Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבות מעניינות אותי - מה צריכת דלק ריאלית של רכבת?


nimrod7676

פוסטים מומלצים

ההפסד הוא ברמת חברת הרכבות. ממשלות תומכות בשירות הנוסעים (סבסוד) על מנת לצצמצם הוצאות ברמה הלאומית, למשל אלה הדרושות לפיתוח כבישים, נזקי תאונות, פקקי תנועה וכו'.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ברכות לרכבת ישראל! בפעם הראשונה בהיסטוריה נפרק בארץ קטר חשמלי (קטר מספר 3003, ראשון מתוך ההזמנה).

בנוסף, מאיזור מבואות מודיעין ולאורך הדרך לירושלים התחילו להתקין עמודי חשמולת ובימים הקרובים גם יתחילו למתוח כבלי חשמל.

 

בכל מקרה, אין שום סיכוי שהקו החדש לירושלים יפעל בפסח 2018 כמו שמתחייב שר התחבורה (לפחות לעניות דעתי).

 

תמונות באדיבות מתן זילברשטיין מפורום תח"צ בתפוז.

 

1280_0_4d7f44f3-b8fd-4dc9-b2c3-0636f302ae40.jpeg1280_0_52688d7f-3e9e-4fd4-85eb-642e3c7d70c9.jpeg1280_0_f7aaffdb-b373-40ff-93f7-8f9ee1038193.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2018 היה המספר המקורי גם לפני עשור. אף אחד לא האמין למספר הזה גם לפני העשור.

מה שכן, להבדיל מהרכבת הקלה בירושלים, לפי כל הסימנים פה האיחור לא צפוי להיות 2-4 שנים אלא פחות.

איחור של שנתיים בפרויקט מסדר גודל כזה, גם מחוץ לישראל, הוא לגמרי מתקבל על הדעת לעניות דעתי האישית.

טפו טפו טפו חמסה חמסה...

 

תודה על השיתוף, קטר חמוד, אפילו נראה קטן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, לגבי תאריכים...

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3420020,00.html - כתבה מ-2007 שמדברת על פתיחת הקו בשנת 2011

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3571736,00.html - כתבה מ-2008 שמדברת על דחייה והפעלת הרכבת בשנת 2014

 

בכל מקרה, סוף סוף הקו באמת יפתח. ומה שאפילו יותר חשוב מהקו האחד הזה - הולכים לשנות את ההזנה של רוב קוי הרכבת להזנה חשמלית. הדבר צפוי לעשות מהפכה בזמינות הקוים, במהירות העבודה וכ"ו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק... זכרתי משום מה רק את התאריך שנקבע אחרי הפסיקה לגבי נחל יתלה, בסביבות 08-09.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחסום בכניסה המערבית של כרמיאל זה חלם שלא יאמן, את הרכבת הזאת התחילו לתכנן לפני 15 שנים והבנייה בפועל התחילה לפני 6 שנים. היה מספיק זמן כדי לדון בכל ההתנגדויות ולתכנן את ההפרדה הזאת כדי שהיא תפתח בזמן ביחד עם כל הקו ולא היו צריכים לחכות עד שהרכבת כבר מתחילה לנסוע כדי להתחיל לבצע אותה (ועדיין לא התחילו שום דבר בשטח, יש כרגע רק הצהרות).

 

מעניין שכאשר מצאו קברים בתוואי של הרכבת, הצליחו בלי בעיה להגביה את כל הקו באזור אחיהוד. את זה כן ביצעו בזמן.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל תיאום ותזמון רמזורים. בשביל 4 רכבות בשעה בשיא כמות הבכי פשוט מוגזמת (ואת זה אני כותב כמי שגר בזמנו באיזור רמלה ועמד באופן קבוע במחסומי הרכבת בסביבה).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברמלה בונים הפרדות מפלסיות במפגשים.

4 רכבות בשעה זה הרבה.

ברחובות לפני שבנו את ההפרדות זה היה ממש מעצבן.

ובכל מקרה עומדים לבנות שם הפרדה, אז למה לא עשו אותה בזמן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוליטיקה והליכים משפטיים. המועצה המקומית שהמחלף בשטחה התנגדה ועיכבה את ההליכים בשנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה תירוץ. את הקו הזה בונים כבר 6 שנים והתכנון שלו התחיל לפני 15 שנים. לא היו צריכים לחכות עד לשניה האחרונה כדי לדון בהתנגדויות.

כל הליך הבניה אמור לקחת 2.5 שנים, כלומר שהיו לא פחות מ 3.5 שנים מתחילת הבניה כדי לדון בהתנגדויות ועדיין להספיק לבנות את ההפרדה הזאת בזמן.

הסיבה האמיתית היא שבשביל הפקידים שיושבים באזור המרכז, כל מה שמתרחש בצפון הרחוק הוא בחזקת "רחוק מהעין, רחוק מהלב".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן היה לוקח בסין לבנות 22 קילומטר של מסילה?

 

אל תשווה מדינה טוטאליטרית למדינה סמי-מערבית. אולי לוקח לנו יותר זמן לבנות מסילות ברזל, אבל מצד שני אתה יכול לפחות להתלונן על זה ולא לפחד שיזרקו אותך לכלא על ביזוי האומה...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר שבועות נפתח בניין הנהלת רכבת חדש בלוד.

 

בכניסה לבניין מוצב הקטר הזה, עומד על מסילה צרה להערכתי 105 ס"מ.

 

בגלל חוסר בפרטים מסויימים זה נראה לי כמו דגם שנבנה למטרת תצוגה ולא קטר אמיתי משופץ.

 

מישהו יודע במה מדובר?

 

75cad58f555ed86c47db5f472229656c.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...