Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בתאונת שרשרת שבה נהדפתי כלפי רכב, הביטוח שלו תובע אותי ואת חברת הביטוח שלי בבית משפט השלום.

כמובן שהיה ביטוח צד ג' ואני מיוצג ע"י משרד של חברת הביטוח.

נשלחו לעו"ד תמונות וסרטון מהתאונה, וכמו כן פסק דין מתביעות קטנות שתבעתי את הנהגת שפגעה בי מאחור.

 

הדיון נערך במרחק 150 ק"מ מביתי, אצטרך להפסיד יום עבודה, נסיעות, עצבים וכו.

מכיוון שנהדפתי אין לי גם מה כל כך לתרום לדיון.

 

בתביעה שתבעתי בקטנות, הנהגת הנתבעת לא הגיעה בכלל והיה רק נציג מהביטוח שלה.

האם כך גם בבית משפט השלום?

 

תודה.

פורסם (נערך)

אם קיבלת זימון מבית המשפט, יש חובה להגיע אלא אם בית המשפט פוטר אותך.

יש גם אפשרות להגיש תצהיר במקום מתן עדות.

פנה לעורך הדין של חברת הביטוח שלך - תפקידו לייצג אותך ולייעץ לך בנושא.

 

כמובן שאתה זכאי לתבוע את הוצאותיך (אם תזוכה).

 

האם גם נהג הרכב שפגע בך זומן לבית המשפט? חברת הביטוח שלך הייתה אמורה להגיש בכתב ההגנה גם תביעה לצד ג'.

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
פורסם

האם החוק אינו מחייב הגשת התביעה בבית המשפט הקרוב לביתו של הנתבע?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש מספר אופציות

 

אחת מהן הוא המקום בו קרה האירוע

 

בנוסף יש עוד נתבעים אז אולי זה מתאים לכתובתם

 

אפשר גם לבקש להעביר את התיק לבית המשפט המתאים.

 

אתה אמור להופיע בדיון בשני כובעים

 

אחד כנתבע, העו"ד מטעם חברת הביטוח יכול לייצג אותך בלי הופעה שלך בתנאי שנתת לו יפוי כח לכך

 

השני כעד וכאן נוכחותך חיונית אם אתם רוצים לזכות בתיק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

עדיין לא קיבלתי זימון.

העו"ד רק יידע אותי במייל רנדומלי, לאחר שביקש ממני תמונות מהתאונה.

 

בקשר למיקום, התאונה אירעה באיזור שבו מוגשת התביעה.

 

ככל הידוע לי רק אני והביטוח שלי נתבענו ע"י התובע, למרות שנאמר לי במפורש ע"י הסוכן שדבר כזה ייפסל מראש עוד בזמנו כאשר התאונה עוד הייתה "טריה".

עריכה אחרונה על ידי lesles
פורסם

הסוכן שלך יכול לספר לך סיפורים מכאן ועד הטדעה חדשה

 

אתה רכב הסנדביץ

 

רכבך פגע ברכב הראשון שתובע אותך

 

אתה צריך להגיש הודעת צד ג' כנגד הרכב שדחף אותך לרכב הראשון.

 

וכמובן להוכיח שזה המקרה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...