Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - מבחן דרך


pipinoadar
שימו לב! השרשור הזה בן 2670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עדיף שהשאלה תקבל מענה מהחברים שיש להם את הרכב באופן קבוע.

אני לא אהבתי את איכות השמע(לא משנה כמה משוכללת היא תהיה הכול נופל על זה)

שיקוף אין לה(לא הצלחתי למצוא ואז שאלתי את הבחור שלקח את הרכב והוא אישר ל שאכן אין שיקוף)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכת בינונית מינוס. לזכות אפשר לציין אפליקציית רדיו אינטרנט עם מגוון סגנונות מוזיקה ותפעול מאוד נוח, וואיז,חייגן נוח וקל לתפעול. לחובה מלא באגים שונים ומשונים,איכות סאונד מאוד בינונית.

אם תהיה בעתיד בארץ אופציה להחליף אותה במשהו יותר איכותי,אעשה זאת בלי לחשוב פעמיים.

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק מתלבט בין מעבר להיברידית (נירו\איוניק) לבין השארות עם מנוע \משקל סביר - קראתי וראיתי הרבה מבחנים לחיוב ולשלילה של שתי השיטות - כאשר אין הרבה מרחק לכסות בכל יום , עניין צריכת הדלק הופך למינורי - ואנחנו נשארים עם איכות הרכבה ,אבזור,נוחות ואיכות נהיגה.

בסופו של יום האם נכונה ההנחה שגם גולף 1.4 כאשר ננהגת בעדינות - מגיעה לאיזורי 16\18 קמ"ל?

אז מה עדיף ? גולף 1.4 אוטומטית או קיה נירו? למיטב הבנתי אנשים מעל 160 לא יכולים לשבת מאחורה באיוניק - ועם ניהוג גרוע וצריכת דלק סבירה -היא מחוץ למשחק...

 

דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התכוונת "אנשים מעל 160"? משקל? גובה? אם אתה מתייחס לגובה, אז נראה לי שהגזמת לגבי האיוניק.

לגבי הדוגמא שנתת בגולף, יש משהוא בטענה שלך. אני עם גולף 1.4 125 כס, מקבל בנהיגה מעורבת (כולל פקקי הבוקר וערב באיילון) כ 14.5 ק"מ לליטר (מערכת SS לא פעילה) בנהיגה סבירה (לא אגרסיבית ולא מתונה מידי). בנהיגה מחוץ לעיר ניתן בקלות לקבל 18 ק"מ לליטר (אני מתייחס למדידה במשאבה ולא מסתמך על מחשב הרכב למרות שהוא די קרוב למציאות). אני היום מתדלק פעם בשבוע כאשר במסלול דומה הייתי מתדלק ברכבים קודמים פעמיים בשבוע (פוקוס, I30, קורולה). אני בפירוש רואה שבגולף צריכת הדלר בגולף עדיפה בכ 35% מהרכבים האחרים שציינתי.

 

עבורי, הגולף מהווה פתרון ראויי לצורך לחסוך בדלק. הבעיה שלי היא עם האמינות המפוקפקת שמפגין הרכב שברשותי.

אני בהחלט שוקל את האיוניק כאופציה לכשיגיע זמן ההחלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמת לגבי ה160, לאנשים מעל 180 תהיה בעיה.

לגבי צריכת הדלק, האיוניק צורכת בדיוק כמו נירו, ומצבים מסוימים קצת יותר חסכונית ממנה.

לנירו יש יתרון במושב האחורי,תנוחת ישיבה עדיפה למי שמחפש הרגשה של ג'יפון,נוחות נסיעה קצת יותר טובה. לאיוניק יתרון באיבזור,תא מטען יותר גדול,אחריות ארוכה יותר(5/7 שנים מול 3/5 שנים בנירו).

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל המבחנים-(גם ביוטיוב מראים המון)-מדובר על זה שבעקבות התצורה האווירודינמית של מאחור - אין מקום לראש.

במבחן ספציפי מישהו שהוא 170 ישב מאחור וראשו נגע בתקרה - לא אידאלי בכלל ולא נעים בנסיעות ארוכות.

הרוחב מובן - 180+- , שם אין לי תלונה.

ממה שהבנתי האבזור בנירו \איוניק זהה לחלוטין - (מסך גדול יותר באויונק לא מהווה יתרון) -מדובר על אבזור בטיחות נטו.

אז שוב שאלה - 18 קמ"ל בגולף שעולה פחות (גם בליסינג) , איכותית כמה רמות ברמת הניהוג\תאוצה\שהות ארוכה ברכב - מדוע לרכוש היברידיות?

 

סרגיי - אשמח לתשובה מפורטת לגבי צריכת הדלק והשימוש הקבוע שלך ברכב.

