Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפיסטו אני לא מסכים איתך במה שאתה אומר על הhu של רוקפורד

 

אולי בדגמים הנמוכים באמת לא כדאי להתקרב... אבל בדגמים הגבוהיים הם מאוד מוצלחים....

לי היה את ה9300 והייתי מרוצה ממנו עד השמיים!!!

לא עשה לי שום בעיות ושום כלום....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

כתבתי שאני מדבר על דגמים זולים

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

הרדיו דיסקים של רוקפורד ידועים בתור HU שקופץ הרבה מאוד

מהנביון שלי אני בכלל לא ממליץ על HU של רוקפורד

אין מה לעשות זה לא הצד החזק שלהם...

 

אין ספק שפיונר עדיפים ( לפחות בסדר גודל הזה )

פורסם

מיקמיק

 

לירן במקרה הזה אני לא חושב שאתה לא יכול להסכים איתו.

הבחור מדברים מניסיון אישי שלו על המוצר, אתה תבוא ותגיד לו שהניסיון שלו לקוי ?

בויינה אתה בסדר ?

אנשים מנסים לעזור ואפילו אני סתם מסתובב ואני חדש פה

וכבר מגלה שאתה רק מנסה כמה שיותר להוסיף הודעות - מה הקטע תן לאנשים לעזור

למראת שזה מנסיון אישי של הבחור...

אבך טענו כאן שיכול להיות שהסאב דפוק או שהוא נהרס איכשהו

או הדגם הספיציפי

אתה ישר קפצת...

להירגעעעעעעעעעע בבקשה :)

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

הכל טוב סמירו ?

הבחור שלל את הניסיון האישי שלו עם מוצר, אני עדיין לא מבין איך מישהו יכול לשלול ניסיון אישי ...

מה.. לבחור יש אינטרס לשקר ?

בכל אופן, הוספתי את הניסיון שלי .. אם זה לא מספיק טוב בשבילך מצטער, פעם הבאה לא אנסה לעזור וזהו ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בדרך כלל אי לא מגיב פה כי אין לי יותר מדי ידע וניסיון אבל המכשיר הנ"ל של רוקפורד נמצא ברשותי ואני בכלל לא מרוצה ממנו, לוקח לו יותר מידי זמן לקרוא mp3, ישנם קפיצות, הפונקצויות מעטות בקיצור מכשיר לא משהו.

לך על הפיוניר !

פורסם

הHU הזה היה מותקן אצלי (הרוקפורד) בדיוק 3 שעות עד שהחזרתי אותו לחנות.

 

האקולייזר שלו בסיס ביותר,שלא לדבר על קרוס שקיים רק ביציאה של הסאב ומוגבל רק ל80HZ.

 

אין לו שלט,אי אפשר גם להביא לו שלט,הפתיחה\סגירה לא נוחים,הצבע של הבורר של העוצמה מתקלף מהר,הוא קופץ המון,התאורה שלו מאוד בעייתית ולא ברורה.

קח את כל החסרונות האלו,ותהפוך אותם ליתרונות של הפיוניר.

בקווה שעזרתי.

דרך אגב בקשר לקנווד לא ראיתי\שמעתי עדיין אחד כזה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
אבך טענו כאן שיכול להיות שהסאב דפוק או שהוא נהרס איכשהו
מה? קראתי את התרד פעמים ו לא זכור לי שמישו פה דבר על סאב....:roll:

פורסם

אנשים!!!

תודה רבה לכולכם!!!

עשיתם לי את החיים הרבה יותר קלים..

עכשיו אני 100% אלך על הפיוניר!!!

תודה ענקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

פורסם

מזה הבנתי ברוקפורד לא לגעת אל תקשיב לאחד לא מרוצה כי יש אלף מרוצים על אחד כזה

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...