Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחר תקופה ארוכה שרציתי להחליף את שמן הגיר ברכב היום מצאתי זמן ובצעתי את העבודה.

קצת פרטים על הרכב:

פג'ו 206 xs שנת 2003 מנוע 1.6 ידני.

הרכב אצלי קרוב ל 4 שנים ועומד על 189 K.

 

שמן וכלים:

1.קניתי שמן גיר ממוסך מורשה פג'ו 2ליטר (80 שקל לליטר).

2.מפתח מרובע 8 מ"מ.

3.משאבה ידנית.

IMG_20160506_121432.jpg

תהליך העבודה:

 

1.הוצאת גלגל שמאלי.

2.פתיחת בורג מילואי.

3.פתיחת בורג ניקוז שמן (יצא לי רק ליטר :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:)

שמן גיר1.jpg

 

4.לאחר שכל השמן יצא נקיתי את בורג הניקוז והדסקית וסגרתי בחזרה.

5.מילואי השמן בוצע על ידי משאבה ידנית.

IMG_20160506_124646.jpg

 

6.סגירת בורג הימלאי וניקוי האזור.

שמן גיר1.jpg

פורסם

היי eran

קניתי את המשאבה בחנות של אביזרי גינה ,מאמין שיש אותו לכל חנות של כלי עבודה(עלה 12 שלקים).

פורסם

את האמת רק עשיתי נסיעה קצרה בנתיים ,אני מרגיש טיפה יותר חלקות בהעברה ,יעדכן בהמשך לגבי התנהגות הגיר.

דבר החשוב שהיה בגיר רק ליטר שמן במקום שתי ליטר ואני מאמין שאם לא היתי מחליף היה נגרם נזק לגיר.

×
×
  • תוכן חדש...