Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מחפש רכב בעיקר כדי לינסוע כל יום לטכניון הלוך וחזור.

הנתונים שהכי חשובים לו ברכב הם עלויות נמוכות (צריכת דלק, אחזקה, טיפולים ואמינות). התנהגות כביש, ניהוג וביצועים טובים הם הדברים האחרונים שחשובים לו כי הוא לא אחד שנהיגה בישבילו היא גם הנאה. אשמח מאוד להמלצות בקשר לדגמים עד 20,000 שקל. ואם אפשר לא רק להמליץ אלה גם להגיד מה הפלוסים ומה המינוסים בכל רכב זה יהיה נהדר.

 

תודה רבה מראש לכל מי שיעזור :mm_yeah:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

סובארו ג'אסטי 92-93 1.2

 

צריכת דלק - מנוע הזקרה, צריכה נמוכה מאוד.

אמינות - במילה אחת, סובארו.

טיפולים - טיפולים וחלקים זולים מאוד.

תקציב - נכנס בקלות, אפילו יש עודף.

הנאה מנהיגה - אין, אבל זה גם לא משנה.

 

מינוסים - די צפוף, אבל אם הוא רוב הזמן לבד זה לא אמור להפריע.

 

לא אמורה להיות בעיה למצוא אחת שמורה.

פורסם

דייהטסו שרייד 1.3 16 שסתומים שנתון 92'-93'.

 

היא די נוחה (ליפנית מהתקופה), האחיזה נמוכה בצורה משעשעת \ מסוכנת.

צריכת הדלק עם תיבה אוטומטית - שערורייתית בעליל גם עם הזרקה (שלא לכולן יש).

מרווחת למדי, אמינות טובה, יקרה לאחזקה ולתיקון, יש שפע ומבחר בשוק.

 

מכונית רעה למדי, אבל מעט פחות אופנסיבית מהג'אסטי וטובה לאלו מאיתנו שזקוקים לשינוע א' לב'.

 

אבל אפשר גם:

 

פורד פיאסטה. יש שפע בשוק והמחירון ברצפה כך שניתן להשיג שנתון גבוה למדי.

המנוע המיושן מניב ביצועים פושרים אבל הוא חסכוני ואמין להחריד.

התנהגות הכביש טובה למדי והנוחות לא רעה.

האמינות צפוייה להיות שקולה או שקולה כמעט לשרייד.

לשים לב - לא לרכוש את הדגם הישן ממש - אלא את זה עם הגריל האובלי מלפנים שגם נקרא Dynamic בחלק מהגרסאות.

עוד יש לשים לב שלרבות מהן יש היסטוריית השכרה.

פורסם

אם משווים בין דבריו של לאון על הסובארו ומה שאתה אמרתה על הדייטסו נראה לי שדווקא הסובארו עדיפה על פני השרייד (צריכת דלק טובה בהרבה ותיקונים זולים יותר).

האם גם אתה ממליץ על הסובארו ואם לא אז למה ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אם משווים בין דבריו של לאון על הסובארו ומה שאתה אמרתה על הדייטסו נראה לי שדווקא הסובארו עדיפה על פני השרייד (צריכת דלק טובה בהרבה ותיקונים זולים יותר).

האם גם אתה ממליץ על הסובארו ואם לא אז למה ?

 

השרייד אמינה יותר, סחירה יותר ואפילו נוחה ומהנה (יחסית) יותר.

 

לכן לדעתי היא הבחירה העדיפה מבין השתיים, למרות צריכת הדלק והאחזקה.

 

על שתיהן עדיפה הפיאסטה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני ממליץ לך על האונו 70 עם הזרקת דלק שעולה בסביבות 17 15 אלף.

האוטו הרבה יותר בעל מרחב מאשר הגסטי וגם צריכת הדלק שלו בין הטובות בקטגוריה.

העלויות תיקון שלו הכי נמוכות, והאמינות מצויינת.

לפי דעתי האונו 70 יספיק לחבר שלך לנסוע בחיפה וסביבתה.

FIAT UNO 1.4 I.E.S

3 דלתות. דוד פתוח+ ציפ של SUPERCHIPS+ כסאות של OMP

+ פילטר אוויר פתוח של INBOX + ספויילר. ובקרוב גם פורטינג וקמשפטים +הנמכה...

פורסם

אלפא 33 1.5 הזרקה כי:

האוטו פשוט יפה גם היום.

יש המון בשוק ואין בעיית חלפים.

אמין במידה ונשמר.

מיוחד יותר מכל יפנומטית.

צליל מטמטם !

ביטוח זול.

צריכת דלק סבירה.

שנתון גבוה במחיר נמוך.

פשוט אוטו כיף !!!!

 

ניר.

If u have to go - go with a smile

lancia.jpg

פורסם
אלפא 33 1.5 הזרקה כי:

האוטו פשוט יפה גם היום.

יש המון בשוק ואין בעיית חלפים.

אמין במידה ונשמר.

מיוחד יותר מכל יפנומטית.

צליל מטמטם !

ביטוח זול.

צריכת דלק סבירה.

שנתון גבוה במחיר נמוך.

פשוט אוטו כיף !!!!

 

ניר.

 

אל תשכח אמינות :lol:

×
×
  • תוכן חדש...