Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב חבר האם מישהו יודע כמה לערך הוויז יקח מחבילת גלישה בחו"ל , כוונתי כמה מ"ב יתבזבזו על שעת

 

הפעלה , ע"מ לחשב איזו חבילת גלישה תתאים , תודה ויום נעים .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

למה צריך וייז?

תוריד את אפליקציית HERE MAPS (של נוקיה). מראש מורידים בוייפי את מפת המדינה שאליה נוסעים ויש לך ניווט מעולה אופליין בלי צורך בחיבור לאינטרנט.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

יש את האפליקציה OsmAnd לאנדרואיד ולאייפון.

היא חינמית עד 6 מפות. כולה OFFLINE.

קראתי עליה ביקורות טובות ואני הולך להשתמש איתה בטיול באוקטובר.

ממליץ לך לנסות.

http://osmand.net

פורסם (נערך)

osmand מעולה וגם יש לה מפות עדכניות של פרויקט osm, השתמשתי בה הרבה שנים, אבל היא קצת מסובכת לשימוש ולא אינטואטיבית. בטיול האחרון השתמשתי ב here והיא לדעתי יותר זורמת מבחינת נוחות השימוש.

עשיתי כמה טיולים עם רכב בארה"ב של בין שבוע לשבועיים ולא עברתי את החצי ג'יגה בגלישה הסלולרית אף פעם וזה כולל ניווט ברכב של אלפי מיילים בגוגל מאפס, גלישה ושיחות סקייפ וואטסאפ.

גם קח בחשבון שהאינטרנט הסלולרי משמש בעיקר רק בנסיעות, ברוב המלונות ואתרי התיירות והמסחר יש wifi חינמי.

אני לא יודע לאיפה אתה נוסע, אבל ככה זה לפחות היה בארה"ב ובגרמניה.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

WAZE באירופה זה דרעק גדול.

מוריד אותך מכביש מהיר לאיזה כביש צדדי כי זה חוסך דקה וחצי.

קרה לי פעמיים ברצף בשנה שעברה בצ'כיה ובגרמניה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם בארץ הוא עושה את אותו הדבר.

הכרתי מגוון פינות נידחות בארץ עד שהתחלתי להפעיל שיקול דעת ולהתעלם מההוראות שלו כשצריך.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
WAZE באירופה זה דרעק גדול.

מוריד אותך מכביש מהיר לאיזה כביש צדדי כי זה חוסך דקה וחצי.

קרה לי פעמיים ברצף בשנה שעברה בצ'כיה ובגרמניה.

 

בחו"ל תמיד העדפתי את גוגל מאפס.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אתה יכול לראות במכשיר שלך כמה הוויז משתמש.

בדקתי אצלי , משתמש בוויז 15 יום בחודש משהו כמו שעתיים ליום קזה יוצא 30 שעות חודשיות ולפי נתוני התעבורה של הטלפון הוויז לוקח בממוצע סביב ה 120מגה בחודש כזה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...