נירו מושווה ישירות לאיוניק - הוא ממש ממש לא ג'יפון ולא קרוב לקרוסאובר...אלא מושווה כמשפחתית לכל דבר - עם יתרון לגובה והמרחב הפנימי

להשוואה - (אוויס אקספרס)

גולף 1.4 -1300 ש"ח לחודש

נירו -1700 ש"ח לחודש

איוניק - 1300 ש"ח לחודש.

 

 

ואם אני טועה בענק - ולהיברידיות יש נוסחה מנצחת וטוטאלית - מדוע אין כאלה על הכביש ?

לסיכום ראיתי 4 איוניק ו 5 נירו בשלושה חודשים - ואני עושה קו נתניה\תל אביב כל יום

עריכה אחרונה על ידי RoyCo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבעל איוניק אומר לך, ישבתי במושב האחורי(אני 172) ולא נגעתי בתקרה ועוד היה מקום לראש.

תוספות אבזור בנוסף למה שיש בנירו,חיישני שטח מת במראות צד,חיישני רברס מקוריים כולל התראה על מכוניות חוצות מאחור, כסא נהג עם כיוונון חשמלי,טעינת טלפון אלחוטית ואולי שכחתי עוד משהו.

לגבי צריכת הדלק, רוב הנסיעות שלי הם בין עירוני(70% מחוץ לעיר,30% בעיר), נוסע כל יום 60-70ק"מ. מגיע לצריכת דלק 18.5-19קמ לליטר בממוצע. בנסיעה ארוכה בשיוט בכביש מהיר ניתן להגיע גם ל21קמ לליטר. בתוך העיר 23-24קמ לליטר בנסיעה רגועה. היתה לי התלבטות בין נירו והאיוניק, ושתי הסיבות שבגללם בחרתי באיוניק הן: אבזור עדיף ואחריות ארוכה יותר(שלדעתי זה פרמטר מאוד חשוב כשמדובר ברכב היברידי). לגבי גולף אני מסכים איתך שהיא יותר נוחה ויותר איכותית, אך נושא האמינות המפוקפקת מורידה כל חשק(לפחות אצלי) לרכוש רכבים מקונצרן VW.

Hyundai IONIQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחריות המוארכת ורשימת איבזור נדיבה כולל איבזור בטיחותי מרשים, מהווים לטעמי הכרעה ברורה לטובת האיוניק. אני מניח שהרכב גם יתגלה כאמין לטווח רחוק.

הגולף אצלי אכן חסכונית באופן מפתיע ומהנה בנהיגה, אבל מאכזבת באותה מידה בנושא האמינות (יכול להיות שנפלתי על רכב לימון). אני מודה שלולא בעיות האמינות, היא היתה הבחירה הטבעית שלי בהחלפה הבאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כבעל איוניק אומר לך, ישבתי במושב האחורי(אני 172) ולא נגעתי בתקרה ועוד היה מקום לראש.

תוספות אבזור בנוסף למה שיש בנירו,חיישני שטח מת במראות צד,חיישני רברס מקוריים כולל התראה על מכוניות חוצות מאחור, כסא נהג עם כיוונון חשמלי,טעינת טלפון אלחוטית ואולי שכחתי עוד משהו.

לגבי צריכת הדלק, רוב הנסיעות שלי הם בין עירוני(70% מחוץ לעיר,30% בעיר), נוסע כל יום 60-70ק"מ. מגיע לצריכת דלק 18.5-19קמ לליטר בממוצע. בנסיעה ארוכה בשיוט בכביש מהיר ניתן להגיע גם ל21קמ לליטר. בתוך העיר 23-24קמ לליטר בנסיעה רגועה. היתה לי התלבטות בין נירו והאיוניק, ושתי הסיבות שבגללם בחרתי באיוניק הן: אבזור עדיף ואחריות ארוכה יותר(שלדעתי זה פרמטר מאוד חשוב כשמדובר ברכב היברידי). לגבי גולף אני מסכים איתך שהיא יותר נוחה ויותר איכותית, אך נושא האמינות המפוקפקת מורידה כל חשק(לפחות אצלי) לרכוש רכבים מקונצרן VW.

אתה מדבר על גרסת הסופרים - בפרמיום אין חיישני שטח מת.

לגבי מרווח הראש - כנראה שאצטרך פשוט לשבת באחת כזו - לא ראיתי מבחן אחד שתומך במה שאתה אומר.

תודה על העדכון!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לסרגיי: האם האיוניק באמת רועש יותר מהממוצע, בעיקר בגלל הצמיגים? שמעתי שבמושב האחורי ב 100 קמ"ש הרעש ממש משמעותי. אתה יכול לאשר את זה? האם זה משמעותי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2670 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...