Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנה בדודג' NITRO 2008 - או במילים אחרות PROJECT MALIGNANT


lanosforce
שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מליגננט זו המילה האנגלית ל"ממאיר"

 

אמנם הוסבר בתחילת השרשור למקור השם - הרכב נרכש שנה בערך לאחר שאמא שלי נפטרה ממחלת הסרטן כתוצאה משני גידולים מאוד אלימים במוח. היא היתה מטופלת במחלת הסרטן כבר 13 שנים לפני כן אך אז היה מדובר על סרטן שד ממנו נרפאה לחלוטין, פשוט לאחר 13 שנים זה חזר שוב, היא כבר לא היתה מעוניינת להרפא או בכלל להלחם במחלה וכיבדנו את רצונה ועזרנו לה לסיים את זה יפה.

 

הסאב וופרים שנבחרו היו עם מרכז אדום (הדאסטקאפ) והם נבחרו כזוג - אחד לציון של כל גידול שהוריד אותה בתוך פחות מחודשיים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מתנצל עם יצאתי חסר רגישות, לא יצא לי לקרוא את כל המלל כי יש המון וכנראה שפספסתי את זה.

בכל מקרה רעיון יפה מאוד.

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא יצאת חסר רגישות ואני בסופו של דבר פולני אז אל תדאג יותר מידי לשום דבר במובן הזה - שאלת שאלה לגיטימית, עניתי תשובה לגיטימית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אמממממ - עדכון מתישהו בקרוב אני מקווה לנוכח השנה החדשה?

 

:twisted:

 

soon to come

c70b8c56-e80e-4930-a162-702a34d6fba4.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמממממ - עדכון מתישהו בקרוב אני מקווה לנוכח השנה החדשה?

 

:twisted:

 

soon to come

3 way אחורי? [emoji1787]

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

HU: Pioneer AVH-Z5050BT + Mosconi AMAS-LD4C DSP: Mosconi Gladen 6to8 AEROSPACE Amp1: Mosconi AS200.4 Amp2: Mosconi AS100.4 Front: Gladen AEROSPACE 165.3 ACTIVE Sub: DOUBLE Gladen Zero Pro 10

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NOPE - יותר לכוון של 3WAY שהולכים לעבור "ניתוח" סירוס ולהפוך לONE WAY או יותר נכון וופרים 8 אינטש ישירות על הדיפון בעיגון טבעות עץ מאחורה. זה וופרים באיזה 40 דולר...

 

או במידה ואחליט לשמר עליהם כ3WAY יחתכו בצורה אגרסיבית באזור ה250 הרץ ואז הם יהיו הרמקולים שימכרו עם הרכב כאשר יגיע הזמן\אשבר - מי מהם אשר יגיע קודם :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NOPE - יותר לכוון של 3WAY שהולכים לעבור "ניתוח" סירוס ולהפוך לONE WAY או יותר נכון וופרים 8 אינטש ישירות על הדיפון בעיגון טבעות עץ מאחורה. זה וופרים באיזה 40 דולר...

 

או במידה ואחליט לשמר עליהם כ3WAY יחתכו בצורה אגרסיבית באזור ה250 הרץ ואז הם יהיו הרמקולים שימכרו עם הרכב כאשר יגיע הזמן\אשבר - מי מהם אשר יגיע קודם :-P

 

הסירוס אם כך.. :wink: לא חייב להיות טוטלי - אפשר לנתק רק את אחד מחוטי הספקת הזרם, למיד והטוויטר.

וכאשר תרצה למכור, חבר את החוט.. והמיד והטוויטר יחזרו לפעול.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שאני שוקל דווקא את האופציה של חיתוך אקטיבי אגרסיבי דרך הDSP והשארת הרמקול שלם ולא פגוע הודות לכך שבמידה ואחליט למכור את הרכב - אוכל למכור אותו עם שני רמקולים קדמיים תקינים לחלוטין שיחוברו ישירות לHU.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NOPE - יותר לכוון של 3WAY שהולכים לעבור "ניתוח" סירוס ולהפוך לONE WAY או יותר נכון וופרים 8 אינטש ישירות על הדיפון בעיגון טבעות עץ מאחורה. זה וופרים באיזה 40 דולר...

 

או במידה ואחליט לשמר עליהם כ3WAY יחתכו בצורה אגרסיבית באזור ה250 הרץ ואז הם יהיו הרמקולים שימכרו עם הרכב כאשר יגיע הזמן\אשבר - מי מהם אשר יגיע קודם :-P

 

מצטער, לא התחברתי לרעיון הנ"ל.

 

לדעתי העדיפות הייתה צריכה להיות וופרים "8 שתוכננו כמו שצריך עם דאסטקאפ וכו',

ולא רמקולים פולריינג' קואקסייאלים 3WAY עם חוטים חתוכים (או חיתוך LPF ב-250Hz)

 

נ.ב

אם יש בעיה בתקציב אפשר לבדוק אופציה של יד שנייה

 

הסירוס אם כך.. :wink: לא חייב להיות טוטלי - אפשר לנתק רק את אחד מחוטי הספקת הזרם, למיד והטוויטר.

וכאשר תרצה למכור, חבר את החוט.. והמיד והטוויטר יחזרו לפעול.

 

 

 

אייל.

היי אייל,

צריך לשים לב כשחותכים את החוטים שרצים לגשר פלסטיק עם המיד+טויטר.

החוטים הנ"ל יכולים להשפיע על האיזון של הממברנה עצמה,

אני כותב את זה מתוך ניסיון של תיקון וופרים של Bose עם קיט.

החוטים המובילים הפעילו לחץ על הממברנה שנזקקה לאיזון חוזר לאחר שהודבקה.

