Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה דאסטר החדשה.


dabush
שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח אם מישהו יוכל לתת לי חו"ד ממקור ראשון על הרכב. כל דבר שמציק לכם, או מרשים אותכם. אני מעוניין לשמוע גם על הבנזין, גם על הדיזל.

פחות נהיגת שטח, יותר כביש (ישמש בעיקר כרכב עבודה ולא כרכב פנאי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אני כרגע במצבך. אני חושב לקנות את הדאסטר במטרה לטייל איתו לכן אני מתעניין בגרסאת ה 4X4, אולי אוכל לעזור לך קצת עם המידע שצברתי על הדאסטר.

 

כיום אני בעל הונדה סיויק 5 דלתות ולכן אני משווה את הרכב לסיויק מה שאולי יתן לך אמת מידה.

ביצעתי נסיעת מבחן על הדאסטר דיזל (הדגם שמעניין אותי), ואלה הרשמים:

- כיף לנהוג בו! למרות שאני רגיל לאוטומט, היה לי ממש כיף וקל לנהוג בדאסטר. הדיזל חזק, מספק ונוח בגלל המומנט העדיף.

- הנדסת האנוש לא ממש קיימת. עזוב את מיקום הכפתור לכיוון המראות שנימצא מתחת לבלם היד - מילא. מיקום כפתור פתיחת החלון מאחורה נמצא היכן שהמפרק נשען זאת אומרת כדי לפתוח את החלון צריך לקפל את היד אחורה - הזוי, אבל זה הדבר הכי מוזר מהבחינה הזאת. אוסיף שמתגי המגזן לא ממוקמים במקום נוח אבל ניסבל. יש עוד אבל אני חושב שהבנת את הרעיון.

- הוא נוח, אני מגדיר את הסיויק שלי כרכב נוח יחסית לרכבים אחרים (עממיים) והדאסטר נוח ממנה.

- איכות החומרים בתא הנוסעים לא קרובה לסיויק או לכל רכב חדש נורמטיבי. בחלק מהמקומות יש פלסטיקים מביכים כמו כפתורי הדלתות וסביבם (ודרך אגב זה כפתורים סטייל פ'גו 205 שעולים ויורדים).

- אני נוהג רגוע והסיויק שלי מגיעה ל 1:14 במקרה הכי טוב ובנהיגה מאד רגועה. עם הדאסטר אנשים מדווחים באופן גורף על 1:15 וצפונה אם נוהגים רגוע - מדובר על הדיזל, בבנזין מדווחים על 1:12.

 

בגדול דבר היחיד שעוצר בעדי מלקנות את הדאסטר הוא הנפילה הדי רצינית באיכותי החומרים ובהנדסת האנוש לעומת הרכב שלי.

 

מקווה שעזרתי,

דניאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

- איכות החומרים בתא הנוסעים לא קרובה לסיויק או לכל רכב חדש נורמטיבי. בחלק מהמקומות יש פלסטיקים מביכים כמו כפתורי הדלתות

דניאל.

מה הכוונה שאיכות החומרים לא קרובה לסיויק או לכל רכב חדש נורמטיבי ?

מאיפה אתה יודע שאיכות פחות טובה ? אולי אתה מתכוון על מראה ונעימות של הפלסטיקה ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיכות נמוכה. זאת עובדה ואף אחד בדאצ'יה לא מסתיר את זה. ואני יודע כי ישבתי הרבה באוטו לפני נסיעת המבחן וכמובן נסעתי בו.

אם תכנס לרכב תבין מיד על מה מדובר. זה לא מדע טילים, מרגישים כשחומר מסויים איכותי או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה חומרים של רנו קליאו שנת 99.

אם זה מתאים לך, זה מתאים לך.

