Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשראוי לתת מילה טובה, צריך לדעת לפרגן!

מדובר על מוסך "אלומה עיצוב רכב בע"מ" בנשר (יש להם גם סניף ברעננה).

החבר'ה ממוסך אלומה יודעים את העבודה.

לאוניד עבד על האוטו (שהיו לו פגיעות לא פשוטות של ברד)

במשך יום וחצי והיום קיבלתי אוטו פשוט חדש אין מילה אחרת.

 

קניתי את האוטו עם מלא שקעים של ברד ככל הנראה מהברד של שנה שעברה שהיה באזור השרון.

 

ממש ביאס אותי כי כל האוטו היה מפוצץ שקעים בקטע מוגזם.. הפעלתי ביטוח (לא מייקר את הפרמיה העתידית כי זה לא נחשב כתאונה אלא כ"מפגעי מזג האוויר").

תשלום מכובד (870 ₪) של השתתפות עצמית כי זה לא מוסך הסדר של הסוכן ביטוח שלי, אבל בהתחשב בזה שהתיקון עלה קרוב ל9,000 ₪ וקיבלתי רכב חדש ללא ירידת ערך וללא זכר לשקעים שהיו.. זה שווה את ההשקעה.

 

לכל מי שחושש מהתהליך: לקח לי כל התהליך בדיוק 4 טלפונים בלחץ.. מילאתי טופס פתיחת תביעה 5 דקות ויאללה לעבודה.

לאוניד בן אדם טוב, אמין וישר. מיקצועי ברמות, ולא עוזב את האוטו עד שהתוצאה מושלמת.

 

תמונות לפני (לא צילמתי הכל ויש מצב לא תבחינו בהכל):

IMG-20161014-WA0002.jpgIMG-20161014-WA0003.jpg20161013_092103.jpg20161013_092053.jpg20161013_092014.jpg20161013_092041.jpg

 

תמונות אחרי:

20161014_170815.jpg20161014_170818.jpg20161014_170826.jpg20161014_170741.jpg20161014_170800.jpg20161014_170841.jpg20161014_170853.jpg20161014_170856.jpg20161014_170835.jpg

 

בקיצור, היה שווה.

עכשיו צריך לדאוג רק לאיזה כמה תיקוני שריטות (טאץ' אפ) והאוטו נראה כאילו יצא מהחברה.

 

אשמח לתגובות:)

חג שמח!!

פורסם

איך זה שחברת הביטוח שמבטחת אותך הסכימה לתקן נזק שנגרם אצל הבעלים הקודם, בזמן שככל הנראה הרכב היה מבוטח אצל חברה אחרת?

פורסם
איך זה שחברת הביטוח שמבטחת אותך הסכימה לתקן נזק שנגרם אצל הבעלים הקודם, בזמן שככל הנראה הרכב היה מבוטח אצל חברה אחרת?

 

קניתי את הרכב ומשהו כמו חודש חודשיים אחרי היתה את הסופה באזור השרון (אני לומד בוינגייט).

הרכב היה בבעלותי פשוט לא רציתי לחפור ולפרט כל דבר חחח..

פורסם

יש לי ניסיון מעולה עם הסניף ברעננה גם כן.

עבודה מעולה ושירות מצוין.

לגבי ההשתתפות העצמית שלך, 870 נשמע נמוך מאוד למוסך שהוא לא הסדר.

פורסם
יש לי ניסיון מעולה עם הסניף ברעננה גם כן.

עבודה מעולה ושירות מצוין.

לגבי ההשתתפות העצמית שלך, 870 נשמע נמוך מאוד למוסך שהוא לא הסדר.

נכון כי הם הצליחו לשכנע את כל חברות הביטוח גם אלא שלא עובדים איתם בהסדר להוריד את הסכום של ההשתתפות העצמית, תותחים.. אמרו לי שזה יוצא הנחה של 1,000 ש"ח בערך שזה משמעותי אחרת בחיים לא הייתי מתקן.

×
×
  • תוכן חדש...