הרבה כסף ויותר מזה השאירו וכתמים שבעוד שנה בעזרת ה' יתיישנו. (מאז התחתנו ונולדה לנו ילדה ודי התבגרנו שיכלית).

להתחיל ללמוד בגיל 32 נשמע ריאלי? שואל את דעתכם.

ריאלי לגמרי לך תעשה מה שאתה אוהב ושיביא לך סיפוק וגם יתגמל אותך כספית.

החיים עוד לפניך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לגיל - אני עשיתי הסבה מקצועית (רמה אקדמאית) בגיל 44. וסיימתי בהצלחה.

בעבודה איתי יש מישהי שהחלה ללמוד לתואר אקדמי בגיל 39-40, ג+2.

אמנם ככל שמתבגרים - יותר קשה ללמוד, אך זה לא פוסל את האפשרות.

-----------

לגבי עבודה כנהג אוטובוס - זאת עבודה ללא בטחון תעסוקתי. בחלק מהחברות, אתה עובד כמו חמור, ככל הנראה גם יותר מ-12 שעות שהחוק מתיר.

וגם אם אתה עובד את כמות השעות שהחוק מתיר - בד"כ זאת עבודה מפוצלת, כך שכל היום נשרף לך.

יתרון : שכר שעתי יחסית גבוה (אני מכיר רק פרסומים של אגד). יש תנאים סוציאלים טובים.

מאידך, אם אתה עובד בחברות טיולים/הסעות - הבנתי שאתה חי על טיפים.

 

עבודה כנהג משאית - שום דבר לא מובטח. יש חברות גדולות בהן יש תנאים טובים. ויש חברות בהן אתה כ"א זול, ולא יהססו להחליף אותך במישהו אחר.

אי אפשר לבנות על משכורת גבוהה ו/או תנאי עבודה טובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת זאת עבודה על משאית/סמי (כן זה הכיוון) זה לא יציב כמו משרה ממשלתית, מאמין שגם אין את אותם תנאים של קרן השתלמות וכו' (תקנו אותי אם אני טועה), לא יודע אם יש חברות שיש להם הסכם קיבוצי לנהגי משא שלהם. רוב העבודה במשא כבד זה סבלות, עד איזה גיל כבר תוכל להרים ולפרוק משטחים... אתה יכול גם לעבוד אצל איזה קבלן חאפר שחצי שנה ישאיר אותך בלי חימום ועם חלון שלא נפתח..

 

תודה רבה.

 

מה ? :shock:

מעולם לא ראיתי נהג סמי\טריילר\משא כבד פורק משטחים\עובד קשה.

 

כל מי שאני מכיר (על טריילר\סמי) משנע סחורה כבדה (קונטיינר\מרכב מלא משטחים ממפעל\מחסן כלשהו,למחסן אחר)

הדבר היחיד שמלכלך וקצת עבודה קשה זה נגיד להחליף גלגל בעגלות ישנות,בלי כריות אוויר\סרן מתרומם - אבל זה חלק מהעבודה.

 

לדעתי לא חסרות חברות שמשלמות בכבוד עם תנאים טובים,אצלנו במחסן אני רואה פחות או יותר את אותם 15-20 נהגי טריילר,שעובדים כבר שנים - לא נשמע שיש תלונות.

 

ת

להתחיל ללמוד בגיל 32 נשמע ריאלי? שואל את דעתכם.

 

מאוד ריאלי

 

חבר עשה את אותו הדבר בגיל 30 (מדעי המחשב,4 שנים),מיותר לציין שהחברים שלו צחקו עליו,וגם המשפחה לא חסכה ביקורות

 

4 שנים מאוחר יותר הוא מרוויח יפה מאוד ובכבוד מכלכל את משפחתו,ושאר האנשים שלא פרגנו אוכלים את הכובע..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1936 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...