יש סיבה שהרכב זול - הוא פשוט מורכב מפלסטיקה עתיקת יומין שלא הושקע שקל מיותר בתכנון ובעיצוב שלה ויש לו מכניקה של רנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

מתחילת שיווקו בישראל לפני כשנה נמכרו מעל 1500 דאסטרים. יש קהילת לקוחות גדולה (קהילת דאצ'יה בפייסבוק) שמארגנת המון פעילויות וטיולים והרבה מאוד לקוחות מאוד מאוד מרוצים.

הדאסטר רכב שימושי , אמין מאוד ובמחיר הכי משתלם בקטגוריה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה חומרים של רנו קליאו שנת 99.

אם זה מתאים לך, זה מתאים לך.

יש סיבה שהרכב זול - הוא פשוט מורכב מפלסטיקה עתיקת יומין שלא הושקע שקל מיותר בתכנון ובעיצוב שלה ויש לו מכניקה של רנו.

 

בליל של עובדות לא נכונות. כנראה לא חווית דאסטר עד כה.

פשוט מאוד לקרוא כתבות רבות וביקורות של עיתונאים שבחנו ואהבו מאוד את הדאסטר.

 

ובעיקר - עם הצלחה לא מתווכחים... דאצ'יה הוא מותג הרכב ה 4 בצרפת, 6 באיטליה וספרד, ונמצא בראש טבלאות המכירות גם בהולנד, אוסטריה ומדינות רבות אחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

 

יש לי דאסטר מהעבודה כבר מעל שנה.

הרכב מצטיין בנוחות נסיעה הטובה בהרבה מרכבים מוכרים ממנו: מגאן, פלואנס, ייטי וכו'.

מנוע הדיזל הוא חזק, גמיש וחסכוני.

מבחינת אמינות אחרי 40K ק"מ- שום תקלה לא הופיעה ושום חלק לא נשבר/ קרקש.

תא המטען שלי מאוד חשוב (כלב צייד גדול) הוא גדול ומרווח.

המזגן מקפיא

 

לרעה:

רעשי רוח נוכחים מעל 100 קמ"ש.

איכות חומרים בסיסית- פלסטיק (אך לא נשבר או מתקלף)

מראות צד קטנות במקצת

 

לסיכום:

לי יש את דגם ה4*4 המאובזר.

אני מאוד מרוצה המרווח ברכב, מהמנוע החזק והחסכוני ומנוחות הנסיעה.

וכמובן מהאפשרות לרדת לשטח ללא חשש.

 

קח נסיעת מבחן על הרכב ותראה מעצמך.

 

תודה מראש,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בליל של עובדות לא נכונות. כנראה לא חווית דאסטר עד כה.

פשוט מאוד לקרוא כתבות רבות וביקורות של עיתונאים שבחנו ואהבו מאוד את הדאסטר.

 

ובעיקר - עם הצלחה לא מתווכחים... דאצ'יה הוא מותג הרכב ה 4 בצרפת, 6 באיטליה וספרד, ונמצא בראש טבלאות המכירות גם בהולנד, אוסטריה ומדינות רבות אחרות.

חבל שבמקום לכתוב "בליל של עובדות לא נכונות", לא כתבת מה כן נכון.

אני נוהג על דאסטר מאז ינואר 2015 ומרוצה, כל הרכיבים הם למיטב הבנתי רכיבים שהוכיחו את אמינותם הן בדאטסר והן ברכבים אחרים של קונצרן רנו.

אך יש לציין שיש מספר דברים תמוהים כמו צופר שנמצא בידית האיתות, אישית פעם אחרונה לפני דאסטר נתקלתי בזה בברנדה שנת 1980. תיבת הקונטרול של מתגי החלונות החשמלים לא זכתה לשבחים מבחינת תכנון למרות שיש לציין שלי זה לא מפריע כלל.

