Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה באמת השתנה באאוטלנדר 2017? (או, מה באמת אני רוצה עכשיו?)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 2508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם להגיב באותה רמה, אז מה לחובב רכב ולכל אחד מהרכבים הנ״ל??

בסופו של דבר מי שרוכש רכב כזה מחפש מוביל נוסעים, וסה״כ כולם עושים זאת דיי דומה.

בדקתי עוד פעם את הקודיאק ואני מודה שהוא כל כך שיעמם אותי באולם התצוגה שאפילו לא הזמנתי נסיעת מבחן.

אז לא נהגת בו אבל בכל זאת גיבשת דעה כמה הוא שווה או לא? מוזר...

סה״כ מסכים אתך לגבי מה לחובב רכב ולרכבים כאלה, ובכל זאת אני יכול להגיד לך חד משמעית שמהקודיאק ניתן גם קצת להנות (במסגרת המגבלות שלו), אבל אני מכיר את המיצובישי מספיק בשביל לדעת ששם באמת מדובר בלא יותר

מכרכרה להובלת נוסעים. אבל תמשיך להגיד לעצמך שהם בדיוק אותו דבר ועושים הכל דומה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אף אחד לא מעצים אותו כאילו הוא מתת האל. זה רכב מצוין בסגמנט שלו, שזוכה להמון הערכה לא רק פה אלא גם בעיתונות הרכב העולמית זה הכל. וזה ממש לא משהו שניתן לומר על האאוטלנדר. אם אתה חושב שמדובר באותו אוטו, זה בסדר, וכנראה שרכב עבורך זה לא יותר מכלי להוביל שבעה נוסעים מA לB.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יש גם ביקורות טובות לאאוטלנדר, פה וגם בחו"ל.

 

הרכבים האילו נועדו לסגמנט מסוים, שרוצה בעיקר להוביל נוסעים בנוחות ובבטחה - ואת זה שניהם עושים באופן מאוד דומה.

האאוטלנדר יותר שקט, הסקודיאק קצת יותר זריז, שניהם מתנדנדים בסיבובים,

שניהם שותים המון דלק, המיצובישי זול יותר, הסקודייאק נראה מודרני יותר, וכך הלאה....

ממש לא פיקנטו מול פורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרם קראתי מבחן מחו״ל בוא הקודיאק לא לקחה את הבכורה (לרוב מול סורנטו, דיסקברי ספורט וכו).

שכנעת את עצמך וכנראה ששום דבר לא יזיז אותך, גם אם הרוב המוחלט לא מסכים אתך. נחתום את זה בכך שנסכים שלא להסכים בעניין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרם קראתי מבחן מחו״ל בוא הקודיאק לא לקחה את הבכורה (לרוב מול סורנטו, דיסקברי ספורט וכו).

שכנעת את עצמך וכנראה ששום דבר לא יזיז אותך, גם אם הרוב המוחלט לא מסכים אתך. נחתום את זה בכך שנסכים שלא להסכים בעניין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אולי קצת יותר טוב, את זה גם אני אמרתי.

אבל יותר יקר משמעותית ואמינות נדרשת להוכחה.

אבל את שני אילו אתה כנראה לא לוקח בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה כל הדיבורים האלה על בטיחות, אני חושב שאאוטלנדר פרימיום (מקביל במחירו לגירסת הפתיחה של קודיאק ואפילו הרבה פחות אם לוקחים בחשבון את ההנחות) מגיע עם שלל מערכות בטיחות מקוריות, אקטיביות ופסיביות.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לא נהגת בו אבל בכל זאת גיבשת דעה כמה הוא שווה או לא? מוזר...

סה״כ מסכים אתך לגבי מה לחובב רכב ולרכבים כאלה, ובכל זאת אני יכול להגיד לך חד משמעית שמהקודיאק ניתן גם קצת להנות (במסגרת המגבלות שלו), אבל אני מכיר את המיצובישי מספיק בשביל לדעת ששם באמת מדובר בלא יותר

מכרכרה להובלת נוסעים. אבל תמשיך להגיד לעצמך שהם בדיוק אותו דבר ועושים הכל דומה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

לא מוזר בכלל.

אלא אם כן הוא מתנהג כמו פיאסטה ST, מאיץ כמו לאון קופרה ושקט כמו לקסוס, אני לא מוצא משהו שיפיל אותי לריצפה בזמן נהיגה.

