Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מעוניין בחוות דעת על כל קומפוננט של קיקר ששמעתם, דגמים ישנים דגמים חדשים...

וכמובן התרשמות כללית על הקומפוננטים של החברה.

 

 

תודה מראש

ג'ניה

:king:

פורסם

שמעתי את הקומפוננט K6.2 6.5 של קיקר...קומפוננט פשוט מעולה!

 

 

יש לו מיד באס חזק וטוויטר לא צורם במיוחד!

 

אחלה למוזיקה שחור ואלקטרוני!

פורסם

לאלון יש את הKICKER RS6, מוגבר עם מגבר של JBL.

120 וואט ליציאה, עם איטום ברכב.

 

אני לא התחיל לפרט מה שומעים יותר מה שומעים פחות, ולאיזה מוסיקה כן, ולאיזה מוסיקה לא..

כי לפי דעתי האוזן שלך צריכה להחליט אם אתה חושב שזה עונה לדרישות שלך, או לא.

בכל אופן אלון מראשון לציון, היתי מדבר איתו אולי יצא לכם להיפגש מתי שהו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נוכל להגיד לך בכלליות איך ה-RS6 נשמע ולאיזה כיוון סאונד הוא נוטה.

יש להם סאונד חלק, לא יותר מידי בהיר וצורם או משהו כזה.. ולא עמום או רגוע מידי.

הטוויטרים הם silk dome.

המידבאס שלהם סביר.. הם חתוכים אצלי ב-80Hz (12db/octave) ומנגנים ללא מאמץ..

הרמקול יכול לרדת ל-50Hz אומנם בווליום נמוך יותר אבל עדיין המידבאס ישאר יציב וטוב.

את הקיקר אפשר להתקין קואקסיאלית, ככה שאפשר להנות מאיכות של קומפוננט בהתקנה קואקסיאלית.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

וואלה את הקומפוננט הזה לא שמעתי אלה שמעתי אחד יותר טוב של קיקר!

 

 

ג'נה אני זוכר אמרת לי רוצים עליו 1100שקל אז אל תילך תשלם סכום מופרח כי בראיתי באוטו'ס כזה במחיר של 750שקל:idea:

פורסם

אני שמעתי את הקומפוננט של קיקר K65.2 (הוא עולה בסביבות ה200 דולר בארה"ב) ואני רוצה להגיד שחבל"ז אחד הטובים ששמעתי..

הוא הדגם הכי טוב של קיקר חוץ מדגם SS (שעולה 500 דולר באאה"ב)

אבל תשמע אם אתה קונה אותה מארה"ב ב200 דולר אז עדיף כבר FNQ זה כמעט אותו המחיר בחו"ל

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

גם לפי דעתי עדיף FNQ

 

אני שמעתי את הסט הנ"ל ברכב של בחור עם מערכת באמת ברמה (ALPINE 9835, hifonics400.2) ואני עדיין מעדיף וממליץ FNQ.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תיקון קל-110 דולר לא כולל מישלוח בארה''ב אבל הספק יכול לישלוח לכול העולם אז אני משאר שעלות יבוא של קומפוננט ביחד עם מישלוח ,מכס,מחיר רגיל ,ביטוח ועוד..בין 200-230 דולר אני משאר כי אני לא יודע מישקל

 

 

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=14942&item=5744044234&rd=1

פורסם
מה קרה גניה נשבר לך מ SPL ?

זה לא שנשבר לי.............פשוט אני רוצה לשפר קצת את הבמה שלי....

אולם אני לא אודיופיל אני באמת יותר בקטע של SPL.

הקטע של SPL תמיד ישאר אצלי בלב, זה ממכר ברגע שמתחילים אי אפשר להפסיק.:wink:

 

 

ג'ניה

:king:

×
×
  • תוכן חדש...