Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מחיר חשוד מדי.

או שזו טעות או שזה מחודש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

]לא טעות ולא מחודש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדיוטי פרי בישראל יש הרבה מציאות. אל תחפשו קאצ סתם איפה שלא צריך.

גם גו פרו משמעותית יותר זולה אפילו מהמחיר בארה"ב

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

פורסם

ניסיון אחרון? מישהו משהו?

כנראה שאלך כבר על הקיט 16 50 של הa6000

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

חבל, תעשה עוד קצת שיעורי בית, מבלי להכנס לויכוח פוג'י או סוני

לא ראיתי פורום אחד ברשת שמישהו היה מבסוט מעדשת הקיט של הA6000

פורסם
חבל, תעשה עוד קצת שיעורי בית, מבלי להכנס לויכוח פוג'י או סוני

לא ראיתי פורום אחד ברשת שמישהו היה מבסוט מעדשת הקיט של הA6000

התקציב עומד על 3.5 גג לאחר מתיחה לא קטנה של התקציב. מבדיקה שעשיתי נראה שזה הכי טוב שאני יכול לקבל מבחינת איכות תמונה.

 

אני מחפש מירורלס לצילום נופים, טבע, ארכיטקטורה, נופים אורבניים. התכנון בין היתר הוא לפתח את תחביב הצילום ולהשתפר, בנוסף גם אני מתכנן להדפיס תמונות על קנבסים בגודל של 40x30 בערך. חשוב לי מאוד איכות תמונה גבוהה ככל הניתן. מה האופציות שלי?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

כמו שאמר אייל היה כבר דיון כזה ולדעתי מיצו אותו

אני אישית הייתי מתאמץ בשביל הפוג'י וכמו שאייל הציע, יש אחרונה שחורה באמזון UK ב724 פאונד עד הבית

עם השער של אתמול זה יוצא 3700 - מתיחה קלה מעל התקציב... (קח בחשבון את עניין האחריות)

 

\בורח לפני שאוהדי הסוני יגיעו

פורסם (נערך)
פורסם

 

כמו שאמר אייל היה כבר דיון כזה ולדעתי מיצו אותו

אני אישית הייתי מתאמץ בשביל הפוג'י וכמו שאייל הציע, יש אחרונה שחורה באמזון UK ב724 פאונד עד הבית

עם השער של אתמול זה יוצא 3700 - מתיחה קלה מעל התקציב... (קח בחשבון את עניין האחריות)

 

\בורח לפני שאוהדי הסוני יגיעו

יש בארץ את ה-X-T10 ב-3700 שקל כולל עדשה 18-55.

השאלה אם בכלל האיכות כל כך גבוהה ונראית לעין לעומת הקיט של הסוני A6000? מדובר כאן על הפרש של 1000 שקל. ה-GX80/85 עם כמה שנראית טוב פחות מתאימה, כי אני צריך אותה לטיסה ביום שבת ואין לי זמן להתעסק עם קניות בחו"ל. מה אומרים? יש איזו השוואה איכותית של ה-A6000 אל מול הפוג'י?

פורסם (נערך)

לא מכיר השוואה במבחן אחד, יש בערך מיליון ביקורות עבור כל אחד מהם וגם מיליון ביקורות עבור העדשות

תקרא, בנוסף מציע לך ללכת לחנויות ולהחזיק את שתיהן, לנסות לצלם, לראות שהשליטה נוחה לך

 

 

עריכה: אייל, לדעתי המבחן השני שהבאת הוא לא יותר מאשר רשימה של מאפיינים על הנייר

מציע לקרוא מבחנים יותר מפורטים עבור כל אחת מהן בשביל להבין יתרונות\חסרונות

עריכה אחרונה על ידי sh33p
פורסם
]לא טעות ולא מחודש.

 

זאת אומרת שקנית וקיבלת?

 

יש בארץ את ה-X-T10 ב-3700 שקל כולל עדשה 18-55.

השאלה אם בכלל האיכות כל כך גבוהה ונראית לעין לעומת הקיט של הסוני A6000?

 

האיכות היא ההבדל הפחות משמעותי פה.

אלו מצלמות שאופן התפעול שלהן שונה מהותית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זאת אומרת שקנית וקיבלת?

 

 

 

האיכות היא ההבדל הפחות משמעותי פה.

אלו מצלמות שאופן התפעול שלהן שונה מהותית.

תפעול מאיזו בחינה?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...