Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשלום למוסך


yanivnu
שימו לב! השרשור הזה בן 2413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אחיזת עיניים. הוא צודק.כל מה שהחליפו אכן נדרש להחליף בשלב של 100K ק"מ. זה לא שורד יותר מזה. למרות שלדעתי מרגע שהפיח שם :קשה לקלף אותו. אפילו בסל"ד גבוה. אם אתה מרבה בנסיעה עירונית אז אכן. מומלץ לצאת מדי פעם לכביש המהיר ולהעלות סלד ל 4000 לכמה דקות , לתת למנוע להעלות חום ולשרוף כמו תנור עם ניקוי קטליטי. בסוף זה לא עוזר ואז עושים ניקוי פיח במוסך שזה גם כ ₪4000

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אחיזת עיניים. הוא צודק.כל מה שהחליפו אכן נדרש להחליף בשלב של 100K ק"מ. זה לא שורד יותר מזה. למרות שלדעתי מרגע שהפיח שם :קשה לקלף אותו. אפילו בסל"ד גבוה. אם אתה מרבה בנסיעה עירונית אז אכן. מומלץ לצאת מדי פעם לכביש המהיר ולהעלות סלד ל 4000 לכמה דקות , לתת למנוע להעלות חום ולשרוף כמו תנור עם ניקוי קטליטי. בסוף זה לא עוזר ואז עושים ניקוי פיח במוסך שזה גם כ ₪4000

 

 

ידוע לך על עוד מחלות של האוטו הזה? הטורבו?

האוטו עשה 50 אלף והוא בן 4 שנים (13)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת דלק קידמית עדיין מקורית ? תתכונן. משאבת מים עדיין מקורית ?

לצערי יש לי דוקטורט ב 5008 .

תכפיל את תדירות הטיפולים וזה ישמור לך על הטורבו.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת דלק קידמית עדיין מקורית ? תתכונן. משאבת מים עדיין מקורית ?

לצערי יש לי דוקטורט ב 5008 .

תכפיל את תדירות הטיפולים.

 

משאבת מים החלפו באחריות יבואן, ועשו עדכון תוכנה לפני שנה.

משאבת דלק קידמית לא שמעתי- -- אני מבין שזה גם סכום של 4 ספרות?

מה פירוש להכפיל? מה לעשות? להחליף לבד שמן?

אתה ממליץ לומר לרכב שלום, בחישוב שלי עם רכב אחר הייתי משלם את זה בדלק לשנה...

מה אומר?

ותודה על התשובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה תקופה ב 2012 שמשאבה מזריקת דלק בלחץ היתה חלשה מהיצרן. עלות חדשה כ₪2000 . האוטו מתחיל להשתעל אתה כבר תדע. אולי אצלך זה כבר מודל משופר...

טיפול כל 15K ישמור על השמן והמנוע וכמובן הטורבו . רק שמנים איכותיים עפ תקן פיג'ו. אל תחפף בשמן.

זה מנוע של BMW . לא יודע מה להגיד לך אם למכור . החלפת כבר כמעט כל מה שהיה להחליף. זה יחזיק עכשיו איזה 100K קמ.

למעט אולי ניקוי פיח. תלוי באופי הנסועה וכמה פיח הצטבר. בדר"כ אחת לשנתיים -שלוש ניקוי פיח במוסך.

 

לא תמצא בשוק רכב שימושי במחיר הזה גם עם כל התיקונים

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה תקופה ב 2012 שמשאבה מזריקת דלק בלחץ היתה חלשה מהיצרן. עלות חדשה כ₪2000 . האוטו מתחיל להשתעל אתה כבר תדע. אולי אצלך זה כבר מודל משופר...

טיפול כל 15K ישמור על השמן והמנוע וכמובן הטורבו . רק שמנים איכותיים עפ תקן פיג'ו. אל תחפף בשמן.

זה מנוע של BMW . לא יודע מה להגיד לך אם למכור . החלפת כבר כמעט כל מה שהיה להחליף. זה יחזיק עכשיו איזה 100K קמ.

למעט אולי ניקוי פיח. תלוי באופי הנסועה וכמה פיח הצטבר. בדר"כ אחת לשנתיים -שלוש ניקוי פיח במוסך.

 

 

לא תמצא בשוק רכב שימושי במחיר הזה גם עם כל התיקונים

 

אני ממש שמח שמצאתי מומחה לרכב הזה...

