Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדחס תקול יכול לגרום לתופעה הזו, אם הוא מסתובב עם התנגדות קשה מידי ואת זה ניתן לבדוק עי סיבוב קלאץ המדחס עם היד הוא צריך להסתובב עם התנגדות קלה, באם טינך מצליח לסובב אותו אז המדחס תקול.

כמו כן לבדוק לחצים במערכת המיזוג אולי הם גבוהים מידי ומישהו ביטל את ההגנה כך שהמדחס יעבוד ללא קשר ללחצים.

 

בצע בדיקה פשוטה לתקינות מנוע הצעדים:

תתניע את המנוע ללא מזגן, תפעיל אורות ומפוח מזגן על עוצמה גבוהה (ac כבוי).

סובב את ההגה עד הסוף חזק ותחזיק את ההגה מסובב חזק למשך של לא יותר מ 5 שניות!

 

באם המנוע לא כבה המנוע צעדים תקין משום שמשאבת ההגה במצב זה יוצרת התנגדות חזקה פי כמה ממדחס המזגן ובאם במצב זה המנוע לא כבה חפש את הבעיה במקום אחר.

 

אם הבעיה היא לפעמים כן ולפעמים לא(הבעיה עם המזגן) אז כנראה שהמנוע צעדים עובד לסירוגין אולי לעיתים הוא נתפס או מנותק(תקול).

 

תודה, אבל לפני שאני בודק בעיה במזגן אני צריך להבין למה הטורים בעצירה כל כך נמוכים.

קרה לי פעם שהוא נכבה ברוורס בלי מזגן

פורסם

לא עדיף להיכנס למוסך או מכון להזרקות רכב טוב, ולבדוק בצורה נכונה ורצינית.

כרגע אתה מנסה ומפרק ומרכיב ומתאכזב.

ונוסע לא בטוח עם בעיה של כיבוי המנוע בהפתעה, וכתוצאה מכך גם בעיה בתגבור הבלמים.

שאל חברים בני-משפחה, היכן הם מטפלים ברכבים שלהם, וגש למוסך המומלץ באזור שלך.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לא עדיף להיכנס למוסך או מכון להזרקות רכב טוב, ולבדוק בצורה נכונה ורצינית.

כרגע אתה מנסה ומפרק ומרכיב ומתאכזב.

ונוסע לא בטוח עם בעיה של כיבוי המנוע בהפתעה, וכתוצאה מכך גם בעיה בתגבור הבלמים.

שאל חברים בני-משפחה, היכן הם מטפלים ברכבים שלהם, וגש למוסך המומלץ באזור שלך.

 

 

אייל.

 

 

הייתי בכמה מוסכים, כולם אמרו או סעפת פליטה או בית מצערת.

אז החלפתי סעפת פליטה וניקיתי בית מצערת והבעיה עדיין קיימת.

אני צריך המלצה על מישהו שמומחה בפורד מהדגם הזה MK1 ויכול לאבחן את התקלה למה הטורים כל כך נמוכים.

פורסם

במצב הזה , הייתי הולך למוסך מורשה יבואן, ומבצע סריקת תקלות עם מחשב איבחון יעודי.

אפשר וזו תקלה, אשר הם כבר מכירים מהניסיון.

 

לדעתי חבל להיכנס למוסך רגיל, ולהתחיל לבצע ניסיונות ללא מחשב יעודי.

התקשר למוסכים מורשים בסביבה, בדוק מחירים של סריקת תקלות, בצע בדיקה ומשם תמשיך.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עדכון:

הייתי במוסך מורשה והתקלה היא מנוע צעדים שפועל לא כמו שצריך.

חיפשתי את מספר החלק לפי מספר שילדה ב carcar:

IAC_part_number.PNG

ואז מצאתי ב eBay את זה:

https://www.ebay.com/itm/Idle-air-Control-Valve-For-Ford-Escape-Taurus-Focus-Mercury-Mariner-Sable-Mazda/282570985168?hash=item41ca8b0ed0:g:40wAAOSwrf1ZaGyP

 

מישהו יכול להגיד לי בבקשה אם זה אכן החלק שאני צריך או שטעיתי בדרך?

פורסם

תעשה חיפוש בפורומים בחול אני מניח שמישהו התנסה עם החלקם הזולים. בגדול יש הבדל בין מוצר סיני עלום שם למוצר כמו HELLA ועוד מותגים.

אתה יכול לקנות בזול השאלה מה האיכות ולכמה זמן ייחזיק לא שביקר יש לך הבטחה כלשהי

פורסם
תעשה חיפוש בפורומים בחול אני מניח שמישהו התנסה עם החלקם הזולים. בגדול יש הבדל בין מוצר סיני עלום שם למוצר כמו HELLA ועוד מותגים.

אתה יכול לקנות בזול השאלה מה האיכות ולכמה זמן ייחזיק לא שביקר יש לך הבטחה כלשהי

 

הבנתי.

מה החברות המומלצות?

×
×
  • תוכן חדש...