Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיטה לאחר החלפת הילוך פיג'ו 206 1.4 ידני.


SHLOMI_TWI
שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן ,

מדובר ב206 שלי עם 129k.

בשבוע שעבר הוחלפה בוקסה 65 מ"מ בתשובת תחתונה, כמובן כחלק מההחלפה שכוללת פירוק ציריה הוחלף שמן גיר מקורי.

אבל...

בעיית הנדודים לא נפתרה לגמריי..ותופעת הבעיטה לאחר החלפת הילוך (בזמן שחרור הקלאץ)התחזקה.

הבעיטה מופיעה גם כאשר משולב הילוך תוך כדי גלישה או נסיעה כאשר מוסיפים מכה של גז..

לדעתי הקלא'ץ עדיין מקורי..

 

מה דעתכם ?

פשוט לא כיף לנהוג ככה ברכב :/

uploadfromtaptalk1463380611982.jpg

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי אותה בעיה בקאיה ריו 2010 דיזל גיר רגיל.

הבעיה הייתה עייפות וחופש בקפיצים בדיסק (אצלי זה קפיצי גומי).

חוץ מהמכה בשחרור, הקלאץ הפריד מצויין.

החלפתי קיט קלאץ' והבעיה נפתרה.

אם התושבות מנוע תקינות, זו כנראה הבעיה אצלך.

עד שהוחלף, הקלאץ' עבר 60,000 ק"מ שלא אני נהגתי.

מקווה שעם אופי הנהיגה הרגוע שלי וללא החזקת דוושה בפפקים ורמזורים הקפיצי גומי

(הלא מוצלחים מלידה) יחזיקו יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לי כמו תושבות מנוע, בדקת את כל התושבות?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדקתי פיזית את התושבות העליונות..(מצריך פירוק של המצבר ועד כמה ירקות מסביב)

האוטו לא רועד בכלל בסרק..

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק תושבת גיר, לא סיפור קשה מספיק להוריד מצבר ותראה אותה קצת, במקרה הגרוע מוציאים את התושבת של המצבר.

מעבר לזה יכול להיות באמת קלאץ עייף, יכול להיות גם כבל קלאץ (אם מדובר בכבל קלאץ עם מתיחה אוטומטית כמו שהיה לי ב106)

או שבמקרה של לא עזר כלום וכנראה הייתה נקישה בתוך הגיר עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...