אני מבין מדבריך שפעם בשנתיים שלוש צריך להוציא על ניקוי פיח 4000 ש"ח? האם אין תוסף שמנקה זאת?

וכמו כן אין מה לטפל במורשה יבואן רק במורשה, ומימלא העבודה תהיה זולה יותר?

האם אפשר להחליף לבד שמן באוטו הזה? זה מסובך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ההבדל בין המוסכים המומלצים פה למוסכים המורשים שווה את הנסיעה. גם בגלל מחיר העבודה, גם כי לפעמים (כשיש תחליפי / משופץ / מפירוק) החלפים יהיו זולים יותר, וגם כי תרגיש שמטפל ברכב מישהו מקצועי שנותן לך פידבק מדויק על מה עושים ולמה, ולא מנסה למרוח אותך אותך / לתקוע לך את הצינור, שוב.

 

בלי קשר לזה, אני מתנצל שאני קצת סוטה מנושא השרשור, אבל לדעתי הצנועה התמחור הזה הוא טעות חמורה של היבואן.

 

בסה"כ יש כאן רכב בן 4 שנסע 50,000 ק"מ. לא משהו שאמור לראות מוסך מעבר לטיפולים שוטפים. ומגיע בן אדם שלא בא להחליף מנוע או גיר, עם חשבונית של 5,000 ש"ח, סתם ככה באמצע היום. ברכב סטנדרטי לגמרי, לא משהו מפואר אן עמוס בטכנולוגיה ניסיונית. זה נשמע שפוי למישהו שם בלובינסקי? נראה לכם שהרכב הבא שלו יהיה פיג'ו? שהוא ימליץ למישהו לקנות פיג'ו?

 

ברצינות, תסתכלו מה אתם עושים. כולם יודעים שמדובר במנוע בעייתי עם ערימת תקלות אינסופית. אז בחייאת, קחו טיפה אחריות ותגבשו איזו מדיניות תמחור שפויה יותר, לפחות למי שמחזיק בכזה מנוע. בטוח יש פה הרבה מאוד שומן שאפשר לחתוך, גם בלי להפסיד שקל. אולי מישהו פה הרוויח סכום יפה בטיפול הזה, אבל בסיכוי גבוה הפסדתם לקוח שכנראה יעדיף אאוטלנדר או וורסו כרכב הבא שלו, וכנראה שגם כל מכריו לא ירוצו לקנות 5008.

 

אפילו על ה-10 דקות של חיבור למחשב אתם גובים 300 ש"ח, בלי למצמץ. אני אישית ביקרתי היום בבוקר בגבע, הרכב חובר למחשב, ולא גבו ממני שקל (וזה כשבשנה אני משלם על תחזוקה פחות מזה למוסך, אז אף אחד לא יפסיד אם לא יגבו את זה). אם זו לא ראייה לטווח קצר, אני לא יודע מה כן.

 

ואני האחרון שחושב שיבואן (לרוב אתם, ספציפית) צריך להפסיד בטרייד אין בשביל לקוח חוזר או משהו כזה. אבל אם אין גיבוי של יבואן לבעיות ב-5,000 ש"ח ברכב בן 4 שנסע 50,000 ק"מ (ומיינד יו, כבר הפסיד איזה 2/3 מערכו המקורי לפחות), אז יש לכם בעיה בתודעת השירות. גיבוי לא חייב להיות תיקון מלא על חשבון היבואן, אבל לפחות איזו הנחה משמעותית, או לפחות אי-השחלה של 300 ש"ח על חיבור למחשב.

 

לתשומת ליבכם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתם יוצאים על היבואן גם לאבא שלי קרה מקרה דומה במוסך טויוטה.

היתה בעיה בסוללה ההיברידית ומראש שאלתי האם במידה וצריך להחליף המחיר של הבדיקה יורד ואמרו שלא ירד. 350 שח בנוסף להחלפת הסוללה שעלתה יותר מ 10 אלף

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמי - מה היה גיל הטויוטה (שנים וק"מ)?

את עלות האחזקה צריך לחשב לפי שימוש.

זה בלי לסנגר על המוסך שגבה עבור הבדיקה בנפרד ממחיר התיקון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחזור רגע לפות"ש: המזל של היבואן הזה שהוא יבואן קטן. לא מכר הרבה 5008 אחרת היה נגמר בתביעה ייצוגית כמו שחטפו צ'מפיון. כמו פות"ש יש עוד הרבה קונים שנאלצו להחליף מכסה שסתומים ואז גילו שצינורית האויר כבר לא מתחברת חזרה.

