Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כל כך תלוי בנקודת החיתוך.

 

לי היו את הL3SE וגם את הL4SE ויש לי גם כבר תקופה ארוכה מידריינג' של CDT מדגם ES02

 

ה4SE היה מותקן בפוד שהיה בנוי בקיק פאנל כאשר הוא ראה ישירות לתוך הנפח של הדשבורד - למעשה הוא עבד IB ובכל זאת חתכתי אותו ב700 הרץ - למה? כי המידבאס ניגן יותר טוב את התחום הזה.

 

הL3SE היה מותקן ברכב אחר בקורות וניגן בעצם לתוך נפח הקורה - אני מניח שהיה לו שם גג משהו כמו חצי עד 0.75 ליטר יחד עם זאת הקורה לא אטומה לחלוטין למעבר אוויר ולכן יותר טוב יהיה להניח שגם הם תפקדו בתצורת IB ונקודת החיתוך היתה 1 קילוהרץ בכלל.

 

הCDT - תוכננו להכנס לתיבות של 0.1 CF אטומות אבל היצרן תכנן אותם לנפח הזה בכדי שיוכלו להפיק תדרים באזור ה150 הרץ שזה פשוט הזוי לאלמנט בקוטר שכזה.

 

בסופו של דבר שמתי אותם בפודים אטומים עם נפח של 150 CC לערך (קופסאות ג'ל לשיער) ונקודת החיתוך בהם נשמעו טוב היתה 1200 הרץ

 

מה שאני מנסה לאמר זה שאם יש לך בעיה של נפח אז פשוט תעלה את נקודת החיתוך - בתדרים עד אזור הקילו הרץ ואפילו 1.5 קילוהרץ למידבאסים שלך אין בעיות ממשיות לנגן היטב אז פשוט תיתן להם לעשות את העבודה הזו ולמידריינג' תיתן תחום תדר קטן יותר ונפח פצפון והם יחיו בשלום והמערכת שלך תישמע נהדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה אייל.

איפה אני מוצא את החומר האקרילי הזה?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

הנוח ביותר לקנות פיסת אקרילן - זה בד צמרי סינטטי עם נפח.

אפשר לחתוך לחתיכות קטנות ולרפד בנפח, לא לדחוס.

אפשר לקנות בכל חנות הובי ומלאכה לבית ולתחביבים.

כגון - 1189778-2890.jpg

 

http://www.hobbyli.co.il/ProductDetails.aspx?pid=1819

 

התייחס לתשובה הקודמת ש אדי רשם.

במידה ויש לך וופרים בדלתות - לדעתי כדאי שהוא יעבוד לכיוון ה 800-1000H .

ואת המיד כדאי לחתוך שינגן במעל 1000H.

כמובן שאפשר עוד אפשרויות כגון וופר עד 700H ומיד במעל 800H.

לכן רשמתי לא להיתייחס רק למיד - הוא חלק ממערכת הרמקולים.

אני חושב שיש דיון ש אדי פתח בעבר לפני כשנה, ובו יש הצעות לחיתוכים.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

מעולה , תודה רבה אייל :-)

לא יודע למה , אבל רק עכשיו ראיתי את התגובה של אדי.

תודה רבה על ההסבר המפורט אדי ,כנראה שאצטרך לנסות מספר אפשרויות כדי לדעת מה נשמע טוב יותר ברכב שלי.

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

×
×
  • תוכן חדש...