Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים,

 

ברשותי סובארו B4 שנת 2006.

לפני מס' ימים ניתקתי את המצבר (מינוס) לכמה דקות על מנת להיפטר משגיאה שהופיעה לי במחשב ה"טריפ" של הרכב.

לשמחתי הבעיה הסתדרה והשגיאה נעלמה.

דבר ראשון ששמתי לב אליו לאחר מכן, ממש ברגעים הראשונים לנסיעה, היא העובדה שהרכב "מזייף" בטורים נמוכים - עמידה/"גלישה".

ממש על סף המדומם, גם במצב D וגם ב-R.

רציתי לדעת האם יש קשר בין המצבר לבעיה הנ"ל או שכל העניין הנו מיקרי בהחלט ושאני עומד מול בעיה הדורשת טיפול במוסך?

מחר אני ככל הנראה אנסה לנתק את המצבר בשנית על מנת לראות אם הבעיה מסתדרת מעצמה.

 

תודה לעוזרים,

עידן.

עריכה אחרונה על ידי Idan Golan
פורסם
צריך לעשות לימוד מצערת.

תודה על התשובה,

אשמח אם תרחיב מעט בנושא.

נשמע כמו משהו שאני יכול לעשות בעצמי, אני מניח?

פורסם

לפני הלימוד וניתוקי מצבר תבצע ניקוי יסודי לבית המצערת כולל פירוק שלה ואז תבצע את הלימוד. יש שיטות לימוד ספציפיות למצערות האלה ברשת אבל אני אישית לאחר ניקוי הייתי מנתק מצבר ולאחר נסיעה שתיים הסלד היה מתייצב.

פורסם
לפני הלימוד וניתוקי מצבר תבצע ניקוי יסודי לבית המצערת כולל פירוק שלה ואז תבצע את הלימוד. יש שיטות לימוד ספציפיות למצערות האלה ברשת אבל אני אישית לאחר ניקוי הייתי מנתק מצבר ולאחר נסיעה שתיים הסלד היה מתייצב.

תודה, הבנתי.

אשמח אם נשים רגע את כל נושא הפירוק בצד ושמישהו יסביר איך בדיוק מתבצע כל נושא לימוד המצערת.

הייתי שמח לנסות את זה לפני שאני מתחיל לפרק דברים.

פורסם

ההסבר יהיה ארוך ולא תמיד ברור, הרבה יותר קל לחפש סירטון ביוטיוב, יש בשפע :-)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ההסבר יהיה ארוך ולא תמיד ברור, הרבה יותר קל לחפש סירטון ביוטיוב, יש בשפע :-)

צודק בהחלט!:wink:

מצאתי כמה סרטונים שעושים את הדבר הזה בדיוק בצורה מצוינת, תודה!

לימוד מצערת על מצערת מלוכלכת לא תמיד יביא לתוצאות אידאליות כך שכדאי כן להתמקד בניקוי תחילה.

כן, אני מבין, מאור.

העניין הוא שלצערי אין לי את הכלים המתאימים לכל ביצוע הניקוי כך שאין לי בעקרון מה להפסיד בתהליך.

אנסה את הלימוד ולאחר מכן, במידה והפעולה לא תניב תוצאות חיוביות, אאלץ להעסיק את עצמי יותר בכל נושא הניקוי.

 

תודה רבה לשניכם, חברים, עזרתם לי מאוד!

פורסם
ההסבר יהיה ארוך ולא תמיד ברור, הרבה יותר קל לחפש סירטון ביוטיוב, יש בשפע :-)



.... צודק בהחלט!

:wink:

מצאתי כמה סרטונים שעושים את הדבר הזה בדיוק בצורה מצוינת, תודה!



לסגירה - רשום קישור - למען אחרים הנתקלים בבעיה.

 

 

נו.. עכשיו אתה מספר לי, :wink: אחרי שכתבתי 10 ת'לפים מילים איך.

לפחות - צרפו קישור לסרטונים - שאני אתן הסבר בפנטומימה..:-P ולא בכתב.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
נו.. עכשיו אתה מספר לי, :wink: אחרי שכתבתי 10 ת'לפים מילים איך.

לפחות - צרפו קישור לסרטונים - שאני אתן הסבר בפנטומימה..:-P ולא בכתב.

 

 

 

אייל.

כל כך לא מתחשב מצידי!:-o

 

סרטון שרלוונטי לדגם הרכב שלי:

 

ממליץ לשים על MUTE מכיוון שהמוזיקה פשוט צורמת.

הסרטון גם מקשר לסרטונים נוספים של יצרנים שונים אשר יכולים לעזור להרבה אנשים.

 

מקווה שיעזור לקהל הרחב!

ערב טוב. (:

×
×
  • תוכן חדש...