Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היחידה מתוכננת להיות באמבטיה?

למה צריך את ההנמכה מעל הארון בחדר, אין מספיק מקום בתעלה כדי להגיע עם כל השירשורים לסלון?

אתה עוד בשלב שאתה יכול לעשות ניקוז והזנות חשמל ליחידות עיליות בכל אחד מהחדרים?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא - אנחנו כבר אחרי השלב הזה. בחלון הזמן שניתן היה לעשות שינויים, ביקשנו רק את הפתחים בקירות, ללא ניקוז וללא נקודות חשמל - כי ידענו שהפתרון של מזגן נפרד לכל חדר שינה (שדורש נקודת חשמל נפרדת) לא אפשרי בגלל גודל מסתור הכביסה.

וכן - היחידה מתוכננת להיות באמבטיה.

ההנמכה מעל הארון בחדר היא על מנת להמנע מההאופציה (שפחות אהבנו) של הרחבת הנמכת המסדרון עד פתח הסלון.

 

אנחנו מתחילים להתכוונן לפתרון המיני אינוורטר. לא רוצה להגיע למצב שאני משקיע מעל 23K על מיזוג on /off ומתבאס שוב מהפרשי הטמפ' שמקשים על שנינו (אני ואשתי) לחיות בשלום עם טמפ' נוחה :wink:

שחשבתי שזה כבר נהיה קל עכשיו לבחור - מסתבר שמזגני האינוורטר נותנים תפוקת קירור נמוכה יותר מאשר מקביליהם האון אוף. כלומר, 5 כ"ס כבר לא מספיקים לשטח הדירה, אלא אנחנו נדרשים ל6 כ"ס.

 

מסתבר שה Wave של תדיראן - אין לו גרסת 6 כ"ס, אלא רק 5 כ"ס, שעוצמת הקירור הנומינלי שלו היא 41,250 BTU. יש את ה Wind INV60 - אבל עובי של 38 ס"מ (10 ס"מ יותר מהWave).

לאלקטרה דווקא יש ELD 6 כ"ס, שעוצמת הקירור הנומינלית שלו היא 45,700 BTU.

שניהם מיוצרים בארץ. לשניהם יש אופציה שליטה מרחוק (לא ברור אם בתוספת תשלום או לא) - Tadiran Connect מול Electra Smart. שניהם נותנים אחריות של 3 שנים.

 

יש המלצות לכאן או לכאן?

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

פורסם (נערך)

אז אם הפתרון של מולטי גם ככה כבר לא אפשרי, למה בכלל שקלת אותו?

לדעתי הגובה לא כל כך קריטי, כי ההנמכה המקסימלית הזאת תהיה רק באמבטיה, שזה מקום צר ולכן מתאים שיהיה נמוך (כמובן תלוי בגובה התקרה הראשוני).

במסדרון תוכלו להתיישר לפי פתח צינור האיורור של הממ”ד.

 

מה יקרה בלילה כשתרצו להשתמש רק לחדר או שניים, זה יפעל גם בסלון והמטבח?

עריכה אחרונה על ידי Yondalar
פורסם

על פי מה שהבנתי, מיני אינוורטר יכול לתמוך בתרחיש כאשר רק 2 חדרים פתוחים ושאר הבית סגור, באמצעות דמפרים ובאמצעות פתח מספיק רחב עבור אוויר חוזר מהחדרים עצמם. הבעיה היא שחלק מהמתקינים טוענים שזה אפשרי - וחלקם לא - טוענים שהחללים המשותפים חייבים להיות ממוזגים בכל תרחיש.

מחכה לשמוע מכאלה יש להם מיני אינוורטר ויכולים לתת דעה או מבעלי דעה אחרים.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

פורסם
איציק, השאלה היא אם בפתרון כמו בצילום שלך המזגנים לא חונקים אחד את השני? מה הרוחב של מסתור הכביסה בתמונה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא חונקים.

המיני מרכזי + 2 המזגנים השמאליים - צמודים לרפפות האלומיניום. הם זורקים את האויר החוצה (כלפי מעלה).

המזגנים הימניים הותקנו רחוק מהרפפות רק מתוך אילוץ. אלו המזגנים שעובדים הכי פחות בבית ולכן הם יועדו לשם.

במקרים בהם מדובר במזגנים שעובדים כולם הארד-קור כל הזמן, ל-2 הימניים מוסיפים שרוול קצר של 30-40 ס"מ עד הרפפות אלומיניום, על מנת להימנע מפגיעה של אויר חם ברפפות וחזרה שלו לחלל המסתור.

 

 

שחשבתי שזה כבר נהיה קל עכשיו לבחור - מסתבר שמזגני האינוורטר נותנים תפוקת קירור נמוכה יותר מאשר מקביליהם האון אוף. כלומר, 5 כ"ס כבר לא מספיקים לשטח הדירה, אלא אנחנו נדרשים ל6 כ"ס.

 

מסתבר שה Wave של תדיראן - אין לו גרסת 6 כ"ס, אלא רק 5 כ"ס, שעוצמת הקירור הנומינלי שלו היא 41,250 BTU. יש את ה Wind INV60 - אבל עובי של 38 ס"מ (10 ס"מ יותר מהWave).

לאלקטרה דווקא יש ELD 6 כ"ס, שעוצמת הקירור הנומינלית שלו היא 45,700 BTU.

שניהם מיוצרים בארץ. לשניהם יש אופציה שליטה מרחוק (לא ברור אם בתוספת תשלום או לא) - Tadiran Connect מול Electra Smart. שניהם נותנים אחריות של 3 שנים.

 

יש המלצות לכאן או לכאן?

בגלל שבאינוורטר יש את עניין התפוקה הנומינלית (שהיא בערך 80% מהמקסימלית) לכן המספרים קצת מבלבלים.

הרעיון שהוא שהמזגן יעבוד על המקסימום בהתחלה ואחכ "יוריד הילוך". ברור שבאינוורטר ככל שתיקח מזגן חזק יותר, ככה הוא יעבוד יותר באיזי- השאלה היא איפה הגבול... זה בעיקר עניין של תקציב ועד כמה אתה מפחד להמר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...