הוא לא הכי שקט בקבוצה (תלונה שעלתה בהרבה מבחנים), הוא לא הכי נוח בקבוצה (גם כן התלוננו על נוקשות על מפגעים קטנים), והוא לא הכי מתנהג בקבוצה (תלוי למי משווים, כאחד לשא צריך 7 מושבים ה-3008 מתנהגת טוב יותר).

איזה שובר שיוויון כזה גדול יש כאן שפלוני צריך להוסיף עוד עשרות אלפי שקלים רק בכדי לנסוע בסקודה?

אני מסכים שהוא כנראה רכב טוב יותר מאאוטלנדר (שאני אישית לא אוהב) אבל "בנקודות" ולא "על כל הקופה".

אם בשביל זה שווה להוסיף עוד 20-40K ש"ח, כנראה לשחלק מן הציבור כן, לרוב הציבור לא (ועל כך יעידו טבלאות המסירות).

 

שאלה, האם כן בחו"ל יש הפרש מחירים כזה משמעותי בין אאוטלנדר/אקס-טרייל לבין קודיאק?

ומה הפרש המחיר בין קודיאק לסופרב (הסופרב הבסיסית נמכרת לאחרונה סביב 155K ש"ח)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באנגליה לפחות המחירים של השלושה מתחילים מאותה מחיר בסיסי של כ£22,500.

הסופרב מתחילה בכ£19,000.

אני עדיין חושב שזה קצת מוזר לגבש דעה על רכב ועד כמה הוא שווה או לא שווה יותר מרכב אחר מבלי שנהגת בו, ובעיקר תוך התעלמות מביקורות לא פחות ממעולות שהרכב מקבל בעולם.

חבר בארץ הזמין קודיאק עכשיו לאחר חמש שנים עם אאוטלנדר (דור קודם, ונוכחי לאחר מתיחת הפנים), ולאחר שיצא לו לסוע באחת בחו״ל במשך יומיים ואמר שמדובר בעולם אחר מבחינתו.

חבר אחר מאוד קרוב שלי מאנגליה שהוא אחד הפטרולהדס הכי גדולים שאני מכיר ושביום יום נוסע בRS6 (משופרת..) חיפש SUV להוסיף לצי שלו, ולאחר נסיעות מבחן בכמה דגמים כולל אאוטלנדר פלאג אין בחר בקודיאק, ולא מפסיק לספר לי כמה הוא חושב שהיא מעולה. את האאוטלנדר אגב הוא מאוד לא אהב.

כל אחד ודרישותיו, אבל ההבדל הוא שהם השוו בין הדגמים באופן אישי ומעשי. עד שתעשה זאת, זה הכל השערות מבחינתך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז רגע תן לי להבין, בחו"ל הם מתחילים מאותו מחיר בסיס וכאן מחיר הבסיס של הקודיאק (5 מושבים) הוא בערך 30000 ש"ח מעל מחיר האאוטלנדר?

אז נכון שיש יותר אבזור בדגם הבסיס ובעיקר אבזור בטיחות, אבל בעצם הלקוח משלם על זה ואפילו עם פרמיה.

אז איך זה מסתדר עם "השאפו" שחילקו פה לצ'מפיון על האבזור הנדיב של הרכב "כבר בגירסת הבסיס" אם בסופו של דבר הלקוח משלם על זה.

לפחות כולמוביל נותנים את האופציה לבחור אם רוצים גירסה מאובזרת או בסיסית וכל אחד יכול לבחור איפה להשקיע את כספו.

אני מניח שאם צ'מפיון היום מביאים את הרכב עם אבזור בסיסי יותר ובמחיר התחלתי של עד 155Kש"ח (לדגם 5 מושבים) הם היו לוקחים המון מכירות מהמתחרים.

אולי זה עוד יתגשם בעתיד כאשר הביקוש ירד..

 

לגבי איך אני שופט את הרכב, דבר ראשון הוא צריך לעבור את מבחן "אולם התצוגה" ורק אז אני אבזבז את זמני (וזמנו של נציג היבואן) על נסיעת מבחן.

מבחינתי האישית (אני מדגיש שוב, אישית) הוא לא עבר את מבחן אולם התצוגה ולא השאיר עלי רושם שאני ארצה לבצע בו נסיעת מבחן.

