Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי את הרכב הנ"ל ביום ראשון.

ליקויים שהתגלו- רמקולים מאחור עובדים חלש ולא מותקן מגבר.

ברכב הזה,הרמקולים יושבים על פח ולא על מגש כמו ברכב הקודם שלי.

יש לי את הרמקולים הישנים שפרקתי מהרכב הקודם עם מגבר וכל החיווט ועכשיו לשאלות .

מה כדאי לעשות

אמרו שלא אסתטי לקדוח בפח ולהרחיב את הרמקולים והציעו החלפת רמקולים לחזקים יותר +התקנת משהו חלופי למגבר (תחליף שעולה בסביבות ה 1600- לא זול בכלל).

או שבכל זאת כן לקדוח בפח שם,לשים את הרמקולים של פיוניר הדי טובים שלי שם+להתקין מגבר מחדש.

או..

פתרון אחר ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

יעזור אם תציין את הדגמים המדוייקים של הרמקולים והמגבר שברשותך.

 

דעתי, עזוב את הרמקולים האחוריים לנפשם.

שדרג את הקדמיים, התקן את המגבר ומצא לך איזה סאבוופר נחמד (ולא חייב להיות ענק) לשיפור הבאס.

פורסם

מקדימה מה שרואים זה רק טוויטרים (אולי יש רמקולים נוספים שלא הבחנתי בהם). ומידת אחוריים נדמה לי 5/1/4 אינץ.

רמקולים שלי מרכב קודם הם מידות 6/9 והם ממש טובים.

השאלה: האם לחתוך את הפח מאחור ולהחזיר את שלי או להחליף את האחוריים הנוכחיים ל 5/1/4 חדשים בתקווה שניתן גם יהיה לחבר אליהם את המגבר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שאלה נוספת על תכונות המערכת: בUSB שלי יש תיקיית שירים וכל שבוע אני מוחק שירים ומזין שירים חדשים.

משום מה,כאשר מכניסים את ה USB עם שירים חדשים מתנגנים כל השירים כולל הישנים שכבר נמחקו מה USB עצמו.

האם תקין ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...