Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם

סלד סרק באופן קבוע על 500-600

אותו הדבר כאשר משולב ל D בעצירה, ואין שום שינוי בסלד עם מזגן פועל

בעצירות עם מזגן פועל הרכב נכבה אחרי כמה שניות.

 

הוחלפה סעפת פליטה שהיה בה חור

ניקיתי את בית המצערת (פירוק מלא וניקוי עם ספריי ייעודי של ניקוי מצערות)

וזה לא תרם שום דבר.

 

מה עוד אפשר לבדוק כדי לאבחן?

שמעתי על פירוק וניקוי של מנוע צעדים, אשמח לדעות בעד/נגד.

פורסם

בס"ד

 

אני יודע שיש בעיה עם צינור וואקום בדגמים האלה שיכול לגרום לבעית.

נדלקה לך מנורת מנוע?

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
בס"ד

 

אני יודע שיש בעיה עם צינור וואקום בדגמים האלה שיכול לגרום לבעית.

נדלקה לך מנורת מנוע?

 

לא נדלקת נורת מנוע ושכחתי להגיד שהוחלף גם צינור ואקום לפני שבוע.

הבעיה קיימת כבר המון זמן.

מה שאני עושה בעצירות זה להעביר ל P ולתת גז כדי לשמור על סל"ד 800-1000

פורסם

בס"ד

עדיף להתחבר עם סורק תקלות ולבדוק.

מה לגבי פלגים וכבלי הצתה?, במידה ולא הסתדר לך הסורק יכול להצביע על בעיות באחד החיישנים, כגון חיישן חמצן וכו'.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מנוע הצעדים אכן אחד המיכלולים שמווסתים את כניסת האויר לצורך שמירת יציבות סלד הסרק בעומס של צרכנים חשמליים בין היתר. מיכלול זה נחוץ גם כן פירוק שלו מהרכב וניקוי יסודי. אצלך לא ניקית אותו כי אם אני זוכר נכון הוא ממוקם אחרי המצערת על סעפת היניקה. פרק אותו הוא בטוח יהיה מלא בפיח, נקה אותו בספריי קרבורטורים ותבדוק בחצי סוויץ שהוא עובד ומיתאפס. בצע בסוף איפוס על ידי ניתוק המצבר וזה הכל. תבדוק אגב עם סורק דיגיטלי מה הסלד באמת בסרק כי 500 זה מעט מידי לרכב הזה וייתכן וקיימת בעיית הצתה.

פורסם
מנוע הצעדים אכן אחד המיכלולים שמווסתים את כניסת האויר לצורך שמירת יציבות סלד הסרק בעומס של צרכנים חשמליים בין היתר. מיכלול זה נחוץ גם כן פירוק שלו מהרכב וניקוי יסודי. אצלך לא ניקית אותו כי אם אני זוכר נכון הוא ממוקם אחרי המצערת על סעפת היניקה. פרק אותו הוא בטוח יהיה מלא בפיח, נקה אותו בספריי קרבורטורים ותבדוק בחצי סוויץ שהוא עובד ומיתאפס. בצע בסוף איפוס על ידי ניתוק המצבר וזה הכל. תבדוק אגב עם סורק דיגיטלי מה הסלד באמת בסרק כי 500 זה מעט מידי לרכב הזה וייתכן וקיימת בעיית הצתה.

 

באמת לא ניקיתי אותו.

פלאגים הוחלפו לפני שנה - 14K ק"מ - ולא היה שום שינוי בסל"ד סרק.

 

מה אני אמור לראות אחרי שאני מחבר את מנוע הצעדים ובודק בחצי סוויץ'?

לא הבנתי מה זאת אומרת עובד ומתאפס.

פורסם

בס"ד

 

קודם כל לבדוק אין נתק, קצר לגוף (בין הפין של הסליל לגוף המנוע)

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

עדכון:

 

ניקיתי את המנוע צעדים עם ספריי BG לניקוי מצערת.

בדקתי התנגדות בקטבים - 10.3 אוהם.

אין שום שינוי לטובה בטורים במצב סרק והאוטו נכבה.

 

אם אני רוצה לבדוק פעולה תקינה של המנוע צעדים אני צריך להתניע כשהבית מנוע לא מוברג לבית שלו, או שאפשר להסתפק בחצי סוויץ'? מה אני אמור לראות ?

 

בנוסף אם יש עוד משהו חשמלי שצריך לבדוק אני אשמח להכוונה

פורסם

מדחס תקול יכול לגרום לתופעה הזו, אם הוא מסתובב עם התנגדות קשה מידי ואת זה ניתן לבדוק עי סיבוב קלאץ המדחס עם היד הוא צריך להסתובב עם התנגדות קלה, באם טינך מצליח לסובב אותו אז המדחס תקול.

כמו כן לבדוק לחצים במערכת המיזוג אולי הם גבוהים מידי ומישהו ביטל את ההגנה כך שהמדחס יעבוד ללא קשר ללחצים.

 

בצע בדיקה פשוטה לתקינות מנוע הצעדים:

תתניע את המנוע ללא מזגן, תפעיל אורות ומפוח מזגן על עוצמה גבוהה (ac כבוי).

סובב את ההגה עד הסוף חזק ותחזיק את ההגה מסובב חזק למשך של לא יותר מ 5 שניות!

 

באם המנוע לא כבה המנוע צעדים תקין משום שמשאבת ההגה במצב זה יוצרת התנגדות חזקה פי כמה ממדחס המזגן ובאם במצב זה המנוע לא כבה חפש את הבעיה במקום אחר.

 

אם הבעיה היא לפעמים כן ולפעמים לא(הבעיה עם המזגן) אז כנראה שהמנוע צעדים עובד לסירוגין אולי לעיתים הוא נתפס או מנותק(תקול).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו יכול לתת המלצה למוסך שידע לאבחן את הבעיה עם או בלי סורק?

מדגיש שלא נדלקת נורת אזהרה, לכן סורק OBD2 לא עוזר לי

×
×
  • תוכן חדש...