Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינה ארגונומית/פונקציונאליות.

 

מה שחשוב ללמוד ממבחנים זה לא מי "מנצחת". זה איזה נתון משוקלל של תכונות, שאולי אתה תיתן לחלק מהן משקל אחר לגמרי. מבחנים חשוב לקרוא לרמת הפרטים, כי שם נמצאים ה-deal brakers שיכולים להפוך מוצר "מנצח" לאחד, לבלתי נסבל לאחר.

 

הדבר השני שחשוב,דרך אגב, זה מבחר העדשות.

יותר נכון, ההתאמה של העדשות האפשריות ומחירן, למה שאתה רוצה ואיך שאתה מצלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מבחינה ארגונומית/פונקציונאליות.

 

הדבר השני שחשוב,דרך אגב, זה מבחר העדשות.

יותר נכון, ההתאמה של העדשות האפשריות ומחירן, למה שאתה רוצה ואיך שאתה מצלם.

מבין מה שאתה אומר.

 

בכל אופן, יש לי 3.5K נטו ש"ח למצלמה, עדשה, וכל מה שצריך לרכוש מסביב.

מה יתן לי את הכי הרבה bang for the buck? המוח שלי עמוס כבר מכל האופציות. ה-X-T10 עולה 3700 ש"ח לפני שבכלל קניתי כל מיני תוספות שחייבים (קייס, כרטיס זיכרון וכו'.) וזה כבד עליי, מאוד. מהאופציה של הדיוטי ירדתי כבר, כי כנראה שזה לא יחזור למלאי עד יום הטיסה שלי (שבת).

 

יש לי את ה-A6000 שזו אופציה, עם עדשת קיט 16-50.

עכשיו בתכל'ס, ראיתי תמונות ונראה שעם היד הנכונה אפשר לקבל אחלה של איכות. אין ספק שהייתי רוצה איכות חדה יותר, אבל כמה זה מתאפשר מבחינת התקציב? זה חייב להיות בארץ אגב, אני צריך את האחריות.

 

אני מבין גם את מה שאתה אומר על העדשות וההמשך, אבל לשים פעם באיזה שנה 2500 ש"ח על עדשה לא מדאיג אותי. חוץ מזה, אני לא דואג מהעתיד כי מי יודע, אולי בכלל בהמשך אני ארצה לעבור לגוף של חברה אחרת ואז העדשות לא רלוונטיות בכלל. חשוב לי שכרגע מה שאני רוכש יהיה הכי טוב שאפשר לסחוט מהתקציב.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
פורסם (נערך)

Mr.Z

אני בחום ממליץ לך לקרוא את השירשור שלי שפתחתי לא מזמן על התלבטות דומה. אייל נתן פה קישור אליו.

השקעתי המון שעות, ואפילו ימים בהתלבטויות, בקריאה של ביקורות, השוואה, בדיקה בחנויות.

אם אתה מחפש מצלמה לצלם, לא מתכוון לעזוב את עדשת הקיט, תיצמד ל A6000. (גילוי נאות: לא בדקתי אופציות אחרות כמו פוג'י \ אולימפוס, ייתכן והם יתנו לך תמורה טובה יותר).

 

אני אגב רכשתי DSLR של ניקון בסוף. אפילו שהייתי דיי נעול על הסוני.

ה A6000 הרגישה לי כמו צעצוע, מחירי העדשות והמבחר שלהן (שאני כן מתכוון להחליף אבל לא ברמה פסיכית), נוחות וארגונומיקה של DSLR, גרמו לי להעדיף ניקון על פני הסוני.

תזכור, שאם אתה כן מתכוון להחליף עדשות אז אתה משקיע לא במצלמה, אתה משקיע במערכת עדשות. בין אם זה E של סוני, MFT של פוג'י\אולימפוס, F של ניקון וכו'.

גוף בא והולך, עשדות נשארות איתך.

 

עריכה:

הנקודה שאני מנסה להעביר זה שאתה יכול לקרוא 1001 ביקורות, השוואות, לראות סירטונים ביוטוב וכו'. אבל כל זה לא שווה כלום ברגע שאתה מגיע לחנות ולוקח את המצלמה ביד. כל גוף היום יתן לך אותה כמות מגה פיקסלים ובערך אותה פונקציונליות. מה ששונה מגוף לגוף זה מבחר העדשות (שזה מה שבאמת משפיע על איכות התמונה) והנוחות של המצלמה כשהיא נמצאת אצלך ביד.

עריכה אחרונה על ידי raiden
פורסם
Mr.Z

אני בחום ממליץ לך לקרוא את השירשור שלי שפתחתי לא מזמן על התלבטות דומה. אייל נתן פה קישור אליו.

השקעתי המון שעות, ואפילו ימים בהתלבטויות, בקריאה של ביקורות, השוואה, בדיקה בחנויות.

אם אתה מחפש מצלמה לצלם, לא מתכוון לעזוב את עדשת הקיט, תיצמד ל A6000. (גילוי נאות: לא בדקתי אופציות אחרות כמו פוג'י \ אולימפוס, ייתכן והם יתנו לך תמורה טובה יותר).

