Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זול ופשוט לתחזוקה זה מצוין, למשל לדאצ'יה סנדרו. בסגמנט שהאוונסיס ניסתה להתחרות בו, בטח במערב אירופה, יש כנראה כמה קריטריונים שחשובים יותר ללקוחות.

 

האמת, מפתיע שהיא שרדה עד עכשיו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי האוונסיס , גם הלקסוס GS יורדת מהמדפים (לפחות הגרסא לשוק האירופאי) בחדש הבא ותוחלף בעתיד על ידי הES (שגם ככה אחת מהן הייתה מיותרת כי הן באותו רמה.)

פורסם
יש את הSONATA של יונדאי שהיא המקבילה למאזדה 6(גם מבחינת מחיר).

 

האוונסיס רכב טוב,הוא פשוט וזול לתחזוקה-רק חבל שהוא נראה כמו שהוא נראה.

הוא פשוט - וזאת הבעיה כנראה.

קהל היעד של הרכבים האלו כמו שאתה רואה, מצביע ברגליים ומעדיף רכבים חזקים יותר ומתקדמים יותר כמו הרכבים האירופאיים או רכבים יפניים כמו המאזדה 6, שמציגה ביצועים עדיפים, נראית טוב יותר ואני מניח שהיא לא פחות אמינה וכנראה גם כיפית יותר לנהיגה.

 

עובדה שבעשרות ביקוריי במדינות אירופה השונות, ראיתי יחידות מעטות של אוונסיס.

זה כמובן מעיד על משהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כבעלים לשעבר של אוונסיס דור 2 - רכב שמאוד מאוד אהבתי בגלל שהוא גם היה נוח מאוד, גם היה זריז למדיי (מתחת ל10 שניות תאוצה מהמקום למאה), גם אהבתי את העיצוב ושלא לדבר על אמינות כיאה למותג

 

אני יכול לאמר שלמרות כל הדברים שמניתי מעלה - הרכב פשוט לא תחרותי מספיק ואין לו כמעט מה להציע חוץ מנוחות ואמינות.

 

למאזדה 6 יש עיצוב מרהיב, מנועים חזקים עם תגובת מצערת - אבזור וסלון בדגם הפרימיום פלוס שנותן פייט לבימר סידרה 5 והיום הם כבר מציעים מנועי 2.5 טורבו שזה כבר בכלל לוקח אותם כמה ליגות מעל מה שאוונסיס יכולה להציע.

 

וכך גם ניתן לאמר כמעט על כל המתחרים - מונדיאו מגיעות עם 200 240 סוסונים באורווה החל משנת 2012 והאבזור בטיטניום הוא פשוט פסיכי לעומת אוונסיס

 

לא פלא שהמכירות של האוונסיס דעכו עד כדי כך שלא כדאי ליצרן להמשיך את הייצור שלה.

 

ואם נוסיף על זה שכבר יש ייבוא מקביל לאחות הגדולה שלה, הקאמרי - שכן נמכרת במחירים תחרותיים ביחס למתחרות בשוק - עשו לאוונסיס המתת חסד בקיצור.

 

רכב נהדר שלא מצטיין בעצם בשום דבר למעט אמינות וזה היום כבר לא משהו שקשה כל כך להצטיין בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש את הSONATA של יונדאי שהיא המקבילה למאזדה 6(גם מבחינת מחיר).

 

האוונסיס רכב טוב,הוא פשוט וזול לתחזוקה-רק חבל שהוא נראה כמו שהוא נראה.

 

הסונטה לא נמכרת באירופה, במקומה יונדאי יצרו את ה-i40. מה שאולי יקרה ולאור העובדה שאירופה החלה לחבב היברידי במקום דיזל, הוא שהדור הבא של הסונטה כן ישווק באירופה במקום ה-i40.

פורסם
ספר את זה לואג
אם לא רוצים זה כבר סיפור אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בעקבות נושא האשכול וחלק מהתגובות עשיתי בדיקה ביד 2 - אקזמפלרים משנתון 2014 נמכרים מתחת ל80 אלף. כחדשה לדעתי עלתה מעל 150-160. ירידת ערך הרבה יותר גרועה מהקורולה.

רוב התגובות פה מדברות על העיצוב (לדעתי הדגמים החדשים -16׳ ומעלה - נראים טוב)

מה הופך את הרכב הזה לכ״כ גרוע ? (מלבד עיצוב/אבזור)

נראה שמע שמחפש משפחתית גדולה ואמינה זאת אחלה עסקה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

לאחרונה אוונסיס ( רק עם מנוע 1.8 ) נמכרה במבצע, במחיר של קורולה GLI.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ירידת ערך הרבה יותר גרועה מהקורולה.

 

נראה שמי שמחפש משפחתית גדולה ואמינה זאת אחלה עסקה

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נגעת בנקודה: למעט מקרים נקודתיים, אין הרבה ביקוש למשפחתית גדולה משומשת במחיר גבוה יותר ממשפחתית קטנה מקבילה.

מחיר משומשת נגזר רק מביקוש והיצע ולא קשור ישירות לעלויות ייצור.

פורסם
בעקבות נושא האשכול וחלק מהתגובות עשיתי בדיקה ביד 2 - אקזמפלרים משנתון 2014 נמכרים מתחת ל80 אלף. כחדשה לדעתי עלתה מעל 150-160. ירידת ערך הרבה יותר גרועה מהקורולה.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בדיוק כמו מאזדה 6 ומאזדה 2 מאותה שנת מודל...

פורסם
אוונסיס הייתה קורולה מוגדלת. שום דבר מעבר.

 

אפשר בכלל להשוות בין סופרב (אפילו בגרסת הבסיס) לאוונסיס? (למעט אמינות)

 

בתור אחד שהיו לו 4 קורולות ואוונסיס אחת - האוונסיס היא ליגה אחת למעלה מהקורולה בכל פרמטר שמגדיר דרגה של רכב.

 

יותר חזקה.

יותר נוחה.(הרבה יותר נוחה)

יותר מרווחת.

יותרשקטה (הרבה יותר שקטה)

 

טויוטה עושים משהו מאוד חכם וזה לפנות לקהל יעד רחב מאוד - הרבה יותר רחב מרוב המתחרות שלה - אבל כשהם עושים זאת, המוצר העיקרי שלהם נידון להיות מוצר שמנסה לגשר על כל הפערים ובכך מקבלים מוצר ממוצע.

 

בכדי לקבל רכב שגם נותן ביצועים סבירים, גם נותן צריכת דלק יחסית טובה, גם אמין, גם בעל מחיר תחרותי וכך הלאה - הרכב הזה בעצם לא יכול להצטיין בשום דבר כי יש בו יותר מידי פשרות. מקבלים רכב המונים פנטסטי - אבל לחובב הגה - זה יהיה משעמם, אפור, בנאלי.

 

וזו בדיוק קורולה\אוונסיס\קאמרי בגרסאות העממיות שלהן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...