Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ווייקינג חברה נורבגית שנמצאת בבעלות של קונטיננטל.

הצמיגים שהוצעו לך הם כנראה מדגם סיטי טק II שהינם צמיגי קיץ ולא צמיגי שלג.

 

אכן, רק שעל סיטי טק II לא מצאתי התייחסות מיוחדת, לעומת זאת שבצמיגי השלג שלהם הם נחשבים מעולים, לכן ציינתי את זה.

אתה מכיר את דגם סיטי טק II?

 

 

-----------

 

ואושריקו, אכן הקונטיננטל בפרט דגמי האקו מאריכי חיים, היום שאלתי את אבא שלי, והטיו פרוקסס שיש לו החזיקו רק שנתיים וחצי ו 40,000 ק"מ

פורסם

לא, אין לי היכרות מיוחדת עם הדגם או המותג בכללו.

אם היה פער משמעותי יותר במחיר והיית לחוץ יותר לגבי ההוצאה הכספית, לא חושב שמדובר היה בבחירה רעה ודינם כנראה דומה לשאר המותגים האירופאים הזולים יותר (שגם בדר"כ נמצאים בבעלות חברה גדולה זו או אחרת).

 

בסה"כ הבחירה בקונטי פרימיום צריכה להיות מוצלחת והמחיר שקיבלת מצוין.

אני תוהה אם לא נמכר בארץ במידה זו גם האקו קונטקט 5.

פורסם

מאמין שנמכר, אני אישית עשיתי סבב טלפוני מול כמה בעלי מלאכה, ולא היה להם במלאי, אחד מהם אף אמר לי שהעדיפות היא לאקו 3 מכיוון שהוא בא כצמיג מקורי להרבה רכבים ולכן אנשים מעדיפים אותו.

×
×
  • תוכן חדש...