ניתן היה להרגיש את החיכוך המיכני של הסליל (coil) במוביל שלו (pole) שנבע מהקפיציות של החוטים המובילים (דומה לtinsel lead) שבעצם "דחפו" את הממברנה לכיוון אחד.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BEEKER

אני כותב את זה מתוך ניסיון של תיקון וופרים של Bose עם קיט.

החוטים המובילים הפעילו לחץ על הממברנה שנזקקה לאיזון חוזר לאחר שהודבקה.

ניתן היה להרגיש את החיכוך המיכני של הסליל (coil) במוביל שלו (pole) שנבע מהקפיציות של החוטים המובילים (דומה לtinsel lead)

שבעצם "דחפו" את הממברנה לכיוון אחד.

 

BEEKER .. חלק מהכייף זה - למצוא רמקולים ומגברים מעניינים, אשר נפלו מתחת לראדר.

ונראה כי הרמקולים הללו, לאור הבדיקות וחוו"ד שנעשו להם, אמורים לספק סאונד די טוב, גם בתצורה הנ"ל.

ובמידה ולא - הם יותקנו במכירת הרכב, במקום הרמקולים הטובים יותר.

 

צודק כי צריך לשם לב -

אבל מניסיוני - אין הרבה חברות כמו BOSE - אשר משתמשות בחוטים עם גיד קשיח אחד, לחיבורים

בד"כ - החיבורים דרך הפולי של המגנט - מתבצעים ע"י חוטים די רכים עם הרבה גידים רכים.

 

ומדוע לא לחתוך באקולוציה, ולתת לרמקול לעבוד רק בתדרים מעל 250H וגם יותר נמוך - הרי זה רמקול וופר לכל דבר

ואלו תדרים נורמליים עבורו -

ובנוסף - אולי אפשר להשאיר מחוברים גם את המיד והטוויטר, (אפשר עם הנחתה דרך האקולציה) והם אפילו יוסיפו צבע לסאונד העליון..

 

או לבצע אקולציה עליונה -

ולהוריד את התדרים הגבוהים למיד ולטוויטר - ולתת תדרים כדוגמה עד 1000H - רק לוופר.

 

לדעתי - זה כייף :wink:

 

 

אייל.

 

 

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המטרה היא לקבל יותר נפח בתקציב זעום - זה החלק של הFUN במערכת הזאת

 

אם הייתי חותך את המוליכים אז מן הסתם זה ילווה ברכישה של דאסט קאפ או בוליט פלאג שיבוא במקום.

 

אבל הכוונה היא לשים אותם שלמים ולנקות אותם מתחומי תדרים שאני לא רוצה שהם ינגנו - נשחק עם זה, נראה איך זה בפועל - אם תהיה כוונה לא למכור את הרכב אז התכנון המקורי הוא לוופרים 8 אינטש נצילים של אודיסון פרימה AP8 אבל להיות לגמרי כנה - לא נראה לי שאני הולך לכוון הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף - אולי אפשר להשאיר מחוברים גם את המיד והטוויטר, (אפשר עם הנחתה דרך האקולציה) והם אפילו יוסיפו צבע לסאונד העליון..

 

או לבצע אקולציה עליונה -

ולהוריד את התדרים הגבוהים למיד ולטוויטר - ולתת תדרים כדוגמה עד 1000H - רק לוופר.

 

לדעתי - זה כייף :wink:

 

 

אייל.

 

 

 

לחתוך אותו lpf זה רעיון שכדאי לנסות והוא אפילו יכול לעבוד היטב,

בהנחה שלא משנים את הרמקול או המוליכים שלו.

 

לא הייתי מגביל את עצמי לחיתוך ב1K, אלא מתחיל מנקודה גבוהה יותר על מנת לראות איך המיד מהרמקול האחורי,

משפיע על תמונת הבמה הקדמית (מנסיוני הוא ימרכז את המיד)

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין רמקולים אחוריים בדודג' - זה קיים בסובארו, לא בדודג'

 

אני הולך לחתוך אותם בין 60 ל250 חד ולנסות לרדת קצת לאזור ה50 הרץ כל עוד זה לא יגרור רעידות רציניות בדלתות - המטרה היא פשוט לנסות להשיג יותר נפח ב60 הרץ בקדמת הרכב וגם להוציא את הרמקולים מעבר - לקו הדיפון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא לחתוך יותר גבוה כדי להשפיע על העומק של המיד בבמה הקדמית?

אני הייתי מתמקד ב-rear fill כדי לקבל Imaging יותר טוב.

 

כדאי לחתוך Hpf ב-150 בסלופ גבוה עד lpf של 2k בסלופ נמוך (צריך כמובן לבדוק בפועל),

אבל הרעיון הוא שיש עוד מקור רמקולים כדי לתת לך עומק ונפח לבמה הקדמית.

 

מצרף קישור שיכול לעזור:

https://www.diymobileaudio.com/threads/rear-fill-speakers.81191/

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילוי אחורי - מגיע מרמקולים אחוריים - את זה אין בדודג', לא כרגע לפחות כנראה גם לא יהיה.

 

אני חותך נמוווך את הוופרים כי אני לא רוצה שהם ימשכו סאונד בתחום תדר שהוא כן כיווני - לאזור רצפת הרכב - זה בראש וראשונה.

והסיבה השניה היא שהמיד+טוויטר בשמיניות האלה הם פשוט זוועה שלא נכתבה בספרים ולכן דואג שלא יקבלו שום דבר שהם ממש מסוגלים לנגן.

 

יש לי מידריינג'ים של פייטל-פרו - אמנם עולים 30 דולר האחד אבל הם לא פחות ממעולים!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1549 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...