על מנת להבהיר אני מרוצה הן מבחינת המכלולים המכנים והן מבחינת איכות וגימור סביבת הנהג, הרמה לא נופלת מרמת רכבים אחרים שנמצאים ברמתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי יש היום מספר מכוניות שנותנות תמורה מצויינת למחיר.דצ'יה (סנדרו/סטפווי/דסטר), סיטרואן פיקאסו ובמידה מסויימת פיאט טיפו הן כאלה.

 

מה שמאפיין אותן זה שמצד אחת הן מאד מוצלחות כל אחת בתחומה ומצד שני, הן רחוקות משלמות.

 

אשר לדאסטר, לטעמי הוא יותר יפה ו"גברי" מכל חבורת ה"ג'יפים" שמובילים באלפיהם את האמהות הצעירות (יותר או פחות) ואשר כולם נראים אותו הדבר. ולפותח השרשור, אם באמת הנסועה לא גבוהה ולא נדרשת הגמישות של מנוע הדיזל (המוצלח ללא ספק), אולי עדיף דווקא מנוע הבנזין ולו משום שהוא שקט יותר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה רשמים שלי מהדאסטר בבעלותי. כיוון מראות מתחת לבם יד?-למי אכפת משתמשים בזה לעיתם מאוד רחוקות וזה דווקא די נגיש.

 

צופר בידית איתות -מאוד נוח וזה עניין של הרגל -הכי כיף שאפשר לתת על ידי לחיצה עדינה צפירה עדינה ולא חזקה.

 

מתגי חלונות מאחור -כאדר מניחים את היד במקום הטבעי שלי החולונות נפתחים-לא נעים ומציק ניתן לבטל על ידי נעילת חלונות.

 

רמת החומרים אכן לא משהו הפלסטיקים בדלתות נשרטים מאוד בקלות . השטיחונים המקוריים באיכות מאוד ירודה הם מתבלים ונקרעים מהר מאוד .(אצל כולם). ההילוך הראשון ב 4X4 נמוך זה עוזר בשטח אבל מפריע לנסיעה זורמת בעיר . לפי היצרן ניתן לזנק בשני אבל אם יש מעט עליה /או מזגן דלוק וזה לא ממש מתאפשר.

 

תנוחת הנהיגה לא אידיאלית עבורי בעיקר כי לא ניתן לכוון את ההגה למרחק.

 

עד כאן לשלילה.

 

לחיוב, הרכב נוח מאוד משייט בקליליות ונינוחות במהיריות בינעירוניות, הודות להילוך שישי. המנוע חזק מהמצופה ומושך כבר מטורים נמוכים עם בור קטן מאוד עד שהטורבו מתעורר. רעשע [רעשי] הרוח במהירות גבוהה קיימים אך לא ברמה מציקה. מרווח יחסית בגאז' גדול. לגבי ביצועים בשטח - כתבו הרבה הכל נכון . עבירות טובה ונוח מאוד בשבילים. בנזין אצלי צורך כ 12 קמ לליטר בנסיעה מעורבת .

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בליל של עובדות לא נכונות. כנראה לא חווית דאסטר עד כה.

פשוט מאוד לקרוא כתבות רבות וביקורות של עיתונאים שבחנו ואהבו מאוד את הדאסטר.

 

ובעיקר - עם הצלחה לא מתווכחים... דאצ'יה הוא מותג הרכב ה 4 בצרפת, 6 באיטליה וספרד, ונמצא בראש טבלאות המכירות גם בהולנד, אוסטריה ומדינות רבות אחרות.

 

ביקורות של כתבים אמיתיים (מחו"ל) ולא כתבי חארטה בארץ (מלבד בועז קורפל הגדול) שמעתיקים אחד מהשני וחצי מהכתבה מקשקשים על איכות ופלסטיקה כאילו כל אחד מהם היה בצוות בקרת איכות של פרארי.

 

כן, זה לא פולקסווגן, גם לא ממש רנו חדשה, אבל הפלסטיקה בסדר גמור ויושבת מצוין, מי ישמע אנשים פה רגילים לדשבורד מקריסטל יהלומים עם ריפודים מעור טלה...

