Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

בשלבי רכישה של אופנוע במוו ישן- קלאסי

האם יש הגבלות מבחינת החוק ו/או הביטוח לרכיבה יומיומית? תודה

פורסם

אם ברשיון האופנוע מוגדר רכב אספנות ,

אז אסור לנסוע בימי חול בין השעות שבע לתשע בבוקר,

אתה לא יכול לנכות תשומות כהוצאה עיסקית ,

ועל לוחית הרישוי צריך שיהיה כתוב "רכב אספנות"

ומצד שני , הטסט הוא רק פעם בשנה במקום פעמיים

עלויות של טסט וביטול נמוכות בהרבה (25% בביטוח, לא זוכר מה אחוז התשלום הרישוי שנתי)

בכל מקרה קח בחשבון עלות אחזקה הרבה יותר גבוהה, גם פעם מרווחי הטיפול היו קצרים יותר , וגם קושי בהשגת חלפים. שלרוב צריך להזמין ברשת ולהמתין כמה ימים עד חודש (תלוי בסוג ועלות השילוח)

וצריכת הדלק תהיה גם גבוהה יותר מאופנוע מודרני.

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

באיזה BMW מדובר ואיזו שנת ייצור?

אופנוע כזה משנות ה- 30 למשל, דינו שונה מאופנוע כזה משנות ה- 60.

עם כולם ניתן לחיות ביום יום, השאלה איך היום הזה יראה.

תן יותר פרטים. לאילו מרחקים תירכב?

פורסם

מעבר להגבלה על רכיבה בין 7-9 בבוקר בימים א-ה, אין בעיה :)

מציע לך לעבור במוסך של גדליה ברחוב בן שמן 5 בתל אביב.

גדליה היה גם היבואן של BMW עד ךפני כמה שנים.

×
×
  • תוכן חדש...