Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א', חברי הטוב שהוא גם המתכנת הבכיר בחברה שלי, תופס אותי אתמול בין ישיבה לישיבה, ושואל אם אני יכול להקפיץ אותו למוסך המרכזי של סיטרואן. יש לו C5. "מה קרה?" אני שואל.

 

"פנו אלי מסיטרואן, ביקשו שאני אכניס את האוטו למוסך לשדרוג גרסה במחשב."

 

טעות איומה, כמובן. האוטו נוסע בלי בעיות (חוץ מאיזו תקלה באזעקה, המקומית כמובן) מאז שנרכש. להכניס אוטו תקין למוסך המרכזי זה כמו להכניס את יוסי ביילין לשוק מחנה יהודה - מתכון לצרות.

 

הקפצתי אותו למוסך, בדרך צחקנו על זה שזה ממש מקביל לכך שאנחנו היינו מיועדים לשדרג השבוע גרסה של התוכנה שלנו אצל אחד הלקוחות החשובים, ותהינו אם התהליך דומה - זאת אומרת, המוסכניק מבקש מכל הנוסעים לצאת מהמכונית ולסגור את כל החלונות, אחר כך מתחיל תהליך ארוך שבמהלכו צריך כל הזמן ללחוץ על "NEXT" כשמפעם לפעם קופץ חלון שאומר "קובץ (או במקרה זה, שסתום) הדרוש להתקנה לא נמצא, האם להמשיך?"

 

הורדתי אותו במוסך וחזרתי למשרד. אחרי כמה דקות הוא מגיע. "נו, איך האוטו?" אני שואל, בציפיה לשמוע שהרכב התחיל להעלות עשן ירוק או משהו.

 

"הכל בסדר" הוא אומר, "לא הצליחו לשדרג אותו."

 

"מה זאת אומרת?" :shock:

 

"חיברו אותו למחשב שלהם, שמחובר למחשב בצרפת, הכל online, שיא הטכנולוגיה המוסכניקית. ניסו לשדרג את התוכנה, לא הצליחו."

 

מה שכן, הם השאירו לו על תא הכפפות מדבקה "אנו מצטערים על אי-הסדר בתא החפצים" (מפני שהחיבור למחשב הוא דרך שקע בתוך התא). עניין די מגוחך, בדיעבד, מכיוון שכמו התוכנה, גם תא החפצים נותר מסודר בדיוק כפי שהיה בכניסה למוסך.

 

צרפתים. מה אפשר לצפות מאנשים שמעדיפים טלטקסט (בסדר, בסדר, מיניטל) על אינטרנט? אין להם מושג בתוכנה. מה שכן, כמו שאומר השותף שלי - "תסמוך על עם שדואג רק לתחת שלו, שיעשה מכוניות נוחות"

 

אה כן, אחר הצהריים התקשרו מהלקוח שלנו, ואמרו שהם מבקשים לבטל את שדרוג הגרסה. צודקים - לשדרג מערכת שעובדת בלי בעיות זה כמו להכניס את יוסי שריד לשוק הכרמל.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

רק תיארתי לעצמי שהם גם ישאירו ליד המדבקה הראשונה על תא הכפפות עוד מדבקה "אנחנו מתנצלים על הדבקת המדבקה הקודמת, היא יורדת בעזרת מים חמים וציפורניים, תודה"

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא יאומן. לא מצליחים לשדרג תוכנה ברכב, וזה נראה להם נורמאלי? נראה לי לא יאמן

שמשהו בעל ממשק פשוט למדי, שלא מסתמך על מיליון גרסאות של דברים אחרים

לא ניתן לשדרוג בלי סיבה טובה מאוד.

 

ובקשר לצרפתיות, פתגם קצת שונה:

If it ain't broken, it probably is but you haven't noticed it yet

פורסם

כולכם ציניים ומסתכלים על הבעיות כאנשי היי טק שעובדים עם מחשבי פנטיום חדישים ופלטפורמות חדשות אך ישנן בעיות אוביקטיביות כמו שרתים לא זמינים נפילת מרכזיה של בזק וכו". לגבי השירות אני לא מבין אותכם GUYS יש מוסכים קטנים יותר עם זמינות ואיכות שירות גדולים יןתר,אז למה להתעקש ללכת אליהם פשוט פתחו את ספר הטיפולים ותראו שבקרבת המרכזי ישנם עוד שלושה או ארבעה מוסכים בפתח תקווה שנים,ב"ב אחד