 

אני אגב רכשתי DSLR של ניקון בסוף. אפילו שהייתי דיי נעול על הסוני.

ה A6000 הרגישה לי כמו צעצוע, מחירי העדשות והמבחר שלהן (שאני כן מתכוון להחליף אבל לא ברמה פסיכית), נוחות וארגונומיקה של DSLR, גרמו לי להעדיף ניקון על פני הסוני.

תזכור, שאם אתה כן מתכוון להחליף עדשות אז אתה משקיע לא במצלמה, אתה משקיע במערכת עדשות. בין אם זה E של סוני, MFT של פוג'י\אולימפוס, F של ניקון וכו'.

גוף בא והולך, עשדות נשארות איתך.

 

עריכה:

הנקודה שאני מנסה להעביר זה שאתה יכול לקרוא 1001 ביקורות, השוואות, לראות סירטונים ביוטוב וכו'. אבל כל זה לא שווה כלום ברגע שאתה מגיע לחנות ולוקח את המצלמה ביד. כל גוף היום יתן לך אותה כמות מגה פיקסלים ובערך אותה פונקציונליות. מה ששונה מגוף לגוף זה מבחר העדשות (שזה מה שבאמת משפיע על איכות התמונה) והנוחות של המצלמה כשהיא נמצאת אצלך ביד.

איזו ניקון קנית? D5300 במקרה?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם
מבין מה שאתה אומר.

 

בכל אופן, יש לי 3.5K נטו ש"ח למצלמה, עדשה, וכל מה שצריך לרכוש מסביב.

מה יתן לי את הכי הרבה bang for the buck? המוח שלי עמוס כבר מכל האופציות.

 

המוח שלך עמוס בצדק, כי אין bang for the buck.

בניגוד ל-DSLRs, מירורלס זה גזע שהומצא מחדש, וכל יצרן עשה את זה אחרת. לפעמים מאוד אחרת.

לכן יש הבדלים מהותיים בתכנון ובביצוע (פחות, דרך אגב, באיכות החיישנים והתמונה. כלומר, פחות ממה שנדמה ממידת העיסוק בחפירת פיקסלים...).

בגלל זה מה שנשאר זה להכנס לפרטים ולראות מה מתאים לך. אם אין לך רקע בצילום ותפעול של מצלמות עם עדשות מתחלפות, זה באמת יותר קשה לדעת מה מתאים ממשהו שלא ניסית אותו...

 

אני, למשל, נמצא במירורלס של אולימפוס, בגלל שהן יותר קטנות, ובזמנו הפוקוס שלהן היה משמעותית יותר טוב משל פוג'י והעדשות משמעותית יותר קטנות וזולות (ואני מעדיף פריים). גם התפעול שלהן מספק, אם כי של פוג'י עוד יותר מתאים לי. וכן, איכות התמונה בפוג'י יותר טובה.

היום אולי הייתי קונה פוג'י בכל זאת, כי אני נורא אוהב את הארגונומיקה.

 

והאמת היא, שאם אתה אוהב לצלם, אתה תהנה לצלם עם כל מצלמה. בסופו של דבר, המצלמה היא רק כלי. מי שאהב לצלם נהנה לצלם ומהר מאוד שוכח את המצלמה עצמה, על יתרונותיה וחסרונותיה.

 

נ.ב. כתבו פה שמשקיעים במערכת של עדשות וגופים מתחלפים. אני מצלם עם שתי עדשות פריים (35 ו-50) וזום כללי לצילומים שהם לא חלק מהתחביב שלי. אולי הייתי מוסיף עוד פריים אחת (90). זהו. גוף לא החלפתי 5 שנים. הרבה מאוד צלמים לא מתעסקים במגוון גדול של עדשות ונושאים. זה מאוד אישי.

 

נ.ב.נ.

בגלל שבמירורלס יש לך עינית דיגיטאלית, שנותנת לך מושג טוב על החשיפה בלי מד אור, האופן בו מתפעלים מירורלס שונה מאוד. לדוגמא, אם ב-DSLR הייתי עושה מדידת ספוט מהנקודה אותה הייתי רוצה בחשיפה מיטבית, במירורלס אני פשוט משחק עם הפיצוי חשיפה (שמשנה תריס או צמצם, בהתאם לשאר ההגדרות) עד שהחשיפה נראית טובה.

אז נכון שתיאורטית חשיפת ספוט נותנת תוצאה מהירה יותר, אבל זה בתנאי שבאמת בחרת את הנקודה המיטבית לכלל הסצינה, ואת זה אתה לא רואה אלא אחרי הקליק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מבלי להכנס לתחום המסויים הזה, שאני לא מבין בו כלום, מציע לבדוק טוב טוב את המשמעות של קנייה בדיוטי פרי

בכל הנוגע למכשירי חשמל, אלקטרוניקה וצילום.

בעבר,במקרה של מימוש אחריות, טרטרו אותי ברמות על.

סלע

פורסם

במקרה הנ"ל האחריות היא מול היבואן הרשמי, שמעוני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...