Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי הונדה סיוויק 2005, ושמתי לב שהצריכת דלק שלי די מוזרה, יוצא לי סביבות ה 260 ק"מ למיכל, למרות שהמיכל 50 ליטר , משהו כאן לא בסדר , אמור לצאת לפחות 400 ק"מ , חשוב לציין שאני לא נוסע פרוע מידי ולא עושה כל מיני לחיצות וקיקים למיניהם, הנסיעות שלי לרוב עירוני וסוג של בינעירוני קצרצר עד לעבודה באיזור תעשייה בקרית גת למי שמכיר, תדלוק אחרון בוצע על 293.7 ק"מ ונכנסו 36.017 ליטרים ,

מה יכולות להיות הסיבות לצריכה כזאת מופרזת ?

 

תודה לעוזרים

פורסם

מזגן גורם לצריכת דלק נוספת אבל לא כזו חריגה.

1:8.5 עם מזגן בעיר,1:10 בינעירוני עם מזגן זה סביר ומעבר לכך,יש תקלה.

מתי הוחלפו ברכב: מסנן דלק,מסנן אוויר,מצתים,חוטי הצתה אם יש - כל אלו משפיעים על צריכת הדלק וכמובן שאם נעשה טיפול שכזה,השלב הבא הוא פנייה למכון להזרקות דלק וביצוע בדיקת 4 גזים כדי להבין מה התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מזגן גורם לצריכת

דלק נוספת אבל לא כזו חריגה.

1:8.5 עם מזגן בעיר,1:10 בינעירוני עם מזגן זה סביר ומעבר לכך,יש תקלה.

מתי הוחלפו ברכב: מסנן דלק,מסנן אוויר,מצתים,חוטי הצתה אם יש - כל אלו משפיעים על צריכת הדלק וכמובן שאם נעשה טיפול שכזה,השלב הבא הוא פנייה למכון להזרקות דלק וביצוע בדיקת 4 גזים כדי להבין מה התקלה.

 

מבחינת מזגן אני נוסע כרגע ללא הפעלתו נטו לבדוק את הצריכה, לא ידוע לי מתי הוחלף הפילטר דלק, החוטי הצתה והפלאגים(התקשרתי למוסך המורשה לברר היסטוריית טיפולים) אמרו שלא הוחלפו פלאגים הרבה זמן, אבל יש מצב הוחלפו בלא מורשה, בכל מקרה, טיפול קודם הוחלף פילטר אוויר, בדקתי אותו והןא נראה בסדר לגמרי

פורסם

הייתי מתחיל מהחלפת מצתים שיכולה להשפיע בהחלט לטובה ואם לא ידוע מתי הוחלף מסנן הדלק,אעפ"י שמעט יקר,הייתי מחליף גם אותו.

כאשר ההיסטוריה אינה ידועה,עדיף יישור קו ולאחריו לבצע את כל הבדיקות האחרות אם בכלל יש צורך בהן.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הייתי מתחיל מהחלפת מצתים שיכולה להשפיע בהחלט לטובה ואם לא ידוע מתי הוחלף מסנן הדלק,אעפ"י שמעט יקר,הייתי מחליף גם אותו.

כאשר ההיסטוריה אינה ידועה,עדיף יישור קו ולאחריו לבצע את כל הבדיקות האחרות אם בכלל יש צורך בהן.

 

הייתי היום במוסך, עשו בתור התחלה בדיקת 4 גזים ויצא תקין,

לפי דעתו של המוסכניק ככל הנראה המצוף עושה בעיות או שאולי הפילטר מלוכלך או מתחיל להיסתם, עוד מעט יש לי טיפול אז יעשו את כל מה שצריך,

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הייתה לי סייוק 2003, דגם זהה מכאנית ל 2005.

 

בנסיעות קצרות עם מזגן זו צריכת דלק שלה, אין לך שום בעיה לדעתי.

 

 

פורסם
אצלי, סיוויק 2005 לוקח בעיר (ירושלים, מזגן עליות וכו') 1:9-1:10, ובינעירוני 1:15

 

אם מדובר בנסיעה עירונית עם מזגן - אז הצריכה סבירה.

אם מדובר בנסיעה בינעירונית ובשטחים מישוריים - אז הצריכה סופר חריגה.

 

הנסיעה היא 90 אחוז בינעירונית, ללא מזגן, חלונות קדמיים פתוחים וסאנרוף על מצב tilt , נסיעה של 9 קמ עד לאיזור תעשייה בכביש של 50 בירידה, שבדר"כ נוסעים עליו כולם עד 80 +

×
×
  • תוכן חדש...