Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

בעוד שבועיים בערך אני אמור לקבל את האיביזה מהיבואן.

מספר שאלות שלא מצאתי להן תשובות ודאיות.

1 - מבחינת הרצת המנוע, איך בדיוק זה עובד?

2 - דברים ספציפיים שעלי לבדוק בעת קבלת הרכב?

3 - מבחינת הגיר, מאוד מלחיץ הקטע עם הקלאצ׳ים. האם תוקנה הבעיה בגרסאות החדשות? יש דרך לעזור לגיר ולקלאצ׳ים להאריך את חייהם? (חוץ מלא לתת קיקים וכד')

 

תודה לעוזרים!

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

ברוב הרכבים לא קיימת הרצה. עם זאת, מומלץ לא לאמץ את המנוע באלף עד אלפיים ק״מ הראשונים של חייו.

לגבי הגיר, ההמלצה שאני מכיר היא לא לתת לקלאצ׳ים להחליק בהילוכים נמוכים. כלומר: בפקק ארוך, כדאי לנסוע ולעצור יותר מאשר לתת לרכב לגלוש. יש גם כאלה שממליצים לנסוע במצב S בפקק כי מצב זה גורם להחלפות פחות תכופות של הילוכים. היצרן טוען שכל הבעיות תוקנו ולכן מבחינתו אין צורך בפעולות מיוחדות.

 

תתחדש!

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

1-בעת מסירה יסבירו לך (בדרך כלל 1000ק"מ ללא פול גז,כלומר לא להתגרזן על הגז)

2-מזגן,דפקטים בצבע,שלמות שמשות ואיבזור שהוסכם בחוזה.

3-אומרים שסידרו את המחלות (קשה לי להאמין,אבל נגיד ש..), הדרך היחידה שאני רואה שאתה יכול לעזור זה פשוט בזמן זחילה בפקק להיות על מצב ידני(או S שמושך את ההילוך) שהרובוט לא יתחרפן וכל שניה יעלה הילוך ויוכאל תסביך. כמו כן לבצע טיפולים בזמן ולוודא שכל מה שמוחלף מקורי.

פורסם

תודה רבה לכם!

שאלה נוספת, האם אני מחוייב לטפל במוסך מורשה יבואן על מנת לשמור על האחריות בשנתיים הראשונות?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

על פי החוק אתה יכול לטפל ברכב בכל מוסך מורשה משרד התחבורה, כלומר לא חובה לטפל במוסכי היבואן.

מעשית - אם תתגלה תקלה ולא טיפלת אצלם, אין לי ספק שהיבואן יעביר אותך מסכת ייסורים עד שיסכים לתקן אותה. לכן בשנתיים הראשונות אני ממליץ לטפל ברשת המוסכים של היבואן.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...