חלאס חפרתם עם ה"פלסטיקה, איכות בלה בלה בלה" אם היה מדובר ברכב זול של VAG מישהו היה מתלונן?

 

עשה לעצמך טובה, לך בעצמך ותעשה נסיעות מבחן, תתרשם מקרוב

אם כל השטויות מסביב שציינו כאן לא מזיזות לך כנס ל'קהילת דאצ'יה ישראל' בפייסבוק יש שם עשרות בעלי דאסטר מכל הסוגים, ישמחו לענות לך על כל שאלה מעבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החומרים ברכב פחות איכותיים. כמעט בכל כתבה וסקירה מדברים על זה. זה גם לא מפתיע בהתחשב במחיר ובכך שהמותג נחשב ומשווק כ-לואו קוסט.

אין צורך להגן על הרכב בגופך, גם אם אתה בעל אחד, פותח השרשור ביקש חוות דעת מאנשים שמכירים את הרכב או התנסו בו.

 

יש אנשים שלא מבחינים בין נסיעה בביואיק ולבין סוזוקי אלטו, ויש כאלה שמיד מבחינים בכמה חומר כזה או אחר איכותי יותר או פחות - ובפירוש יש הבדלים ברכבים היום ולפעמים ברכב מאותו דגם ברמות גימור שונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החומרים ברכב פחות איכותיים. כמעט בכל כתבה וסקירה מדברים על זה. זה גם לא מפתיע בהתחשב במחיר ובכך שהמותג נחשב ומשווק כ-לואו קוסט.

אין צורך להגן על הרכב בגופך, גם אם אתה בעל אחד, פותח השרשור ביקש חוות דעת מאנשים שמכירים את הרכב או התנסו בו.

 

יש אנשים שלא מבחינים בין נסיעה בביואיק ולבין סוזוקי אלטו, ויש כאלה שמיד מבחינים בכמה חומר כזה או אחר איכותי יותר או פחות - ובפירוש יש הבדלים ברכבים היום ולפעמים ברכב מאותו דגם ברמות גימור שונות.

 

הסיבה היחידה שרשמתי את זה היא שנמאס מקופי פייסט של הכתבים פה בארץ

חצי מהכתבה מתעסקים בשטויות (הלחצן הזה פה, ההוא שם) אבל הכותרת היא משהו בנוסח "ג'יפון שטח", ואיפה הם בדקו אותו? בשבילי קק"ל.

חוסר מקצועיות כל הכתבה לא רלוונטית.

 

אם מפנים לקרוא כתבות אז לקרוא כתבות מחו"ל. לא כאלה ממומנות, אינטרסנטיות או סתם מטומטמות ברמה של ילד בכיתה ג.

תאמין לי שגם בחול כותבים על ה"פלסטיקה ושות", אבל לא נתקעים על זה חצי כתבה.

האבסורד שגם ביונדאי איי20 של הכתב שכתב את הכתבה הכל שם פלסטיק.

מאמין שהוא לא עשה בדיקה עם מכשור מיוחד מה ההבדל בין הפלסטיק באוטו הפרטי שלו לרכב של דאצ'יה, אבל לחפור על זה הוא יודע..(או כמו שטענתי, סתם מעתיק כי ההוא כתב על זה 40 שורות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי שחלק נכבד מהכתבים בארץ לא מספיק מקצועיים בלשון המעטה.

לצערנו תרבות מוטורית(רק?) בארץ כמעט לא קיימת לעומת העולם המערבי, אבל אנחנו מנסים לשפר את העניין

ומנסים לעזור לאנשים בתור אנשים שאוהבים את הנושא.

 

וכמו שאמרת, בסופו של דבר, צריך להיכנס לרכב ולבחון אותו ושום הסבר כתוב לא יכול להחליף את זה.

 

דניאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3038 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...