Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביואיק לה קרוס 2.4 2011-2010


roso
שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיים גם מנוע 3.6 ליטר שהגיע ב-2010-11. כמדומני רק ב-2012 הגיע מנוע ה-3.0 כחלק ממתיחת פנים שעבר הדגם.

איכות החומרים לא אחידה ולא ברמה של הגרמניות. מושבים מאד נוחים ומרווח מצויין מאחור. המכונית מתבססת על פלטפורמת האופל אינסיגניה אז יש לה התנהגות כבוש טובה ורחוקה שנות אור מאמריקאיות של פעם.

 

שוב, המלצה שלי - רק V6 באוטו הזה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיים גם מנוע 3.6 ליטר שהגיע ב-2010-11. כמדומני רק ב-2012 הגיע מנוע ה-3.0 כחלק ממתיחת פנים שעבר הדגם.

איכות החומרים לא אחידה ולא ברמה של הגרמניות. מושבים מאד נוחים ומרווח מצויין מאחור. המכונית מתבססת על פלטפורמת האופל אינסיגניה אז יש לה התנהגות כבוש טובה ורחוקה שנות אור מאמריקאיות של פעם.

 

שוב, המלצה שלי - רק V6 באוטו הזה.

 

תודה אחי מישהו יודע מה הצריכה אמיתית של הרכב הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הגדול צורך פחות דלק

מה בדיוק חסר לך ב2.4? אין גג נפתח , אין גנט ניקל במידה 18, אין 2 אגזוזים , ואין הרבה כוח

בגדול גם המנוע הקטן מספיק . לא חסר כוח בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הגדול צורך פחות דלק

מה בדיוק חסר לך ב2.4? אין גג נפתח , אין גנט ניקל במידה 18, אין 2 אגזוזים , ואין הרבה כוח

בגדול גם המנוע הקטן מספיק . לא חסר כוח בכלל

 

אני הבנתי ש2.4 הכי חסכוני כנראה אני טועה, חסר לי בעיקר הפינוקים בפנים עור והגג, את כל החבילה אני יכול לקבל במנוע 3.0 שנה פחות במידה וזה באמת יותר חסכוני אז אני ירד מ2. 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2.4 אינו חסכוני יותר מה 3.0. ההינע הסופי של ה 4 צילינדר "קצר" יותר, כדי לתמוך בגוף הכבד, מה שהופך את הקניה של ה 2.4 ללא כדאית.

שלא לדבר על יותר סל"ד ורעש, פחות "חלקות" ותחושת חוסר מאמץ בנסיעה -שמאפיינים את ה 6 צילינדר בלבד.

אין מקום להשוואה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה 2.4 אינו חסכוני יותר מה 3.0. ההינע הסופי של ה 4 צילינדר "קצר" יותר, כדי לתמוך בגוף הכבד, מה שהופך את הקניה של ה 2.4 ללא כדאית.

שלא לדבר על יותר סל"ד ורעש, פחות "חלקות" ותחושת חוסר מאמץ בנסיעה -שמאפיינים את ה 6 צילינדר בלבד.

אין מקום להשוואה...

 

תודה לך ירדתי מ 2.4 אחרי כל מה שקראתי כאן וברשת, עדיין לא קיבלתי מספיק מידע לגבי האמינות של הרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2889 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...