גם המשאבת דלק אותו סיפור : הצמה הוחלפה בחיבור חדש.

שוב , מבחינת היבואן הכל בסדר.

זה כמו שבצמפיון יהיו מופתעים כשמגיע רכב למוסך עם גיר שמחליק.

מי שכן לקח אחריות של רצון טוב היא דווקא יבואנית מיני קופר (אותו מנוע). הם עשו החלפות יזומות על חשבונם בלי להטריד את הלקוח.

בתור יבואן הייתי מפנק את פות"ש בניקוי פיח מנוע בדיוק כמו שמוסך לפעמים מפנק רכב בשטיפה .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיבואן "בסדר" מבחינה משפטית, ויכול להיות שהשינויים האלו אפילו היו נדרשים ומועילים מבחינה הנדסית. זו לא הנקודה.

 

הנקודה היא שיבואן (או יצרן, אנא עארף) שמתייחס ללקוח עם רכב בן 4 ו-50,000 ק"מ כאל ארנק מהלך, בידיעה שהמוצר עצמו פגום, טועה טעות שיווקית חמורה. הוא יכול היה לתת הנחה מהותית על כל הטיפולים האלו בלי להפסיד כסף, ואולי בכל זאת להשאיר את הלקוח "בבית". אבל הוא מעדיף להתקשקש על תקופת האחריות למוצרים חדשים, לארגן מפגשים (לא שזה רע לכשעצמו), ואז לגלגל עיניים ולהתפלא על "תדמית האמינות" של המוצרים שהוא מביא. מעניין מאיפה היא באה.

 

מכרת מוצר בעייתי - תתמודד איתו. לא חייבים להפסיד בגלל זה כסף. אבל גם לא חייבים לתקוע את כל הצינור ללקוחות הקיימים. יש עוד מגוון אפשרויות באמצע.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמי - מה היה גיל הטויוטה (שנים וק"מ)?

את עלות האחזקה צריך לחשב לפי שימוש.

זה בלי לסנגר על המוסך שגבה עבור הבדיקה בנפרד ממחיר התיקון.

זה היה לפני חודש עם טויוטה קאמרי שנת 2012 שעברה 110 אלף מייל

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

רכב חדש נשאר חדש רק בעולם מקביל, בו רק לך יש רכב, אין כבישים, ואין ישראלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיבואן "בסדר" מבחינה משפטית, ויכול להיות שהשינויים האלו אפילו היו נדרשים ומועילים מבחינה הנדסית. זו לא הנקודה.

 

הנקודה היא שיבואן (או יצרן, אנא עארף) שמתייחס ללקוח עם רכב בן 4 ו-50,000 ק"מ כאל ארנק מהלך, בידיעה שהמוצר עצמו פגום, טועה טעות שיווקית חמורה. הוא יכול היה לתת הנחה מהותית על כל הטיפולים האלו בלי להפסיד כסף, ואולי בכל זאת להשאיר את הלקוח "בבית". אבל הוא מעדיף להתקשקש על תקופת האחריות למוצרים חדשים, לארגן מפגשים (לא שזה רע לכשעצמו), ואז לגלגל עיניים ולהתפלא על "תדמית האמינות" של המוצרים שהוא מביא. מעניין מאיפה היא באה.

 

מכרת מוצר בעייתי - תתמודד איתו. לא חייבים להפסיד בגלל זה כסף. אבל גם לא חייבים לתקוע את כל הצינור ללקוחות הקיימים. יש עוד מגוון אפשרויות באמצע.

אכן , זהו גם התחושה שלי, שמוכרים לך מלכתחילה מוצר עם פגמים ידועים, ומסתירים אותם.

היה לי פיגו גם לפני כן 307SW וגם לה היו את המחלות הידועות , גיר וכו', וכל הזמן היית במתח.

ואם תשאלו למה רכשתי שוב פיגו, מעבר שהוא תואם לצרכי-- ממה שהבנתי המנוע שלו זה לא צרפתי זה BMW, חשבתי שדברים השתנו...

 

השאלה מה קורה באמת עם רכבים מחברות אחרות, מציבושי גרנדיס מאזדה 5 וכו'..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2413 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...