כמובן שהכל ביחס למחיר, אם היה עולה 140K ש"ח הייתי רץ לעשות נסיעת מבחן, אך ב-180Kש"ח אני אישית לא ראיתי בו מציאה גדולה שמצדיקה את המחיר, מבחינתי הוא הרגיש לי פלוס/מינוס כמו המתחרים.

 

אני אישית ממתין לראות את ה-5008 אם היא תגיע איי פעם לארץ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה שה5008 לא תגיע. כמי שישב בה (לא נהג) היא זהה לחלוטין ל3008 מבחינת עיצוב הפנים (אין מצב שתבדיל בינהן מתמונה למשל), אבל מרווחת יותר ומושבים נפרדים כמו בדגם הקודם.

קשה לי מאוד להאמין שתהיה זולה מהקודיאק, אבל אני מניח שאם הסקודה לא עברה אצלך את מבחן אולם התצוגה (אצלי דווקא עברה יפה מאוד כבר כשישבתי בה בהשקה בתערוכת פריז), הפיזּו תצלח זאת בקלות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפקט הוואו שמתקבל בכניסה לקודיאק הוא גדול. במיוחד למי שעובר מהאאוטלנדר הקודמת.

המושבים, העיצוב המוקפד והאבזור פשוט קופצים מיד לעין.

אבל - האאוטלנדר המחודש מחזיר קצת את התחרות עם העיצוב הנוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הקודיאק היה נראה ככה, אז בוודאי הייתי משדרג. אבל הפער בין הדגם שתיכנן היצרן לבין המציאות הוא ענק.

 

SKODA-VISION-S-5.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כזה, לא קונה

 

A7-BCM_Qatar_Airways_Boeing_787-8_DSC_5095_WM.jpg

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז רגע תן לי להבין, בחו"ל הם מתחילים מאותו מחיר בסיס וכאן מחיר הבסיס של הקודיאק (5 מושבים) הוא בערך 30000 ש"ח מעל מחיר האאוטלנדר?

אז נכון שיש יותר אבזור בדגם הבסיס ובעיקר אבזור בטיחות, אבל בעצם הלקוח משלם על זה ואפילו עם פרמיה.

אז איך זה מסתדר עם "השאפו" שחילקו פה לצ'מפיון על האבזור הנדיב של הרכב "כבר בגירסת הבסיס" אם בסופו של דבר הלקוח משלם על זה.

לפחות כולמוביל נותנים את האופציה לבחור אם רוצים גירסה מאובזרת או בסיסית וכל אחד יכול לבחור איפה להשקיע את כספו.

אני מניח שאם צ'מפיון היום מביאים את הרכב עם אבזור בסיסי יותר ובמחיר התחלתי של עד 155Kש"ח (לדגם 5 מושבים) הם היו לוקחים המון מכירות מהמתחרים.

אולי זה עוד יתגשם בעתיד כאשר הביקוש ירד..

 

לגבי איך אני שופט את הרכב, דבר ראשון הוא צריך לעבור את מבחן "אולם התצוגה" ורק אז אני אבזבז את זמני (וזמנו של נציג היבואן) על נסיעת מבחן.

מבחינתי האישית (אני מדגיש שוב, אישית) הוא לא עבר את מבחן אולם התצוגה ולא השאיר עלי רושם שאני ארצה לבצע בו נסיעת מבחן.

כמובן שהכל ביחס למחיר, אם היה עולה 140K ש"ח הייתי רץ לעשות נסיעת מבחן, אך ב-180Kש"ח אני אישית לא ראיתי בו מציאה גדולה שמצדיקה את המחיר, מבחינתי הוא הרגיש לי פלוס/מינוס כמו המתחרים.

 

אני אישית ממתין לראות את ה-5008 אם היא תגיע איי פעם לארץ..

 

בגרסת ה5 מושבים באמת שאין סיבה לקחת את הקודיאק. יש מספיק קרוסאוברים טובים בשוק שעולים משמעותית פחות.

לא נראה לי שגם בצ'מפיון בונים על מכירות של הגרסה הזאת.

מי שאמור להיכנס למשבצת הזאת הוא הקארוק שיחליף את היטי. והוא באמת נראה כמו קודיאק בייבי ועלותו לדעתי תהיה 140-150 אלף לגרסה הבסיסית.

אז במצב כזה קצת בעייתי לתמחר את הקודיאק ב140.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2508 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...