ביהוד אחד [מומלץ] . אפשר לראות את האוטו בכל שלבי העבודה לשאול שאלות והבהרות לגבי תפעול הרכב אותה רמת ידע כמו במרכזי ואפילו יותר בלי ברוקרטיה של בוחנים, שיירות רכב לפני הקבלה

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
כולכם ציניים ומסתכלים על הבעיות כאנשי היי טק שעובדים עם מחשבי פנטיום חדישים ופלטפורמות חדשות אך ישנן בעיות אוביקטיביות כמו שרתים לא זמינים נפילת מרכזיה של בזק וכו". לגבי השירות אני לא מבין אותכם GUYS יש מוסכים קטנים יותר עם זמינות ואיכות שירות גדולים יןתר,אז למה להתעקש ללכת אליהם פשוט פתחו את ספר הטיפולים ותראו שבקרבת המרכזי ישנם עוד שלושה או ארבעה מוסכים בפתח תקווה שנים,ב"ב אחד

ביהוד אחד [מומלץ] . אפשר לראות את האוטו בכל שלבי העבודה לשאול שאלות והבהרות לגבי תפעול הרכב אותה רמת ידע כמו במרכזי ואפילו יותר בלי ברוקרטיה של בוחנים, שיירות רכב לפני הקבלה

 

אמנם אנחנו כבר לא ממש און-טופיק כאן, אבל לדעתי הבנת את זה הפוך.

כוונתי, ועד כמה שאני מבין את זה גם זאת של אדון דראקו, היא שדווקא במערכות החדשות

הללו יש בעיות לרוב - הסתמכויות על גרסאות של אינספור 3rd party ושאר חולירות שאיזה

מפתח ביסס את הקוד המצו'קמק שלו עליהן. ודווקא במערכת פשוטה שכזאת, שבה אין

מליון גרסות שונות שלא תמיד בשליטת הספק - וגרסאות שונות של חומרות, revisions

של מעבדים ושאר ירקות - למה לעזאזל שלא יצליחו לשדרג גרסת תוכנה על מחשב שזה

כל מה שהוא אמור לדעת לעשות?

פורסם
כולכם ציניים ומסתכלים על הבעיות כאנשי היי טק שעובדים עם מחשבי פנטיום חדישים ופלטפורמות חדשות אך ישנן בעיות אוביקטיביות כמו שרתים לא זמינים נפילת מרכזיה של בזק וכו". לגבי השירות אני לא מבין אותכם GUYS יש מוסכים קטנים יותר עם זמינות ואיכות שירות גדולים יןתר,אז למה להתעקש ללכת אליהם פשוט פתחו את ספר הטיפולים ותראו שבקרבת המרכזי ישנם עוד שלושה או ארבעה מוסכים בפתח תקווה שנים,ב"ב אחד

ביהוד אחד [מומלץ] . אפשר לראות את האוטו בכל שלבי העבודה לשאול שאלות והבהרות לגבי תפעול הרכב אותה רמת ידע כמו במרכזי ואפילו יותר בלי ברוקרטיה של בוחנים, שיירות רכב לפני הקבלה

 

אמנם אנחנו כבר לא ממש און-טופיק כאן, אבל לדעתי הבנת את זה הפוך.

כוונתי, ועד כמה שאני מבין את זה גם זאת של אדון דראקו, היא שדווקא במערכות החדשות

הללו יש בעיות לרוב - הסתמכויות על גרסאות של אינספור 3rd party ושאר חולירות שאיזה

מפתח ביסס את הקוד המצו'קמק שלו עליהן. ודווקא במערכת פשוטה שכזאת, שבה אין

מליון גרסות שונות שלא תמיד בשליטת הספק - וגרסאות שונות של חומרות, revisions

של מעבדים ושאר ירקות - למה לעזאזל שלא יצליחו לשדרג גרסת תוכנה על מחשב שזה

כל מה שהוא אמור לדעת לעשות?

 

זהו בדיוק. ובעניין "מוסכים קטנים יותר עם זמינות ואיכות שירות גדולים יותר", מישהו סיפר לי אתמול שהוא עשה טיפול תקופתי ב-C5 שלו במוסך קטן כזה, ולפי הנוהל נדרש גם שם לשדרג את התוכנה. הוא מספר ששם, המוסכניק (שעבר כביכול הדרכה במוסך המרכזי) ביקש ממנו ("האזרח הקטן") שיעזור לו להפעיל את התוכנה ולהתחבר עם המודם למחשב בצרפת, כי הוא לא הבין איך העסק עובד.

:shock:

 

מה לעשות, אני באמת מחבב את סיטרואן ואת ה C5, אבל אותי זה מצחיק.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...