Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מפני שהמחיר באתר לא כולל הובלה ועל סך כל הסכום 20% מיסוי ועל הסך הכל עוד 17% מעמ ואל תשכח שאין לך אחריות ואין לך התקנה כך שהפלגים יעלו לך כ450-420שכח לא כולל התקנה ותצתרך להמתין שבוע שבועיים עד שהם יגיעו תעשה שיקול אםזה שווה חיסכון של 50שח והחלפת הפלגים לבד?

מע"מ על קניה בחו"ל?? אתה חי בסרט!!

פורסם
ולמה אתה חושב שלא?

אני חושב שלא כי מע"מ זה מס ערך מוסף התקף על קניה בארץ בלבד, בניגוד למכס, המחייב מוצרים מסויימים כמוגדר בחוק, ללא הבחנה היכן הם נרכשו.

בדיוטי פרי אין מע"מ. חלק מהמוצרים חייבים במכס, ואתה עלול להתפס אם תעבור במסלול הירוק, אבל אף מוצר לא חייב במע"מ עם הכניסה לארץ, כי זהו מס התקף על קניות בארץ (לא כולל אילת).

בתור מי שהזמין מוצרים מסוגים שונים מאתרי אינטרנט בארץ, היה לי סיפור עם מכס, על מוצר "חייב מכס" מובהק, אבל מע"מ??? קישקוש.

פורסם

אני יבואן של מוצרים רבים לרכב ועל אביזרי רכב יש מיסוי של 12% מכס ו8% מס קניה המיסוי מחושב לפי ערך החשבונית המצורפת כלומר העלות של הפלגים והמשלוח ביחד לאחר הוספת המיסוי כלומר 120% ישנה תוספת של 17% מעמ אין מיסוי רק על אביזרי בטיחות או ציוד חקלאי .מעמ יש על כל מוצר המיובא לארץ

פורסם
לגבי הפילטר: כנס לפה:

http://www.sparkplugs.com/results_app.asp?productTypeID=1&AAIA=1375466

 

תלך למעלה מעל הפרימיום ותשנה שם מפלאגים לפילטר ואז תראה, פילטר פתוח kn לרכב שלך עולה פחות מ 50$....מעניין כמה עולה בארץ....

מדובר ככל הנראה בפילטר INBOX שממש לא עושה כלום... סתם בזבוז של כסף.. אם כבר מחליפים פילטר מחליפים לפילטר CONE ול K&N אין שום יתרון על פני פילטר שעולה $15 באיביי.

 

לגבי פלאגים, אין מה להנדס, לך בדיוק לפי המלצת היצרן, רוב הסיכויים שהדגם המומלץ יופיע בספר הרכב.

 

מוטי.

פורסם

תנסה באחים חלקח חילוף אחים חדד בכפר סבא המחיר שם 300 ש"ח חבל להזמין מחו"ל

 

ומאקס בוסט הבן אדם חופשי הוא לא רוצה לקנות ממך כל אחד והשיקולים שלו

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

×
×
  • תוכן חדש...